- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Benim peygamberim Fakir değil...ekmel...
Benim peygamberim Fakir değil...ekmel...
Bak haşhaşilerin akla düşmanlığı da kabul edilemez bir eksikliktir ekmelliği seç...Allah ekmeldir...alimdir akıl o ilme secdeli olmalı...secdesiz ilme secdesiz akıl düşmandır şeytandır yani Kur’an bunu der...secdeli aklı düşman eden Kur’an İlahi değil...beşere aittir her eksiklik çünkü Allah ekmeldir dini peygamberi kitabı ekmeldir...
Ekmel ilme secdeli akıl da ekmeldir...düşman olma der Kur’an...ve ekmel tecrübe ve "Aksakallılar"
İdarecilerin akıl baası "Aksakallılardır "Türk örfünde...Sahte mesihler değil ekmel tecrübeden mahrum ekmel akıldan mahrum takiyyeci şekilci... şeyhul islamlar da değil...
Tarihte eksik akıllılardan ve aklı dinden kovanlardan mesihçilerden hep zarar gördü ümmet...işte ...Haşhaşiler hasan sabbah Akıl düşmanıydı esmayı akıl bilemez okuyamaz der...vahiyden tanı Allahı der ama secdeli akıl yoksa vahiy yetimdir...Afyon bu.Akıl kovulmamalı
İşte dün "AKSAKALLILAR"yaşayan Kur’andı...Osmanlıyı yıkıma götürenlerden biri de...aksakallılara asi şeyhül islamlardı...yani aksakallıların rolüne oynayan o eksik ilimlilerdi eksik tecrübeliler...eksik ilimlilerdi...
Rus ABD ittifakı Çini mağlup etti...İki ülke karda son 20 yılda...Fransa en kaybeden ülke...İngilizler ABD ye yaklaşıyor rusyadan uzaklaşması az kayba sebeb görülen bu...kör olan Şeyhul islamcılığa "Aksakallılığa ...oynamasınlar aman...akıl hocası müşavir olmasınlar idarecilerimize...ne islamidir bu ne türk örfüdür...
Kör olmayanlar şunu da gördü...AB ülkelerine düşmanlık prim yaptı...Rusyaya ve ABDye sevimli olmak AB ülkelerine zarardan geçiyor...Çine İrana da.Esede de
Kör olmayanlar şunu da gördü...
Aklı kovmak tecrübeyi kovmak haşşasiliktir...şeytanlıktır...eksikliği ekmelliğe tercihtir...Kör olmayanlar hakkettikleri "Aksakallılık ve şeyhül islamlık makamlarından kovulmamalı...Osmanlı gibi yıkılırız...Şerif hüseyinin yaşadıklarını yaşatırlar bize de...Kördü Şerif Hüseyin...asil bir soydan gelse de Kabildi...mülk Allaha değil bana hizmet etmeli demişti...Habile zararlıydı...Osmanlıda kalsa o mül Allaha hizmet edecekti...ABD suud petrolunu hep ABD kağıdı ile aldı yani üç kağıda geldiler...Allaha secdeli malın ABDye secdeli hale gelmeine sebeb oldular...Körlük bu...Aksakallılar bunu görürdü...aklı ekmel tecrübeyi kılavuz seçen şeyhul islamda ekibi de basiretlidir...kör değildir aklı kovan kördür şeyhul islamlığa da oynasa...
"Faiz haram" diyenler günümüzün zalimleri Kur’ana ve Allaha göre ...Mekke devrinde Kur’an Faiz konusunda sustu çünkü...
Kör olmayanlar şunu da gördü...Kör tarikatçiler görmedi ama...işte Ruscu ve çinci İranı ABD dans ettiriyor...Rusculuk ve ABDcilik siyasetiprim yaptı dünyada...bir de yatırımını altından yana kullananlar...
Kör olmayanlar şunu da gördü...işte kör siyasetçiler avucunu yaladılar...Cumhur başkanlığına oynadılar ama boşa emektir...ç siyasette ABdeyi destekçi seçenler kaybetti.Rus ve ABD yanlıları kazandı.Çinciler de kaybetti.Rusya çine ve ABye zararlı oldu...Devlet kocaman ve yüz dallı bir ağaç gibidir işe yarammayan dal kesilir...keşke oy verenler yapsa bu budamayı..."Aksakalısı yok halkın..."medya yanıltıcı ...Tarikatler ise alacağı ödül için oy kullanıyorlar...gelsin yatlar katlar...halkı maşa yapmışlar ancak...
Ey halkım mihenk taşınız "Aksakallılar mı"mesihciler mi mesihçiydi Haşşaşiler ...
Ey halkım...Şeyhul islam makamı layık olmayanların eline geçmişti Osmanlıda ekmel tecrübe mi sakal şalvar mı mihenk taşıınız...
Benim "Mihenk taşım "belli...Zengezur düşmanı Türk düşmanıdır...İslam düşmanıdır...Allahın adl sıfatının düşmanıdır.Osmanlı düşmanıdır.Pakistan düşmanı...
Zengezurun açılmasına engel olanı türk düşmanı ilan et...Çin de destekçi değil o da düşman de.Türke türkten başka dost yok...de.
Muallim Şemsi...mesihim dedi.Kabala mistiğidir.Akıl babası bir çok siyasinin...Filistin düşmanıdır...Mesih Filistin düşmanı neden olur ki...Allah da mı taraf tutuyor ırk tutuyor...secdeli değil mi İsrailliler...eksik mi Kusurlu mu İsraillilerden...
Haşhaşiler hasan sabbah Akıl düşmanıydı esmayı akıl bilemez okuyamaz der...vahiyden tanı Allahı der ama secdeli akıl yoksa vahiy yetimdir...Afyon bu.Akıl kovulmamalı...
Adam "Fakir Muhammet"diyor...kur’an zengin Muhammet"diyor hangisi doğru...asi bunlar Kur’ana...ekmelliğe ekmel olmaz fakir olan...ve 6 yaşında ki kızla evlendi deme reşitle evlendi de köleci Allaha asi Kur’ana asi iş yapar peygamber pagan mı hesaba inanır peygamber..."Şahit tutar işine Allahı ve "Şahit ol yarab "der...
Ey kör basiretli ol artık...şerif hüseyinin yaşadığını yaşatmasınlar bu uyanıklar sana...gizliyorlar niyetlerini senden...de.
İşte gör gerçeği...Rus ABD ittifakı Çini mağlup etti...İki ülke karda son 20 yılda...Fransa en kaybeden ülke...İngilizler ABD ye yaklaşıyor rusyadan uzaklaşması az kayba sebeb çünkü ikisine de kafa tutan kaybeder...ikisinden de beslen Osmanlı ikisine de kafa tuttu.Çin de desteklemez...Osmanlı gibi ikisine de kafa tutarsan...veya çine yaslanırsan...Zengezurda İranı azarlamadı işte...
Benim peygamberim Fakir değil...ekmel...Allahım da ekmel çünkü...hz muhammedin nurunu nurundan yarattı ve ilk olarak yaratıldı o pak ve ekmel...esmaya en ekmel ayna o...hadisleri sünneti en ekmeli tefsirin ve esma izahının...O reşit olmayanla evlenmedi... çocuk doğuramayan çocuktur hakikatini çiğnemeyendir o...El Hafız ismi hz İbrahimi ateşte korudu cahiliye örfünden de efendimizi korudu...eksikliikler yükleme o kainatın imamı...o ekmellik için yaratılmış en kıymetli vicdan en kıymetli ahlak ve akıl sahibi kılınmış biri...önder kılınan biri pagandan farksızsa pagana uyalım mı yani...paganlığı süslemek bu...paganlığı şeytan işini kumarı içkiyi süslemek bu...cehennemi süslemek bu..."6 yaşında evlendirilen o kızlar "sen affetsen ben affetmem" diyecekler Allaha kıyamet günü...Kuma gömülenler de kürtajla alınanlar da...akdenizde kıyılara vuran bebekler de...Ey aciz bulduklarını ezenler Allah var...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.