- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi ve kader okuma...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi ve kader okuma...
Yaradan BAKi ama yaratılan Fani...yaratılanın en kıymet verdiği şeydir BAKİLİK ve secdededir...esmaya secdede...yani takvada...Yasak meyvede değildi...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi
Evet...Şeytan fısıldadı rusların kulağına sıcak denizlere ihtiyacınız yok mu...ve ruslar hep saldırdı Osmanlıya...AB ye "petrole ihtiyacınız var dedi AB başladı Osmanlıya saldırıya...Hz Ademe Bakiliğe ihtiyacın yok mu demişti şeytan...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi ve kader okuma...
Paraya silaha köle edinme ihtiyacının temelinde BEKA arzusu var...ama asa verdi hz musaya Firavunun ölümüne ve tahtının yıkılmasına sebeb oldu Bakilik isteyen Allaha sığınsın ...kural bu ...secdede ara Bakiliği...Ahlakı bozulan ekonomisi bozulan devletler yıkılır...Ezeli düşmanı Türklerle işte dost oldu rusya Ekonomik bozulmayı önlemek için...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi ve kader okuma...
Oku Almanyanın kaderini...Şimdi Almanya dünyanın en çok kaybeden ülkesi Allah türkten yana Yunana çok destek yaptı ama gücü bitti Almanyanın .Kahra uğradı...Kölesi ABDnin...Yunanı ABD de destekliyor...inşaallah kahır onu da görür...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi ve kader okuma...
Oku Türklerin kaderini...Turan rusyaya rakip olmadığı için engel de olmazlar...ama çin-AB ortaklığı Rusyaya rakipti...ve saldırdı...
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi
Çine ya biz ya iran denilmeli...suriye iran nötürlenirse Katar petrolünün yolu olacaktır...İran katara düşman.ABD de düşman Katara
"Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi
Para silah köle...semirtir.Dünyayı yönetirsin bu üç kökten beslenirsen...Osmanlı devşirmelerle besledi kendini...
Üstün olma arzusu çalışmaya ihtiyaç "Beka" içindir...üreme de Beka arzusu için...oysa esmaya secdede "BEKA"...Asi kavimler helak olur..kural bu...esmaya asi olma...Vehhabtır Allah Arab kavmine hz muhammedi hediye etti...ve ARAB dev oldu...tükler farslar köle oldu onlara...Muhammet sevgisiyle...Arabları taşıdılar...ama asi oldu Arab...sömürdüler petrolünü...köle oldu ABDye...
Oku çinin kaderini...Rusya çine dost olsaydı Hindistana silah satmazdı...AB-Çin dostluğu rusyayı frenleyecekti.Engel olmalıydı rusya buna AB bitti işte...
Hz musaya HIZIR öğretmeni hediye edildi...Kader okumayı öğrendi hz musa...İdareci seçmeyin kıyamete kadarki kaderi okuyamayanı efendimiz kıyamete kadar olan kaderi okudu...Vahiy ise Kıyametten sonraki kaderi okumasını sağladı...İlim kader okumaktır...zıttı falcılıktır...
Hızır kim...kader zincirini okuyan...gaybı okuyan her gördüğünü HIZIR bilme mızır bil.Kur’an kaderi okuyana hızır der Falcıya mızır der
Küresel politikalar ülkemdeki seçimlere etkili...seçimlerin sonucunu tahmin etmek zor değil.Kader net okunur işaretler belirdikçe...Kadri okuyanların omuzlarında ırklar zirveleşir devleşir...Hz Peygamber bir delil bu kurala...Kaderi okuyamayanlar ümitsizleşir...
Oku İslamı anlayamanların kaderini...Aman "yıl başı kutlamayın deme ...zıtlarla ilişkide kural KISASTIR bir hiristiyan ülkeyle ticaret caiz de yıl başı kutlamak mı caiz değil...caiz olmayan hiç bir zaman caiz değil...Hiristiyan ülkelerle yakınlaşmalıyız artık...ekonomik zaruret bu...Batının batıran ahlakına savaş aç...Yılbaşından ne istiyoruz...Yıl başı kutlanır mı evet.KISAS gereği hem kutlanır hem kutlanmaz...Muharrem ayını kutlayan hiristiyanın yılbaşını kutla...Ölçü KISAS...ilişkilerde...hiristiyan ülkeler bizden aldığını ucuz aldı bize sattığını pahalı...Kısası burda da uygula...Terör ürettiler dbizde ..kısası burada da uygula...ÖLÇÜ KISAS...şedid ol ama şirki yayarsa...Kötü filimleri bize ihraç ettiler...şedidliğin yeri belli...değilse BEKAMIZ zarar görür...
Oku suriyenin kaderini...çok açık...Suriyede ABD gün gün nötürlenir çünkü Türkiyeyi kaybetti ABD...Fransa zaten bölgesinde bile nötür bir ülke...ve Esad zalim dedi ABD...ABD köleleriyle saldırır .kendi askerini korur savaştan .işte çine saldırmaya korkuyor...rusyaya da nüklerlilerden korkuyor yani...
Oku Almanyanın kaderini "Güneşe karşı işemiş" başına gelecekler var...daha...Rotschild ailesini suçladı Alman darbeci prens...Almanya nötürlenir artık...fransayla da savaşır..darbelere de gebe.ülkem de bazı siyasiler bu nötürlenen Almanyaya ümit bağlamıştı..
Almanya nötürlendi...Nötür bir güce ümit bağlayan siyasiler vardı Türkiyede .Allahın kahrına uğradılar. hakketmişlerdi..
Arab ülkeleri suriyeyi ve Esedi kazanmak istiyordu işte bu fırsat doğdu.İran nötürlenir suriyede Arab ülkeleri de bu amaçlı...Oku ülkelerin kaderini insanların da adl sıfatı der ki hakkettiğini yaşatır Allah yani zulmetmez...
Fransayla Almanya savaşır mı neden olmasın
Oku ABDnin kaderini...Firavunların kaderi belli...Suriye ve esed irandan ve ABD den kurtulur artık .çünkü Türkiye engel olur...ikisinin de suriyeye baskıya.ABD gitmez ama nötürlenir suriyede artık
Fransa rusyadan tirtir titriyor...Afrikadan kaçacak artık...
Oku evlenmek için yanıp tuşanların kaderini...feministler beyinleri mühürlettiler...Amaç önemli...evlilik farz deme farz olan esmaya biat...esma amacın mı evlenmeye değil esmaya aşık ol...
Oku mezhebçinin kaderini...Suriye aynadır...ümmet iki başlı siyaset yönüyle...Bir ve diri olmayı amaçlayalım artık...şart koşalım mezhebçiliği terki...ticaret işinde bile...İran fransanın maşası..mezheb kavgasına mecbur tutarlar onu...
Tek bayrak diyelim...Oylarımızla da...bu önümüzdeki seçim diri olmak için.Bir olmayı seçmek...acı kader istemiyorsak Kürt -Kürt kardeşliğini besleyelim ...Kader adl sıfatından bağımsız yazılmadı esma okunur kaderlerde...asileri helak eder Allah kardeş ol...dedi Kur’an esmaya yani Kur’ana asi olma...zekat bile verilir Karşelik uğruna tevbe uğruna secdeliyi sev...eğer müşrik maşalığına talip değilse...
Evet..."Sonsuza kadar yaşayacakları "vesvesesi yapmakta günümüzde de şeytan...rus işte ekonomisi uğruna Turana engel olmayacaktır...Kader çok açık...sebeb -sonuç çok açık...ak sakallıları dinle eğer kader okuyamıyorsan deneyimlere tecrübelere önem ver...tarih okumalarına yönel bari...
Ve bir şiirim
Ay dost Sofrası dost
Ben dolunayın seyrine doyamam
O bir dostu hatırlatır bana
Dolunay yüzü
Yıldız yıldız sözü
Güneşlerle değişilmez özü
Gözleri şiir...
Ben gökteki o beyaz gülü çok sevdim
Dolunay ağlıyor göklerde
Dolunay en yakın dostum sofrası bal...
Dolunay bahar hediyesi
Kışına kalmışız zamanın
Dolunayın çiçekler var elinde
Dolunay bana çiçek fikirlerle gelir
Dolunay bana baharlarla gelir
Dolunay bahar yüzlü dostu hatırlatır...
Dolunay en hilesiz dost
Ey gönlümdeki dost
Ay yüzlü dost nerede
Zehir katılmış aşımıza
Geceler karanlık şimdi
Bulutsuz gecelerde
Ay neler neler
Söyler gidip-gelip
Bebelere
Gülümser bebeler
Fısılda en büyük sırrı bana ay
Penceremde beklediğim ay
Çok uzakta mısın
Ay tuzakta mısın
Ay av gibi bulutlar avcı...
Göklerdeki en uslu kuş gibi
Kanadında yük mü var bu gece
Gel her gece pencereme
Fısılda en büyük sırrı
Göz yaşım büyüsün
Sofram büyüsün aşım büyüsün...ay
Ay öğretmenime benzer en çok
Ay ay yüzlümü hatırlatır en çok
Yeni bir harfsin her gece
Nebinin parmak işareti
Hala hafızanda mı
Her gece oturmalıyım sofrana ay
Gönlüm bir bebe benim
Gönlüm kainata gebe benim
Ay en yakın dostum sofran bal...
Hamdi Oruç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.