Yevgili Yüşünce
Sevgili Atatürk’ün ruhu hani demişsin ya İstikbal göklerdedir diye, bence İstikbal Gönüllerde olmalı. Sevgili İslam Peygamberi hani demişsin ya, Allah Rızası falan, bence İnsan rızası Allah rızasından daha önemli. Sevgili Arşimed hani demişsin ya, suyun kaldırma kuvveti var, hayır bence suyun kendini temiz tutma kuvvetidir dediğin şey. Sevgili, sayın vb vs ölüler; hala sizlerin isimlerinizi anarak ortalığı bulandıran sürüsüne insan ve insanlar var. Ya hu girin şunların rüyalarına da gerçeği anlatın bir, papağan gibi ölülerden ve eski kitaplardan alıntı yaparak kafamızı şişirip gönlümüzü bulandırmasınlar, olmaz mı, sevgili ölüler.
İnsanları ve teşkilatlarını anlamak mümkün değil, bir bakıyorum görüyorum ki; Mısır ile Sudan Nil Nehrinin üzerine kurulan kurulacak baraj için birbirine girecekler, bir görüyorum ki Koreyi Kuzey ve Güney diye ikiye ayırmışlar, Japonya ile Çin ikisi de çekik gözlü mesela; kanlı bıçaklı, Fransa ile İngiltere pek sevmiyor birbirini, Türkiye ile Yunanistan Ege denizini Huzur Denizi yapmaktan aciz, İran ile Suudi Arabistan neyi paylaşamıyor bilmiyorum ama Rusların neden Ukraynaya saldırdığını da bilmiyorum, Brezilya ile Bolivyada belki anlaşamıyordur, Orta Asyada Kırgızlar ile Tacikler mi sevmiyor birbirini, Bosna Hersek ile Sırbistan, İtalya ile İspanya neyi paylaşamıyor dünyada?
Sevgili eski kuşak, artık bana bahsetme ölümden, cennet cehennemden kusacağım bu konulardan benim gibi milyonlar var sizin dininizden eski kitaplardan yaptığınız alıntılardan, kutsal saydığınız taş topraktan bıkmış, usanmış zihin ve düşünce sahipleri… Sevgili Papa sen kimsin ki, insanlara vaaz verme konusunda kendinde bir paye görüyorsun, yakışır mı sana kendini alim diğerlerini kilise cemaati görüp bilmiş bilmiş konuşmak, sevgili tarikat şeyhi bulunduğun bina başına yıkılsın emi, sevgili ordu komutanı merdivenlerden yürürken ayağın takılsın kafa üstü düş ve beyin kanamasından saniyeler içinde öl, sevgili bilmem nerenin devlet başkanı, siyasi parti başkanı bir düşün insanların yakasından… Sevgili savaş uçağı pilotu füze düğmesine bastığında uçağın patlasın o bomba seni parçalasın…
Sevgili Huzur İklimim, gönlüm; keşke ne Tanrı ne dünya ne de insan olaydı… Olmayaydı hiç biri daha bir güzel olmaz mıydı, sen söyle nesildaşım, sen söyle my friendim, dostum, üstadım, ağam paşam kardeşim sizler söyleyin daha güzel olmaz mıydı?
Sevgili Yapay Zeka algoritması, ya hu göstersene bu insanlığın ne kadar vahşi, kaba, cahil, ukala, aciz bir yaratık olduklarını , bana sevgiden bahset bir de, galiba ben sevmeyi bilmiyorum, kesin bilgi yayalım. Dünyevi, sevmeyi bilmiyormuş..
...Y... Kal, ...Y...ol... ve öleceksen Y öl...:)
YORUMLAR
Abim, amcam, dayım.
Belli ki benden büyüksünüz hürmet ederim şahsınızda tüm "y"ücelere. Yüce ile cüce arasında bir harf farkımı ayırdımı vardır. Ben ise Bekri Mustafa'yı arar dururum kendi bünyemde, zuhur eder mi bilmem. Etse iyi olur. Kaybolmak istiyorum varlık dünyası denilen yerde yokluk. Nerde çokluk orda ....
Tanrının algoritması farklı çalışıyor olmalı ki bizim basit aritmetik ile pek uyuşmuyor bir türlü. Çarşı pazar çok pahalı.
Allah sizi inandırsın epeydir bir "gıymalı bide" bile yiyemedim. Vur şarabın dibine, kendim yapıyorum yarı sirke gibi bir şey. Çokca şükür.
Abim kafanı ağrıttıysam.
Özürle çok özürle....
KUSHİM
Hep y, y demişsiniz ya... böyle olunca "Y" yi çok fazla kutsallaştırmış olmuyor musunuz?
Yinsani
değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
eksik olmayın aksi olmayın
y.