- 207 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Evet...eksik beyin...ne mi...
Evet...eksik beyin...ne mi...
Eksik olandan ekmellik sudur etmez Evet...eksik beyin...ne mi...şeytan eksik beyinli eksik ilimli kaderini okuya bilseydi...tevbe ederdi...çünkü etti...baştan etseydi...
"Allahım senden başka ilah yok ben mahkumum tevbeye bana en yakın zamanda nasip et...derdi şeytan kaderini okusaydı...Bedirde öldürüleceğini bilseydi Ebu cehil...Müslümanları"geri kafalı "görmezdi...görse de etrafındakiler gülerdi...ona.
"Gülüyoruz ağlanacak halimize"imtihan gereği her eksiklik...yani eksiklikde güzel yani zıtlar güzel ama denk değiller...güzellikte.ekmeli seç dedi Kur’an.
Ey müşrik beyin...eksik beyin...Allah denilince ALİM bir zat ara.esması açık zatı gizli.İlim varsa Allah var ilmin kaynağı o.ama Allah denilince bir enerji ararsan onu göremezsin.o enerji de değil enerjinin de nurunda kaynağı
Allah denilince esmayı aramayan bir beyin müşrikliğe aday...ZATI gizli.gizliyi arıyor...esma ile yetinmeli .görevini bilmeli o göz o kulak o beyin...o vicdan...
Müşrikliğe aday bir beyne Allahın varlığını isbatla yorulma o müşrikliği seçer emeğin boşa gider...Zatı gizli...gizliyi arıyor çünkü.eksik o beyin...ilmi eksik...Allah denilince ALİMİ ara kahharı ara razzakı ara...ama zatını rayan müşrik olur...işte havra insan sanar Allahı göğsü kıllı bir insan sanar hz havvayı göğüs kılından yarattı der...Baba der Kilise...insana benzetir hint beyni enerjiye benzetir...zatımı gizledim diyor...zatını arama diyor...Kur’an ahlakından Kur’an terbiyesinden geçmeli o beyin...Esmayı aramalı yani...
Nefis mücadelesi ne mi...esmaya göredir fıtratın fıtratın güzel...yani.İslama uygun fıtratlısın ama Ahirete inanmadıkça Allahın Kahrını anlayamazsın...Günahkarları helak etti Allah ama bitmedi...Hint beyni diyor ki ruh göçeder bir yılan şekline girer bir ot veya bir kaç kere İnsan...günahın cezası bu.Nirvana ile ruh kurtulur...oysa nirvana anlık erişilecek bir makamdır...peygamberler seçildiler neden peygamberlik için gereken her şey verildiği için Kaderi koyan görevi veren gereğini de yapmış şeytana şeytanlık sevdirildi...bok böceğine de görevi sevdirildi...İman sevdirildiyse Hidayet verilmişse...o gelir seni bulur...biri vesile olur...
Evet...eksik beyin...ne mi...
Hocaların aksine bir bakış yapayım mı...Çok şey iste der Allah ama birazını da ahiretten iste...fıtrat cömert olan Allaha göre...hırs çok güzel yani.ama Ahiretten iste bir kısmını
Allah cömert olduğu için fıtratımızda bu hırs var...hırs güzel...akıl güzel vicdan güzel ama eksik...veya eksikliğe zorladık onu...cennet için verilen o hırsı ahireti yok saydık."Helal-haram ver Allahım "dedik.
Sorgulamak zor mu...Allah peygamberini demokrasi yöntemiyle mi getirdi...Allah kaderi okuduğu için seçiminde yanılmaz...seçmen seçiminde yanılıyor demokraside...Ne çok ihtilal alkışladı bu millet...kader okumayanın seçmen olma hakkı yok .Halifeleri de seçkinler seçti...
Sorgulamak zor mu...Allahı küstürürsen...gör başına geleni.Esmaya hadim olana ver "OYUNU"ben deme...sen kimsin Ölçün esma olsun...Denemelerle vakit öldürme der Allah ölçüm esmadır ilme hadim olanı seç...benim sevdiklerimi seç...ben deme...Bağımlı ol bana der Allah...değilse küresel gücün oyununa kurdun tuzağına gelirsin...Yönetim biçimlerinden fakire en zararlısı demokrasi...ya zengin ol ya ordun olsun ya dayın bu dünyada seçilmek için.Asi de olamazsın demokrasiye fakirsen.Allah ise cihad et demiş.
Oku kaderi...ilim bu.Cahilsin değilse dedi Kur’an evet..."Çekirge bir sıçrar iki sıçrar"...kaderi oku...her şeyin ömrü var.Allah var esması var. zulüm baki değil.Milli olmak zalimliğe sebeb oldu iki cihan harbi yaşandı.ADl sıfatına hadim olanlara değil sömürücülere yaradı bu iki cihan harbi.Sömürünün ömrü de bitti yani.Oku Kaderi...
Kaderi okuyamayan mutlaka abtalmışım diyecek ve tevbe edecektir.işte Firavun.Kızıl denizde boğulacağının işaretleri vardı.Erkek çocuklarını hep öldürttü.Kahret bana der gibi.
Sorgulamak zor mu.."Rusya yıpranacak" diyen Nükleri var mağlup olmaz nükleri olan.Dünya üstüne gelse...Üret nüklerini sözün geçerli olsun...Kural belli...
Kaderi oku Kuralları gör...Savaş sürerse...ne olur.ABD yerini Rusyaya bırakır...Rusya Nüklerli ABD nüklerli...Nüklerliysen geri adım attırırsın.silah ve para geri adım attırır
Evet...eksik beyin...ne mi...Kadere sor...Değilse cahilsin...Kaderi oku Kuralları gör...Kızıl derililer de misafirlerini hoş karşıladılar KISAS ölçün olsun.duygu yanıltır.
Oku Kaderi öğütlerin en güzeli kaderdedir...Yazarı Allah çünkü...Suudun petrolünü ABDnin yeşil kağıdı ile aldılar.İranın petrolünü de ucuz aldılar.Bunlar Avrasyayı Turanı sömüremesinler.Ümmet kimliğini koru...Arabı Osmanlıdan ayırmışlardı
İmtihan sahnesindesin...ekmel beyin hz Muhammede aittir tek...çünkü nuru Muhammedi ilk yaratıldı...2 asırdan beri dünyayı parselmiş ortaklar var...Onların yetiştridiği siyasiler var.Askerler de.para ordu beyin üçgeni var.Milliliğe düşman bir güç var.ama her ülkede de bunlarla kavga edenler de var.İki tane Cihan harbi çıkaran bir güç bu.Üstün ırk benim dedirttiler iki cihan harbi çıkarttılar.
Sen ne verdin Allaha ne kurban ettin Allahtan istemeye yüzün olsun...Zengin olsun ülkem diyen sabahlarda namazlarda mısın...yatakta mısın camide mi...yani Adam fikir adamıymış Uzman mış...Adl sıfatına hizmet etmeyen fikir yerin dibine batsın...Esmaya hadim olmalıdır fikir...namaz demelidir Fikir Allah demelidir tevbeye çağırmalıdır fikir...esmaya hadim olmayan sevgi de batsın...
Turanı da köleleştirecekler...Turandanım demeli kırkız da azeri de Ortak kimlik bulalım.Ümmet ortak kimlik olmalı.nerde.sömürecekler
Evet...eksik beyin...ne mi...
"Allahı kazan "desin fikir eksiklikler barındırıyorsa...Kader okumaların eksikse öğütlerin fikirlerin eksiktir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.