- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esmadan bağımsız mı bu sünnet...
Esmadan bağımsız mı bu sünnet...
Peygamberimiz canlı Kur’an
Peygamberin siyeri Kur’an...
Siyeri nebi ve hadis Kur’anın en mükemmel tefsiri ekmel tefsir o...
Esmaya "6 yaşındak kız evlenir"dedirtemezsiniz ama sünnet dedi."Fakir Muhammet" dedirtemezsin ama siyeri nebiye dedirtiler.Parelel din bu...esmadan bağımsız mı bu sünnet...
Parelel İslamcılar ılımlılardan daha tehlikeli..."Fakir muhammet "parelel muhammettir çünkü Kur’an fakirdin zenginleştirdik" der...
Parelel İslamcılarhadis uydurdular...sünnet uydurdular...iki ölçülü iki başlı oldu İslam...Bilhassa Tarikatlere sızan ajanlar parelel İslam oluşturdu.esmadan başka ölçü yok...de...sünnet peygamberimiz kadar kıymetlidir...hz Muhammedin nuru ilk yaratılan nurdur...en kıymetli nurdur...Yaratılanların imamıdır...sünnet düşmanlığı zulümdür ama parelel İslam oluşturanlarla kavga farz...
Ilımlı İslamcılar budadı...Parelel islamcılar yamadı...ikisi de zararlı...Namazı beden eğitime indirgediler İslamı namaza...ABD nüklerli oldu...Ebu talibin mahallesine mahsurlar müslümanlar zamanımızda...cihad değil fakirlik erdemlilik sanıldı..."Fakir muhammet" diye peygambere parelel üretildi...ve sünnet dedikleri "PARELEL İSLAMDIR" haydi 6 yaşındaki kızla evlenme arışı başlasın ..istendi...Fakirlik yarışı başlasın istendi...kimse adalette hz Ömerle yarışmadı ilimde hz Ali ile bağışta cömertlikte hz osmanla...sadıklıkta hz Ebu bekirle...esma dil işi oldu hal düşünce duygu esmadan bağımsızlaştı...
Esmadan başka ölçü yok demeyen ehl-i sünnet mensupları da pagandır...enecidir...Ölçüyü ikiler.Kilise gibi.Havra gibi...
Siyasi alanda ebu talibin mahallesinde muhasarada günümüzde müslümanlar...Medine ayetlerini yok say artık...imkanı yok yaşanılmayacaklardır...Kur’an 23 yılda tamamlandı ama yaşanılamaz oldu Nükler icad etti edeli...
BM beş nüklerli birliktir bütün ayrılıklara rağmen...ABD Ukraynayı Frenledi Rusya bize lazım dedi Japonyaya kullanacak çünkü daha...
Fransa veya ingiliz başımıza çoban olarak tayin edilir nüklerimiz yoksa...Nükleri olmayana baş olma verilmez artık...
Secdedir üstün ve secdededir üstünlük ama günümde Nüklerliliktedir üstünlük...secde hakkettiği kıymetten mahrum...cihad yok edilmiş...ne Bedir ne Uhud ne Hendek ne Tebük hayal etmek bile delilik oldu...
Kısas ilkesi hayal olmuş günümüzde...ABDye manda devlet lazım golon petrolü ve doğu akdeniz gazına erişmesi için.DAİŞ düşmanlığı petrol seviciliktir aslında.Kısas yapalım
Süt bulamıyor çocukar...sömürü zirvede...
Dün rusya Osmanlıyı zayıflattı batı yıktı...rusya aynı rolde hala...Rusya Fransaya yunanı destekleme derse yunan desteksiz kalır...ama Rusya azeri düşmanlığında İranın yanında.Fransayı da aldılar
Kıtmir köpekti ama sevdikleri secdeliyi sevmesi onu cennetlik etti...secdeden başka kıymetli bir şey yok ...de...
Kıtmir kadar olamadık...dünyayı secde için sev...secdeyi sev...ne dünya ne ahiret kıymetli...tek secde kıymetli...de...dünyayı sevme ahireti sev"dediler parelel dinciler paganlar sana...
Müslümanın şahsiyetini şekillendiren Kur’ân’dır. Kur’ân, müslümanın hayatının merkezidir.iki merkezli din olmaz secdedir İslamın merkezi esmadır Allahtır esmaya secdedir yani Allaha secde...
ABD ye secde şirktir...hz isya secde de...tek esmaya secde kıymetli ve üstün...ebu talibin mahallesine buyur gel ...başka secdeliler ABDye secdeliler...iki başlı o secdelilerin dini yani iki merkezliler Ilımlı İslamcılar...ekmel akıl bunu görüyor...evet...ABD müttefiklerini kullanır kullanamadığını cezalandırır yunanı S-300 vermeye zorlar ve rusya arasını açar.Türkiye uyanık ama fransa da buna hazır...Almanya ise mahkum...Nato yok artık Kullanma vasilik var...
Hiristiyanlar da iki merkezli artık kilise ve ABD merkez...AB çine pazar olmanın bedelinin cezasını çekiyor.Türkiye TL ile al enerjimi derse...bir imtihan daha.Yunan S-300 vermem der mi
Kıyas ...hayal oldu...çünkü kilise havra cami tek merkez değil iki merkezli her cami...Kıyası savunamaz ne cami ne kilise ne havra...Yalancıya yalancılık hilekara hilecilik hırsıza hırsızlık Kumarbaz kumarbazlık KISASTIR...amaç günahı göreve çevirir mi evet
Kısa hayal...senin nüklerin var benim de olsun" demeye kısasa kalkışsan ceza gelir...Kısas hayal oldu...
Nüklerli dünya sağlanmadı Nüklerlerin patlaması da önlenmeyecektir...İnsan ölümüne Nükler patlatır...
Kısas yok oldu...nüklerliler yok etti kısası ...ilahi adaleti...adalet sahibi oldu iki merkez oldu nüklerliler. de merkez oldular..Rusya isterse yunan_türk gerginliğini bitirir...Esedin -Türkiye düşmanlığını da...
Esmaya asilik şeytanın işi...şeytan eksik merkez...nüklerliler de eksik merkez...Rüya kader okumadır..Kader varsa Allah vardır...yani bağımlısın ...yani ilah değilsin...Sorgulanacaksın yani.Hiçsin esmaya secdeli ol yani
Nuh gemin yoksa yani nüklerin yoksa Tufanda kurtulamazsın ...AB battı...Türkiyeyi bölme projesi de battı...Çin Filistin dedi Arabları yanına çekti...ABD de battı...Armegedon tufan olsa Nuh gemide
Nüklerli ol Nuhsan gemin olsun ...bazı güzel gelişmeleri koruyamazsın değilse ...sevincin boğazında kalır aman Nüklerli ol...Enerji merkezi olduk şimdi Doların düşmesine sıra geldi...
Nükler silah bir ğün patlar...İki nüklerli savaşmasın yıpratma savaşlarıyla yetinilsin der akıl.ama Çin yıpratılırsa hindistan saldırır.Rusya silah satmamalı hinsitana
Ekmel tecrübeli akıl şöyle diyor...eksik aklı seçme...sevincin boğazında kalmasın...Osmanlıyı yıkanlar dünyayı paylaştı...Bu ikiliyle Osmanlı uğraşmamalıydı.çünkü çin pasifti.günümüzde de pasif .
Evet...iki merkezli olmaz İlahi din...ama hz Muhammet özdeştir...özdeşlikten uzaktır "Fakir Muhammet"deme...esmada Allah gani denilmiş çünkü...Esmadan bağımsız mı bu sünnet...
Esmadan bağımsız mı bu sünnet...Nükler kadar zararlı olur...nüklerliler pagan ...ve merkez oldu...iki merkezlilik bu...Ha nükler ha esmadan bağımsız sünnet ikisi de insanlığı köle yapar sınıf farkı oluşur...secde ölçü olmalı...nüklerliye şimdi secdeler...sadece Allahın hakkı secde...eylemler haller düşünceler duygular Nüklerliye secdede...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.