- 377 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İNSANA YATIRIM
Sabah uyanıp da mutfağa girecekken bir baktım ki kapalı olan bulaşık makinesi kendiliğinden çalışıyor. mutfak ağzına kadar su dolmuş, kapıdan koridora taşmak üzereydi.
Hemen büyükçe bir bez bulup kapının eşiğine koyduktan sonra hiç kuru yeri kalmayan halıyı topladım, bulaşık makinesini öne çekerek fişten çıkardım. Su hala bulaşık makinesinin giderinin olduğu yerden akmaya devam ediyordu.
Bulaşık makinesinin hortumunu çıkardım, gideri bir bezle tıkadım, hemen sucuyu aradım, suları önce ayaklı faraşla kovalara doldurup döktüm sonra da yerleri paspasladım. Arkasından da Arçelik servisini ve halı yıkamacıları aradım.
Tam küplere binmiş burnumdan soluyordum ki bir arkadaşım aradı.
Daha onun konuşmasına fırsat vermeden başıma gelenleri anlatmaya başladım;
-Nedir bu çektiğim, aylardır bahçe ile uğraşıyorum, taşlarını ayıklıyorum, bir şeyler ekip biçiyorum, bir türlü köpeklerden alamıyorum. Her gece her yeri deşip dağıtıyorlar. Hatta bir ara facebooka yazmıştım da bazı arkadaşlarım kedi ve köpeklerin girmemesi için etrafa atılan bir ilaç önermişlerdi, gittim ziraatçiden aldım, tarif edildiği şekilde attım, o da çözüm olmadı. Çit yaptırayım bari diye düşünüyorum usta bulamıyorum. Onlar yetmezmiş gibi şimdi de böyle bir şey geldi başıma.
Yok yok gurbet elde yalnız yaşamak zormuş arkadaşım, bu böyle olmayacak, bu işler bana zorla bir adam buldurtacak🤣
-bulmuşken her işten anlayan becerikli birisini bul bari de işe yarasın🤣
-Şu şu şu özelliklerde koca aranmaktadır diyerek gazeteye ilân vermem gerekiyor o halde.
-Bir alemsin sen vallahi, bak bu hiç aklıma gelmemişti...diyor ve basıyoruz karşılıklı kahkahayı, ne sinir kalıyor, ne de stres🤣
İnsanın, böyle zamanlarda arayıp soracak dostaları, arkadaşları olması bile dünyalara bedel oluyor inanın.
İyi ki hayatım boyunca insanlara yatırım yapmış da güzel dostlar, arkadaşlar edinmişim dedirttiğiniz için hepinize kucaklar dolusu sevgilerimi gönderiyorum❤
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.