- 252 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AntTalks
Sayın başkanımız Muhittin BÖCEK’in düzenlediği Ant-Talks’a katıldım bugün. Muhattapa alınan kişiler daha çok futbol icerikliydi. Önce Muhittin Böcek anlattı kendi hikayesini, sonra sırasıyla : Nuri Şahin, Aziz Çetin, Berna Yeniçeri, İsmail Balaban, Didem Karagenc ve Jessica Çarmıklı. Belki anlamissiniz birçoğu futbolcu ve genelde kadın milli takımda oynuyorlar. Bu etkinlik birçok arkadaşım için eminim ilham verici oldu ama kafamdaki başarı hikayeleri tam olarak böyle değildi. Daha çok spora yönelmiş alanında profosyonellesmis bir ekip var fakat bu ekip halktan herkesi kapsamıyor. Birçoğu futbolla beraber ya da alanlarıyla beraber öğretmenlik yapıyor. Beklediğim şey tam olarak değildi.
Herkes büyük bir ilgiyle konferansı izlerken yorgun bakışlarla insanlarin da motivasyonunu düşürdüğüme eminim. Konferanstan çıkıp hastaneye hastalarının yanına donmeliydim
Şu an yarıyıl tatilindeyim ama mesaim var yine. Bu konferans beni motive edecek, tüm yorgunluğumu atacak derken keşke gitmeseydim serzenişlerinde bulundum çünkü futbolla hiç ilgilenmiyorum. Konferansın sonuna kadar kalmak istedim belki dedim TedX konuşmalarına denk gelirim ve kaçırmak istemiyorum. Sadece birkaç klişe sözü not alabildim ilham olacak. Bazen başımda deli ruzgarlar. Yine de başkanla görüşüp birgün belki benim gibi ihtiyacı olup gelen dinleyiciler için ben de konuşma yapabileceğimi düşünüyorum. Hayaller de olmazsa ilerleyemeyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.