- 326 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
LOTUS
Her şeyin bir başlangıçı olması gerekmiyor,bazen susmalar bazen gözyaşları en iyi başlangıç.
bir lotus savaşçı o bir kadın o bir anne ama eski bir defter gibi .Sevdaları kırık dökük yamalı bereli tacı yok acılarının tacı yok sevdalarının.
hataya demir atmış bir insan o ama bir o kadar sevmeye aşık.
lakin haritada ismi yazılı olmayan bir ülke hatta bir şehir
ben burada sadece kendimi yazacağım dedi kadın bölüm bir bölüm iki anlatacağım bozuk bir imla kırık dökük kelimeler ağlayacağım.
belki süslü bir kahkahayı dem yapacağım çayımın acı demi gibi içeceğim.
şu an özlem denizinde turluyorum uykusuzken uyanıyorum ,
karşımda hep bir hakim hep bir savcı ben masum muyum unutuyorum.
hep içimde acının karşısına geçmiş deli bir kahkaha ,susmuyorum uykuda saçma sayıklamalar.
özlemek dendiğinde sadece kedim ve köpeğim geliyor aklıma.
ne oldu diyorum içimdeki eski özlemlere.
Lotus demişlerdi bana inatçıyım acıya karşı durabiliyorum ben beklemeden kendimi kanatıyorum.
illaki birileri gelip canımı acıtmadan o canı ben acıtıyorum.
doğuşum da bir problem var anlaşılan şimdilik sadece susuyorum..
ben aşk ben lotus anlatacağım her gün nasıl yaprak döktüğümü yada nasıl çiçek açtığımı anlatacağım.
duyun yada duymayın ama ben ateşim.!
hiçbir yağmur söndüremez beni.!
hep ölmek hep dirilmek...!
devamı var...
NİLÜFER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.