- 364 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTANİ TUZAKLAR
Evlenirken koca adayından her şey iste hakkın derler,
Evliyken çalış kocanın parasına muhtaç değilsin derler,
Çocuk doğurmaya geldi mi, henüz çok erken derler,
Boşanmaya gelince kocanın her şeyini al derler,
Sen istersen hak, kocan isterse zulüm haksızlık derler,
Bu ne lahana bu ne turşu demezler mi? Derler, derler.
Merhamet, iyi niyet, pozitif haklar maalesef edep bilmeyen kadınları şımarttı, erkekleri susturdu. Kadının dediği doğru, erkeğin dediği yetersiz demek, arsızlara gün doğdu demek.. Erkekler yolda yürümeye korkar oldular. Kadının biri iftira atsa sizi kim kurtaracak.. İftira atmanın cezaları arttırılmalı..
Eskiden kadınlar çok dikkatli yürür, erkelerden uzak durmaya çalışırdı. Kakara, kikilir gülüşler olmaz dı.. Şimdiler de erkekler kadınlardan kaçıyor. Edebin kadınla olması gereken ağırlığı erkeklere geçti. Kadınlar vurdumduymaz, erkekler dünyalarından vaz geçmişler. Kadınlar cıbıl bile gezse erkeklerin ardık umurunda değil. Alıştılar artık.. Eskiden bir kadının sesi erkeklerin dikkatini çekerdi, şimdi çıs cıbıl olsa kimsenin umurunda olmaz… Kadınların edepleri, giyinişleri, yürüyüşleri edep, saygı görürdü.. Şimdilerde şiddet görüyormuş.. Erkeklere iftiraların ardı arkası kesilmiyor.. Sanki salgın bir hastalık hızla yayılıyor… İftira, iftirayı, şiddet şiddeti artırır.. Bu işlerde, düşmanlarımızın katkılarını da küçümsemeyelim.. Aile hayatını bitirmek için şeytanlarla, yarışıyorlar .. Diziler, flimler, tiyatrolar, san-atlar.. Şehvetsiz, şiddetsiz olması sanki yasak.. Güzellikleri teşvik yasak.. Tuhafiyelerde, A.V.M ler de, pasta haneler de, parklarda-bahçelerde, düğünlerde, dermekler de, her yerde sanki şehvet pazarlayanlara ödül var.. Evet var. Cehennem azabı var.. Helalleri haramlara çevirmek var.. Hastalıklara davet var.. Sapıkları delirtmek var.. Erkeklere sen sokağa çıkma yasağı var… Şeytanlara bayram var.. Dürüst insanlara eziyet var.. Zulüm var.. Ülkemize Şehvet, edepsizlik, aileleri yok etme nükleer saldırıdan daha tehlikeli saldırılar var…
Dinine, vatanına milletine, ailelerine sahip çıkmak isteyenlerin işleri çok zor! Yüce Yaradan hayırlı sabır, şuur, cesaret versin.. Merhamet en zayıf olduğumuz yanımız. Hainler bunu çok iyi kullanıyor. . Her işi ehline teslim edelim. Her kadın masum değildir, Her erkekte suçlu değildir. Herkes haddini bilmeli, üzerine vazife olmayan işlere karışmamalı. Başınızı yakarsınız.. Müslümanla, Münafık arasındaki farkları öğrenin. Hainler sizi kullanmasın, aldatmasın.. Münafıklar Lawrence zihniyetindedirler.. ..
Şuurlu, uyanık, bereketli günleriniz daim olsun İnşa Allahl
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.