- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Müslüman Hint beyinliyse Kur'an ne yapsın...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
İnek eti haramdır hint beynine göre...Kutlala zarar vermek de haramdır...trafik durur inek yoldan geçene kadar...gerçi bu cana kıymettir...güzeldir yani...canı veren Allah canlıya saygı güzel...
Kutuplarda namaz vakitlerinin tesbiti mümkün değil en yakınına tabi olunur ve namazlar kılınır...her şeyin fiatının saatte iki kere değiştiği bir ülkede...hiç bir şey Faize ölçü değildir...dolar da değildir çünkü doları da baskılıyorlar..tl yi de baskılıyorlar enflasyonu da gizliyorlar...faizler de baskılanıyor...
Benim köyümde adı faizciye çıkmış bir hoca vardı...adam 30-40 dönüm tarlasını sattı faizle bankaya yatırdı...3 yıl sonra sattıklarının yarısını alamadı bankadaki parasıyla bu adam kaybetti satışla aldandı...ama hint beyinliler adamı yine de faizci diye suçladı...artan yoksa faiz yoktur...bu adamı banka dolandırdı demeliydik...bankadan kaç demeliydik...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
Hadis ve sünnet en ekmel tefsirdir...inkar etme...ama sebeb-sonuç ikilisini belirt ki iddian ilim olsun...din tezde kalmasın...Kur’an kader okumalarıdır ve ilimdir...kuru bir inanç sama...cennet var cehennem var dedi Kur’an kaderi okudu ve dedi...Kıssalar anlattı kaderi okumalardır o kıssalar...masal sanma...uydurma sanma...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
Hint kitapları da kader okumalarının ürünüdür...Kur’andaki bir çok mucize Hint kitaplarında da var..ve paganın öğretmeni doğadır...doğa bir kitaptır okuyana...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
Beşeri arzular esmaya asiliklerle doludur...6 yaşa kız için evlilik yaşıdır ...deme...Şafi sıfatına asilikler var bu uygulamada...ölçü esmadır...şeytan ölçü benim fıtratımdır dedi yani ben ateştenim üstünüm dedi yani...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...ekmel fıtrat ekmel akıl ekmel vicdan tek hz Muhammede aittir yabi nuru Muhammediye aittir çünkü Nuru Muhammedi ilk yaratılandır ve Allah nurundan yarattı onu o yaratımışın çekirdeği...imamı...
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
Evet...İmam Rabbani’nin bildirdiğine göre, Hint kıtasında yüzlerce peygamber gelmiştir. “Hindistan’da görülen Allah’ın sıfatları ve onları tenzih ve takdis eden bazı bilgilerin ve daha başka önemli bilgilerin gerçek kaynağı o peygamberlerdir.” manasına gelen İmam Rabbani’nin ilgili sözleri için bak. Arapça, el-Mektûbât, 259. Mektup, 1/313-315...
Evet...
Bediüzzaman Said Nursi’nin ifadeleri de şöyledir:“Hindistan’da çok nebiler gelmiştir. Fakat bazılarının ya hiç ümmeti olmamış veyahut mahdud birkaç adama münhasır kaldığı için iştihar bulmamışlar veyahut nebi ismi verilmemiş.” bak. Mektubat, Yirmi Sekizinci Mektup, s. 386...
Evet...İslam’ın eski dinlerde olan bazı konuları işlediği bilinmektedir. Bunu Kur’an açıkça bildirmektedir:
“Bir zamanlar biz (Tevrat’ta) İsrâiloğullarından; ’Allah’tan başkasına kulluk etmeyeceksiniz, ana babaya, yakın akrabaya, yetimlere ve yoksullara iyilik edeceksiniz. İnsanlara güzel söz söyleyin. Namazı kılın, zekâtı verin.’ diye kesin söz almıştık. Sonra siz, pek azınız hariç, verdiğiniz sözden caydınız. Hâlâ da yüz çevirmekte devam ediyorsunuz.” (Bakara, 2/83)
“İşte bundan dolayı, İsrailoğullarına Kitap’ta şunu bildirdik; Kim bir cana kıymamış veya yeryüzünde bozgunculuk yapmamış bir kimseyi öldürürse, bütün insanları öldürmüş gibi olur. Her kim de birisinin hayatını kurtarırsa, bütün insanların hayatını kurtarmış gibi olur. Andolsun ki; bizim peygamberlerimiz apaçık delillerle onlara geldiler. Ama bundan sonra onların bir çoğu yine de yeryüzünde aşırı gitmektedirler.” (Maide, 5/32)
İlim bir kader okuma işidir...işte...Hz. Muhammed (asm)’in peygamber olarak geleceğine dair eski kitaplarda da haber verilmiştir.
“Bir zamanlar Allah peygamberlerden kesin bir söz almıştı: ’Size kitap ve hikmet vermemden sonra elinizdeki kitabı tasdik eden bir peygamber (ahir zaman peygamberi Muhammed) geldiğinde, ona mutlaka iman edecek ve mutlaka ona yardımda bulunacaksınız. Bunu kabul ettiniz mi ve bu hususta ağır yükümü (size yüklediğim ağır sorumluluğu) üzerinize aldınız mı?’ demişti. Onlar: ’Kabul ettik!..’ dediler. Allah da ’Şahit olun. Ben de sizinle beraber şahit olanlardanım.’ demişti.” (Âl-i İmran, 3/81)
Evet...peygamberimiz müjdelendi eski peygamberlerce...işte...eski metinlerdeki varlığını gösteren bir- ki misali:
- Hind mukaddes metinlerindeki işaretler:
Paru 8, Khand 8, Adhya 8 ve Shalok 5-8 gibi Hind mukaddes metinlerinde, Efendimiz (asm)’den şöyle bahsedilmektedir:
“Arkadaşlarıyla birlikte bir mellacha (yabancı dil konuşan veya yabancı bir ülkenin mensubu) olan ruhi bir terbiyeci gelecek ve ismi Muhammed olacaktır. Onun gelişinden sonra Raja, Pencap ve Ganj nehirlerinde yıkanır... Ona der ey sen! Beşeriyetin iftiharı, Arap ülkesinin sakini, şeytanı öldürmek için büyük bir güç topladın.” bak. Prof. Dr. Muhammed Hamidullah, Kur’an-ı Kerim Tefsiri
İşte...Efendimiz (asm)’in has isminin aynen belirtilmiş olması, son derece dikkat çekici. Aynı satırlarda geçen “beşeriyetin iftiharı” kelimeleri ise, Peygamberimiz (asm)’in "fahr-i âlem" şeklindeki ismiyle aynı manada...
Evet...Kur’an’da Enbiya Suresi’nin 107. Ayetinde, “Biz seni âlemlere rahmet olarak gönderdik.” buyurulmaktadır.
Bu yazmalardan birinde, şu ifade geçer:
“Buda şöyle dedi. Ben dünyaya gelen ilk buda (yol gösterici) değilim, son da olmayacağım. Belli bir zamanda dünyaya bir başka kişi gelecektir. O da kutsi, aydınlanmış ve idarede fevkalade kabiliyetli olan biridir. O benim size öğretmiş olduğum aynı ebedi gerçekleri öğretecektir... Ananda sordu: O nasıl bilinecek? Buda cevapladı: O, maitreya (rahmet) olarak bilinecek.”
Evet...Pali ve Sanskrit yazılı metinlerinde, ileride gelecek olan o yüce kişinin isimleri Maho, Maha ve Metta olarak geçer. Bu isimlerden ilk ikisi, “yüce aydınlatıcı”sonuncusu ise “inayetli” manasına gelir ki, bunlardan her ikisi de peygamberimizin sıfatlarıdır. Zaten dikkat edilecek olursa, başka kutsi metinlerde geçen Efendimiz (asv)’in has ismini gösteren Mohamet veya Mahamet adının,Maha ve Moha kelimelerinden teşekkül ettiği açıkça görülecektir. [Bilgi için bk. Doğu Kutsal Metinlerinde Hz. Muhammed (Zerdüşt, Hindu, Budist)
Müslüman Hint beyinliyse Kur’an ne yapsın...
Evet Kur’an kader okumalarıdır...ilimdir ama ekmel fıtrat ekmel akıl ekmel vicdan ekmel deneyim ve ekmeltecrübe elzen ekmel tefsir için...
Ekmel aklı ekmel deneyimi tecrübesi olmayan ekmel vicdanı olmayan euzusuzdur...tefsir yapmasın aman...mezhebler tefsirdir ama sapık binlerce mezheb ve tarikat var...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.