- 191 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vesvesenin gücü ne mi
Vesvesenin gücü ne mi
Şeytan Allahtan güç istedi...verildi yalanın gücünün temsilcisidir şeytan
Şeytan güçlü mü Adem güçlü mü...adem topraktandır diriltir ama şeytan ateştir yakar...yok eder...
Şeytanın büyünün sihrin yalanın gücü onda...falın gücü onda..adam faldan soğutuyor ama yerine koyduğu bir şey yoksa boşluğu tutmuş olur...şeytan da bir dal...ilahi gücün bir dalı...şeytana da pay ayrılmış...ya şeytana ya ademe sarıl Allahtan yararlanmak için...Allah gücü için iki oluk iki dal kurmuş çünkü..
Yalanın gücü var.dünyanın gücü var ahiretin de payları farklı sadece ama zıtların güçten payı var .hakkında batılında gücten payı var...
Vesvesenin gücüne sarıldı şeytan ve hasmını cennetten etti...deccal namaz kılacak hatta mehdiyi görünce namazı yarıda bırakıp kaçacak...deccal kandırıcıdır.münafıktır...hilecidir...iki güreşci düşün hile yapmalı birbirine...vesvesyi yalanı hileyi hasmına bırakırsan mağlup olursun...Kurallara secdeli ol...secde Allahın kurallarına secdedir esmasına secdedir...ben ona hileci olmayacağım deme habil "Ben öldürmeyeceğim" dedi hasmına Kabile...ve öldü...Kısas haktır ve kısas da hayt vardır...Ülkemde bir helalleşme olacaksa kısas haktır...yıllarca makamlar onların oldu birazda çiftçilik onların olsun...çiftçilerin çocukları makamlarda olsun...Kim layıksa yani...demokrasi ile fakirler ekonomiden siyasetten kovuldu...Allahın kurallarına secde de yetmedi siyasette ilerleyemeye ilerleyemedi fakirler...çürüdü zekaları...okuyamadılar bile fakirler...
Fala sarıl..."Hocayı dinleme" Allahı dinle...ilim aşkın olsun yani...zıtlarla doldurdular İslamı...içi boş islamın bu gün...Namazın bile hakkını vermeyenler secde denilince esmaya secde anlasın artık secde Allahın kurallarına secdedir...Allah kuralını hz İbrahim için bile değiştirmedi Nemruda yenildi Habil öldürüldü...ama hz İbrahim için hiç bir kuralını değiştirmedi de deme...ateşin yakması kaldırıldı...ama bütün kurallarını hz İbrahim için bile değiştirmedi Allah ...ama İslamın içini boşalttılar.namaz kıldıysam dünyaya halife olurum sandık...kuralları budadık...sebebleri budadık...ve bir de namazı budadık...şeytanın oyuncağı bu günkü müslümanlar...atamız ademi bile yere çalan şeytan güçlüdür...ve avanesi nükler üretti ve köle olduk...
Fal güçsüz demedi Kur’an...fal hile güçlü...ama ekmel gücü secdede ara...falın yerine araştırıcılığı seç...iştişareyi seç dedi Kur’an...İlim aşkını yok eder faldan kaç diyen fala inanma yetinme yani iştişareye Kuralları öğrenmeye yönel...masallarla da yetinme kurallara yönel...ve secde et o kurallara...fala secde yanlış...fal ilim aşkının işaretidir...o kişiyi yönlendir kural araştırıcısı olsun ...esma araştırıcısı olsun...İlim aşkı var işte...yok etme bu aşkını o kişinin ...
Yananın gücü karanlığın gücü yok sanma...vesvese de güçlüdür...hz Adem cennetten oldu sen de makamdan olursun...
Fala inanma rüyayla amel etme...adamın ilim aşkı var onu gerçek ilim kapılarına yönelt...pasifleştirme adamı...Fal da güç var...şeytan o fala kaderi bile koyar Allah izin verirse...değilse Fal meselesi Kur’anda geçmezdi...ama fal ile yetinme de ilim aşkın var senin de gerçek kapılara yönlendir o falcıyı...fal kopacak bir iptir ama iptir...şeytan da iptir...onun huyuyla huylan gör ne güçlere erişirsin...Bunları inkar ediyor Kur’an sanma...şeytan güçlüyse fal da güçlüdür hilede münafıklık da...bak münafıklar makam uğruna neler yapıyorlar...ama en sağlamı en makbulü en ekmeli hz Musa gibi olmaktır...hz Musa ırkını secdeye çağırdı sen de Kuralları öğret bu kuralları Allah koydu de...ve bu kurallara secdeye çağır ırkını ...değilse firavun boğulmaz...köle olma ey musa Firavuna...kurallara secdeye çağır Firavunu da...
ABDye sömürme de "biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar de"...ben bu birine dedim o şöyle dedi hani yıllardır kopmadı kıyamet dedi...ama armegeddon gerçekleşecek...bekle...Kural belli...Kurallar belli secde et ey hz İbrahim ey Nemrut...dedi Kur’an hz İbrahim de cezasını çekti Nemrutta...bu kuralın...ödülü azaldı hz İbrahimin bu da bir cezadır...yunus peygamber gibi de cezalandırılırdı...nasipler farklı peygamberler için bile ...peygamberleri bile aşırı kutsallaştırdık biz "Oğul" demedik ama aşırı gittik bu kutsallık vermekte...KUTSALLIK SADECE KURALLARIN HAKKIDIR PEYGAMBERLER DE KURALLARA SECDELERİ ÖLÇÜSÜNDE KUTSALDIR...hz Süleymana dünyada da ahirette de kazanmanın kurallarına uymak nasib oldu...İmrenilesi hz Süleymandır...ama hz İbrahim için ateşin yakma kuralı yok edildi...Kuraldan da kutsaldır hz İbrahim...ateşden yanmaktan değil Allaha asilikten korktu o İbrahim...
Vesvesenin de gücü Allahtandır falın gücü de Allahtandır...haramların gücü de...çünkü her haram binlerce helali besleyen gübre gibidir...haramları da sev...şeytanı da sev...şeytan da Allahın memuru...ama görevin sevgiyi teklemektir...sadece Allahı sev...Allahın memuru diye şeytanı da sev...ama hacda taşla...çünkü taşlanası olmaktan kurtulmaksa amacın taşla değilse kendini taşla...sen daha şeytansın...Tevbeye sarılmak için şeytanı taşla tevbe etmedikçe sen de şeytansın kendini taşla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.