Müslüman Kardeşim Kur’ana Muhalefet Ederek Yaşama
“Endülüs senin akıbetin kimseye ibret olmadı mı? Bölük pörçük olmasaydın Bugün İspanya mı olurdu? Kutuba camisinde kilise mi olurdu? Rönesans kapısını açtığın Avrupa kimi sömürebilirdi? Ah Endülüs Ah… Bugün İslam dünyası seni anlamalı, senin akıbetinden ders almalı!”
...
Kim doğru kim eğri ki… Üste baksan bıyık alta baksan sakal. Bir oyun oynanıyor, kurguları bir milleti etkiliyor. Hatta baksan, herkes haklı, herkes doğru, bir haksızlık yapıldığı iddia ediliyor. Herkes zalimi asma derdinde, eğer adalet bulursa. Ya Hu bu hangi adalet ki? Adalet isteyen adaletli mi yaşıyor ki…
Kimse kendi yaptığına bakmıyor. Üstelik ne yaparsa yapsın haksızlığa uğruyor ve doğru yolda olduğunu düşünüyor. Ya Hu Rabbim var, neyi saklarsanız saklayın Rabbim görüyor. Hangi sınıfta yaşarsanız yaşayın, ne kadar kurguyu başarıyla kurar ve oynarsanız oynayın… Sonucu Hak yola hizmet etmiyorsa, neyin galibi veya başarısı olacak ki sonuçları! Yalnızca hüsrana uğrayanlardan olursunuz…
Siz ne kadar bir şeyler elde edeceğinizi düşünürseniz düşünün, sizden oyun kurgucular kepçe kepçe fazla alacaklar. Mesele vatansa, mesele din ve şerefse… Mesele Türk yurdunda kurtların varlığı ise, köle olmayan insanlar, bunu başarmanın tek yolu, Fatihin nesli olmakta. Bizi kimse kurtaramaz bizden başka… Ancak öldürmese bile, köle yapar… Kimliğimizle alay eder.
Ey Müslüman sana sesleniyorum bu durumda, kimliğinin farkına var. Kime inandığının ve kime kulluk edeceğinin yolu bir. Kur’ana muhalefet etme çıkarın için. Belki de bankalardan en fazla faizi ve krediyi sen alıyorsun. Belki de en fazla yalanı sen söylüyorsun. Belkide zinayı en çok sen yapıyorsun. Belki de liyakat sahibinin üstüne en çok sen basıyorsun. Belki de kul hakkını en çok sen ihlal ediyorsun. Kur’ana muhalefet etmekle ne kazanacasın ki? Alnını secdeye koymakla, hacca gitmekle iş bitmiyor. Kur’ana muhalefet etmen demek zalim olman demek. İlk önce bu seviyeyi ayarla. Fatih gibi 7 yabancı dil öğren, namaz kıldığında Kabeyi görecek kadar iman yükü yükle kalbine. Fatihle övünmek yerine onun çizdiği yolu arşın arşın aşacak ilim öğren. İlmin ile düşmanlarına göz dağı ver. Yalnızca Rabbine kul ol ve ondan yardım dile.
Müslüman olmana rağmen bugün hakkında şikayet edilen işler oluyorsa, Kur’ana muhalefet ettiğin için oluyor kardeşim. Hem bu dünyada hem de öbür dünyada işin zor görünüyor. Elbet Allah bilir. Çünkü o çok affedici ve çok bağışlayıcı da. Allah’a inanmayan insanlar haklı çıkıyor bu tuttuğun yol yüzünden. Eleştiriliyorsun… İnsanlar bu görüntünden ve ortaya çıkardığın seviyenin düşüklüğünden kurtulmak için mücadele ediyor. Sana kin ve düşmanlık besliyorlar. Bunu gör lütfen, tövbe et… Kur’ana dön… Adalet dağıt… İçinde ki parazitleri temizle. Dosdoğru ol.
Eğer Müslümanım diyorsun, zevki sefa içinde yaşayamazsın. İmanında bir sıkıntı var demek ki…İnsanlığın dertlerine şifa olacak, duygudaş olacak yollar üretmelisin. Bu yol, çok acı dolu, diken dolu… Yoksa cennet böylesi bir amele denk gelecek kadar ucuz olur mu? Tevbe süresini anlayarak tekrar oku. Zevki sefaya kapılmış, vurdumduymaz inananların başına neler geldiğini idrak et lütfen.
Allah kimseye haksızlık etmeyin diyorken, hesaba çekileceğini bilirken bu kadar gevşemen ve duyarsız olman ne gaflettir. Müslümanın düşmanı çoktur, şeytanları da. Onlar senin imanını gördükçe, Kur’an ile yaşadığını ve taviz vermediğine tanık oldukça mum gibi karşında erirler, senden korkarlar. Allah’a güvenen ve inanan insana kim zarar verebilir ki?
Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah.
Saffet Kuramaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.