- 217 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dün arab seviciydik bu gün ingiliz sevici.Secde sevici ol...
Dün arab seviciydik bu gün ingiliz sevici.Secde sevici ol...
Şeytan secdeliye secde etmedi...yani secde sevici değil...secde sevici secdeliye de secde eder...müslüman müslümanla kardeştir çünkü ikisi de secde sevicidir...
Dün arab seviciydik bu gün ingiliz sevici İkisi de secdesiz İslamsız...ve asi...Secde sevici ol...
Secdeli mide var secdeli uçkur var...Namustur kutsaldır secdeli uçkur...secdeli mide...Secdeli midenin sofrsını sömürdüler...sömürü secdelinin malını çalmaktır...Secde sevici ol...
Secde Allaha ise güzel rakibe ise çirkindir mideye secde de rakibe secdedir deme secdeli mide de kutsaldır...Uçkura secde rakiplik mi
Şeytan enesine secdeli rakipli yani hz Adem secdeli Allaha...yani üstün üstünlük Allaha secdededir eylem var secdedir eylem var asiliktir niyetin rakib üretmekse o eylem çirkindir aynı eylem ibader olur secde ile.Namaz da beden eğitimdir farkı niyettedir...Secde sevici ol...
Neol baba sevici olmak hem çirkin hem secdedir...Secde sevici ol...
Secde sevici ol...İnsanı tanıyan devletlerin amaçlarını anlar...Fransa ermeniyi deteklemez mi Altın gümüş çıkartıyorlar karabağda...Azeriler haydi diyor işte Fransaya...
Secde sevici ol...Fransızı afrikadan çıkarıyoruz Yunanı desteklemez mi Fransa...ABD yunanı destekliyor ördek verip kaz alacak.Bizimle savaşsa Kaz kaybeder
Secde sevici ol...ey secde sevici ekmel akıllı ol seçilmiş akıl hz muhammedin aklı...Bir anne "Petrol için "çocuklarımız şehit olmasın" diye protosto etmişti...duygususeçilmiş duygu mu bu ananın hz Muhammedin duygusu tek seçilmiş duygu...
Çin İsraille yakınlaşmamızdan rahatsız olacak çünkü ABDnin dostlarına düşman olur çin...ama çin Zengezura da karşı ayağına sıkıyor yani İran için
Secde sevici ol...aklını kullanma peygamberin aklına eriş...değilse gafilsin kendini şeyh sanma...şeyh kim mi aklı vicdanı duygusu seçkin akla erişen seçkin ekmel duyguya duygusu erişen seçkin vcidana erişen...
Enerji merkezi değil savunma sanayisi ile zengin olacağız ülkeler enerji almazlar savaş tehlikesi varsa silah alırlar...
Zengezur açılır neden mi Fransaya rusya güvenmiyor...Afrikada da rakipler...Libyada da...bu bölgede ancak rusyanın dediği gerçekleşir çünkü...
Yunan ve terör örgütü desteksiz kalmaya mecbur Türkiyeyi Rusyaya kaptırır ABD.Zengezur açılır ermeni de desteklenmez artık...bu bölgede rusya ne derse o olur...
Fransa ermeniyi deteklemez mi Altın gümüş çıkartıyorlar karabağda...Azeriler haydi diyor işte Fransaya...
Fransızı afrikadan çıkarıyoruz Yunanı desteklemez mi Fransa...ABD yunanı destekliyor ördek verip kaz alacak.Bizimle savaşsa Kaz kaybeder yani vasi lazım Fransaya da..
Seçilmiş tecrübeli hz muhammettir...Ne ermeni ne terör örgütleri ne yunanistan ne İran Fransa ve ABD uğraşıyor bizimle...onları sıkıştırmalıyız...Almanya Fransıya saldırsa...
Esmadır en kıymetli ölçü...biz esmaya biatlı yetiştirmedik neslimizi ..."Z"kuşağını zor savaşlar bekliyor...biz eğitmesek de hayat eğitir onları...
İşte ...Jet Motoru yapan, insansız jet uçağı yapan, Benzinsiz TOGG’u yapan dünya siyasetine ayar verenlerin hepsi imamhatipli
Esma olsun ölçümüz artık seçilmiş aklı sünnettir seçilmiş vicda da seçilmiş tecrübelilik de...eriş o sünnetlere kalma hırka ile sarık ile "Dervişlik olaydı hırka ve sarık biz de alırdık"demiş Yunus emre...Dün arab seviciydik bu gün ingiliz sevici.Secde sevici olalım artık arabı da secdeden ötürü sevelim...Peygamberin kavmi diye sevme dedi Kur’an ebu cehilde peygamber kavminden Kabil de peygamber oğlu Kenan da...secde sevici olalım artık...secdeden dolayı sevelim.
Dün arab seviciydik bu gün ingiliz sevici.Secde sevici ol...ölçün esma sevicilik olsun ...sevilecek kıymet verilecek olan Lawrensler oldu dün...seçilmiş aklı sünnet saymadık dün .sakal şalvar dini din oldu bize...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.