- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
"Hucum öldür"emri nasıl o şartlarla ve o insanlarla bağımlı ise...ayet hadis icma da bağımlıdır...bağımsızlık tek Allaha aittir...
Faiz haramdır deme...mensuh et...her ilaç bir hastalık içindir...hastalık yoksa yan tesirlerinden dolayı o ilacı içme...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
Ezeli olmayan ebedi de değildir...Kelam sıfatı ilim sıfatı bakidir ama ürünü fanidir
Halık sıfatı Baki ama insan yani ürünü fanidir...Kur’anın hükmü şeriat Baki değil İmtihan bitince yok olacak Hakim olan Allah Bakilik vermedi ilahilik vermedi hiç İrade verdi ama bize verilen irade baki değii ilim verdi...Kandine benzetti insanı ama fanilik verdi sınırladı kendinden farklılık verdi...Yahudi derki Hz Havva annemiz Allahın göğüs kıllarından yaratıldı...mecazi anlam ver buna çünkü Allahın sadece esması izhar oldu oysa zatı gizl gizliyi izhar olana bire bir nasıl benzetirsin der mantık...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
El-Hafız ismi gözlere kapak vermiş korunsun diye .Allah korur...Bozguncuyu bu sebeble sevmez hastalıkta bozulmadır...sevmez fakirlik de bozulmadır sevmez estetik ameliyat da şifa amaçlı değilse bozmadır yaptırma...bitişik ikizleri ayır bu da güzelleştirmedir...ekmel olan ekmelliğe razıdır ama eksikliğe de izin verir zıtların içinde razı oldukları ve olmadıkları var...Yollar karanlıksa yolculuğu gündüz yap diyen esmaya uygun söz etmiştir...Razıdır tek esmadan Allah ölçün esma olsun gecenin şerri var hayrı var gündüz zıttı gecenin ama gündüzde de şer ve hayır var Allah şerre izin verir çünkü şer sebebtir hayra...yokuşa da izin verir çünkü her yokuşun her zorluğun bir inişi kolaylığı var yani şer de hayır da hayra hadimdir şeytan da melek de insana köle...insan da kendine kul köle...sistemi tanırsan hayırdan başka bir şey görmezsin kahrında hoş lütfunda dersin...
Evet...Gözlerde kapak var...gözü ve gönlü koru...kapa toz girmesin diye kapa harama bakmasın diye
Eksik beyinliler bunlar eksiklik eksikliğe sebebtir...mantıklarını kör etmiş İslama kin...bu din en sapık din...işte
Sarıkla, Çarşafla, Başörtüsü, ile Gezenlere Nefretle Bakanlar, Noel Kıyafetiyle Gezenlere Tebessüm ile Bakıyor...
Beyinleri mantıkları mühürlü...işte "Kızılelma nin pilot fırlatma koltuğu yokmuş Pekiuçak düşerse pilot
nasıl atlayacak diyen kitleye 1 trilyonluk DOGALGAZİ anlatmazsn"
Eksik hal sebebtir eksikliğe...çine sarıldı Arab ülkeleri işte...Tarihi esas aldığımızda Çin İslam ümmetiyle ortak olmaz.ama ABD den de illallah dedi...Arablar Evet denize düşen yılana sarılır..Kuraldır bu...çünkü esma ölçü
Bozuğu ve ekmeli var karakterinde olması şer deme ...Bozukluk şer ama şerleri Hayra sebeb kılan var...yani şeri yok say..şeytan eksik şeytanı yok say ...ABD yi de yok say...Nemrutu yok say...Hz İbrahimi anarken ismi geçiyor sadece işte yani hz İbrahimi unutulmaz kılmak için de nemrut ...Allah böyle Allah eksiklere izin verdi ekmellik aşkı ile Allah da ekmelliğe aşık eksiğe kinli...Allahın askeri eksiklik değil ekmellik yok edermiydi eksikliği askeri değil ki eksiklik Allahın...Allhı adamı var düşüncesi fikri görüşü var duygusu var hali var yani sünnetullahı var eylemi var Deist yanılıyor Allahtan her an eylemler haller fikirler duygular sudur ve izhar oluyor...Çünkü "Ol" emri ile kader oluştu...kader sonsuzdur Allahın eylemleri halleri fikir ve düşünce ve duygu üretmesi sonsuza kadardır..kıyamet kopacak dirilme başlayacak yani halık sıfatı tekerrür edecek çünkü ahiret elbisemiz özde de surette de farklı çünkü farklı ahiret dünyadan cehenneme kütük olanları cehennem ateşi yakıp kül etmeyecek işin hep içinde Allah yani esmasına emirdi "Ol"emri...esmasına emri kararıdır Allahın azmidir ülküsüne gayretidir...esması sudur ettikçe Allah bir köşeye çekildi demek mantıksızlık olur ey deist...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
"OL" emri sadece fanilere değil ...esmasına...da bu emir...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...imtihan sahneleri fani işte ...peygamberimiz zamanında internet olsaydı...Başınızı açarak ey kadınlar erkeklerle konuşmayın emri olacaktı Kur’an da ve aslında var bu emir Kur’an da Hendek kaz emri de var savunma sanayi...hendek kazma özlüdür...biz şekli aldık ...özü almalıydık...hendek savaşının ruhunu almalıydık öz ölümsüzdür ama suret o asırla sınırlıdır..."Atlar besleyin"dedi kur’an düşmanınızın silahıyla silahlanın da dedi...nüklerdir AT bu devirde...Kur’anın özünü öldürdük...Kur’an eksildi...Tarihsellik Kur’anı eksiltir mezhebçilik de...
Allah yani esma hariç her şey fanidir...
Evet esmayı da al...değilse İlahi dini eksiltmiş budamış olursun der mantık...medineye hicreti biliyorsun sudur eden esmaları ise bilmiyorsan Tarihe gömdün esmayı...Medineye hicret DAVAYA yeni boyut kazandırmadır...hz Ömerle "Açıktan davet "başladı Medineye hicret ile devletleşti bir parti bir gurup halliydiler sahabeler .sahabe devleti kuruldu...
Evet esmayı da al...münzevi olmanın amacı ne medine devletinin çekirdeğidir HİRA tefekkürü ve vahiy...
Evet esmayı da al...Erkamın evi de münzeviliğin biraz değişik halidir...
Evet esmayı da al...Ebu talip mahallesi evle başlayıp mahalle oluşudur hz Adem bir mağara Hz Havva ile bir aile olundu sonra toplum olundu...çekirdek hz Ademdi...Hira mağarası bir çekirdekti ve o çekirdekte çok şey gizliydi açığa çıktı...Bilaller açığa çıktı...İmtihan soruları ortaya çıktı...Namazda da oruçta da bu Hira mağarası evresi var...çekirdekti şehadet ama çoğunda namaza evrildi..kurudu bazısında...
Evet esmayı da al...değilse kur’an da bir avuç ilim var...demiş olursun...oysa ekmel din var Kur’anda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.