- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ YIL ADINA
YENİ YIL ADINA
Acısıyla, tatlısıyla koskoca bir yılı daha geride bıraktık. Yeni umutlarla 2023 yılına merhaba dedik. Yeni, temiz bir yıl olduğu için insan hep güzel şeyler bekliyor haliyle. Umutlarımız had safada desek yanlış olmaz. Eski yıldaki olumsuzlukların tekrar yaşanmasını, üzülmeyi ise hiçbirimiz yaşamak istemeyiz. Temennimiz bu yönden ama yine de yeni yılın bize neler getireceğini bilemiyoruz. En iyisi mi biz her zamanki gibi her şeye hazırlıklı olalım.
Çünkü geride kalan yıl dertlerini, kederlerini, üzüntülerini alıp da gitmedi. Yeni yıla miras bıraktı gitti. Haliyle geçen sene yaşadığımız dertler sıkıntılar yeniden bizi bulabilir. Bu işin kötü tarafı. İyi tarafı da artık derdimizin ne olduğunu biliyoruz. Ve bununla nasıl mücadele edeceğimizi de az çok öğrendik. O yüzden bize uğrayacak dertleri de çok sıkıntı etmeye gerek yok. Yapmamız gereken her zaman her koşulda dimdik ayakta kalmak. Gerisi olup gidiyor zaten.
Ve tabi bunları yaparken umutvar olmak en önemlisi. Umudumuzu şartlar ne olursa olsun kaybetmemek her şeyden önemli. O olduğu sürece hayat devam ediyor ve yaşamayı seviyor demektir. Eğer onu da kaybedersek hiçbir anlamı kalmıyor hayatın. Sekseninde, doksanında toprağa gömülmeniz bir şey değiştirmiyor. Siz zaten yıllar önce ölmüşsünüz de cenazeniz kaldırılmamış diyesim geliyor. Şöyle bir derinlemesine düşününce gerçekten de öyle. İnsanı ayakta tutan en güzel şeydir umut. Umudunuz hep diri kalsın, hep yanınızda olsun.
Bu yıl, tüm güzellikler siz umudunu kaybetmeyenlerle olsun. Umudunu kaybedenlere söyleyecek lafım zaten yok. Onları da Allah kurtarsın. Yüreklerine umut ışığı versin. Her şey gönlünüzce/gönlümüzce olsun. Sağlık, sevgi, refah, barış ve huzur yanımızdan hiç eksik olmasın. Şeker tadında nice güzel aylara, yıllara...
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.