- 397 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİZE NE OLDU
Haberleri izleyesi gelmiyor insanın Türkiye için olumlu bir haber yok İmamoğlu soyluya bağırdı soylu ona bağırdı,Özel okullar zammı su kadar oldu. olmasın banane devlet okulları ne işe yarıyor.6 lı masa hala aday cıkaramadı,seçime kadar çikaramayacaklarda herhalde, zamlar üst üste gelmeye devam ediyor, üreticinin 3 e sattığını pazarlamacı 15 e satıyor tabi buna engel olan yok..Devletin denetleme kurumları kayıp, Emekliye memura zam asgari ücret 8500 TL.oldu Bu Zamlar çoğu yerde ya ev kirasını bile ödemiyor yada yarısını karşılıyor. Bir üniversite öğrencisinin aylık masrafı beş binlirayı geçmiş.Hayatı ya ben zor görünüyorum yada milletin umurunda değil, Hele muhalefet varmı yokmu belki değil,maşallah yahudi ve Hiristiyanlardan daha beterler, Hdppkk kadar hainlik peşinde olan bir sürü vekil var. neden yargilanmazlar anlaşılır degil. Türkler Türkyede yabancı azınlikta kaldı her yanimizi Suriyeli Pakistanlı Somalili Afrikalı iranlı İraklı sarmış, Ülkemizden çıkmalarına da müsade edilmiyor nednini nedir oda bilinmiyor.Dolar Euro ve diğer ülke para birimleri Türk parası karşısında sürekli değer kazanıyor, ihracatımız 4-5 katına cikmış mutluyuz ithalat ondan fazla onu söyleyen yok, Hayvancılık,tarım bitmiş savaştaki ülkelerden buğday vs.bir sürü mal alınıyor nedeni yok. Ahlak anlayışmız değişmis benliyimizi kaybetmişiz.Dürüstlük ahlaki anlayışı mız kalmamış, babanın oğluna kızına sesi cıkamıyor, sözü geçmiyor. Z kuşağı çıkmış hazırcı gelecek düşüncesi yok, Avrupa naraları atan çok özenti hat safhada, Avrupanın ekonomisi ve çalışmasını örnek almak yok, kıyafet ve ahlaksızlıgını yaşamak özgürlükmüş,Devletini bir çırpıda satacak adamlar türemiş Türkiye’de Türk milliyetçiliği hariç Arap milliyetçiliği Kürt milliyetçiligi türemeye başlamış alenen PKK yı savunanlar türemiş dur diyen yok, siyasiler birbirine karşı konuşmalarını sokaklarda bile duyamayacagımız bir zamana döndük.Tv programları kavga dövüş arenası gibi kim doğru söylüyor anlaşılmıyor. O kadar ekonomist var hepside profesör neden ülke ekonomik proğramına dahil edilmez neden görüşleri alınmaz o ayrı bir şey, Youtouburlar illerde ilçelerde kime oy vereceksin diye soruyor çok insan Tayyip Erdoğan gitsin ne olursa olsun peşinde bu nasıl kafa, Sırtını PKK ya YPG ye dayayan Katil Aponun heykelini dikeceğiz diyen bir şahsı savunan ve kendilerine ailelerine çocuklarına bir o kadar zarar verilmesine sebep olan birini savunanlar neden bu kadar çoğaldı anlaşılmıyor, Bu ülkede bir kürt bir Türk var devletimizin adı Türkiye Dili Türkçedir.bunun ötesinde bazı vatandaşların derdi dilimizde eğitim yapamıyoruz bilmem ne. Ya kardeş etle tırnak olmuşuz kız alıp kız vermişiz Türk kürtsüz Kürt Türk süz yapamayacağını bile bile bu gibi sivri istekler nedendir anlamıyorum, Kürtün olmadığı İlimiz varmı, Her türlü işi ymasına engel olan varmı, O kadar doktor savcı haki öğretmen her dalda eğitim özgürlüğü varmı almışmı, Otobüscüsü balıkçısı lokantacısı gazinocusu kürt kardeşlerimiz her türlü esnafcılığı zıraatçılığı her yerde yapıyormu evet ee sorun nedir.
Sonuç olarak ; Bu ülkede sıkıntılar var hep beraber sırt sırta verip ayağa kaldırmalıyız Aç gözlülük yapıp zam üstüne zamlar koyarak milleti mağdur etmemeliyiz, Ülkemizi sevmeliyiz, Haramı helali bilmeliyiz, Ahlaklı Bir müslümana yakışır şekilde yaşamalıyız, Siyasilerde yanlış yapmışsa demorkratik hakkımızı kullanarak bir dakine seçmemeliyiz, Futbol takımı tutar gibi siyasi parti tutmamalıyız,600 Millet vekilini neden seçtiğimizi sorğulamalıyız, Allah’a kulluk görevimizi en iyi şekilde yerine getirme ye çalışmalıyız.Ülkemize sahip çıkmalıyız, Başka ülkemiz yoktur,Gideceğimiz bir yerde yok unutmayalım...