- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ekmel ekmeli sever...
Ekmel ekmeli sever...
Allah ekmeldir ekmeli sever ve ekmeli seveni sever...esmayı seveni sever...günah ne mi eksik kusurlu..Ahiret mi dünya ı denldiğinde hz yusuf gibi Ahiret de...kadına yönelmedi Allaha secdeliliği bozmadı. o ..
Güzel güzeli sever...günah ne mi çirkin...çirkin şeyler haram Güzeliğin ölçüsü esmadır...ölçü esma yani ölçü Allah...
Domuz eti haram temiz değil Temiz temizi sever...
Yunus gibi de..."bana seni gerek seni..."Allahın haliyle hallen zamandan münezzehtir ayna ol ..
Bir otobüste ters koltuklarda oturanlar da aynı yere gider...günah varsa tevbe de var...secdeli olmayı seç ekmeli seç güzeli seç temizi seç..Şeytan da arınanak tevbesizlikten...arınma ne mi Allahın haliyle hallen ...Allah kaderi yazdı sen kadere ayna ol ayna tut...ayna ol...
Ekmel ekmeli sever...
cüz’i iraden var...ekmeli seç...namaz kılana bin altın veriliyor say...rızkımı kazanmalıyım diye farz namazı terk etme...Sabah uykudan namaz hayırlı...cuma saati cuma namazı işten üstün...
İnsan tevbe için var edildi...sığınmak için...hz Ademe şeytan vesvese vermeseydi...Allah cenneti hediye etmişti ama o hediyeye hakkazanmadığı için cennetten oldu...Yasak meyveyi seçti...imtihanda yanlışı eksiği hatalıyı kusurluyu seçti
Ekmel ekmeli sever...rızasının nerede olduğu belli çünkü esması belli...
Allahın parçası değilsin ama aynasısın ekmellik aynaya düşsün istiyorsan Allaha çevir o aynayı...rızaya aşık ol...Esmaya aşık ol...Parçasıyım diyen kibirlidir...müşriktir müşrik kibirlidir...aynayım de aynası ol tevbe etsin o ayna secdeyi seçsin o ayna...
Şeytana eksiğe yöneltme o aynayı imtihan bu...arınma bu...
Evet..ekmel-i mahlukat, eşref-i mahlukattır. · Şeytan “galu bela” zamanında insana secde etmeyi reddettiği için lanetlendi.Ekmeli sevmeyeni secde etmeyeni Allah sevmez...
Bülbül ol gülü sev...karganın gözünde leş gülden üstün...Ekmel fıtrat ekmel akıl ekmel vicdan sadece NURU MUHAMMEDİYE aittir..imam hz Muhammet...varlığın ekmel Nuru muhammedidir...değilse fıtrat göreve göredir ölçü etme fıtratını aklını vicdanını ...ölçü Allah...ve Nuru Muhammedidir...karganın fıtratı ölçün ise leşi seçersin bülbül fıtratlı ol...ekmelliğin ölçüsü esmadır bülbülün fıtratı esmaya göre ekmeldir ...ekmelliğin ölçüsü Allahtır...Allah ekmeldir...en ekmel ilahtır...
Ekmel ekmeli sever...eksikliklerden arın bu ekmele aynanı çevirmenle mümkün...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.