- 187 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ayeti esmaya asileştirme
Ayeti esmaya asileştirme
Esmadan bağımsızlaştırdığın ayet artık beşeridir...şeytanidir hatta
Çarşaf "Yahudi örfüdür"diyen secdeli yahudi asi müslümandan üstündür...
Esma "çarşafı giymeni gerektiri bazı şartlarda ve zamanlarda veya bazı işleri yaparken...Çölde yüzüne peçe takmazsan çöl rüzğarı zarar verir yüzüne...yani peçe ile Şafi sıfatına secde ettin...
Evet...Ayeti esmaya asileştirme Örtün ev kıyafetiyle sokağa çıkma...adl sıfatı böyle der.Allah ekmel ilimlidir ekmel ilimle kavga ettirme ayeti ayet ilimle kavga ederse beşerileşir eksikliğe sebebolur...Ekmelliğe değil...
Evet...domuz eti eksiktir .her eksiklik barındıran rızıklar insan için değil hayvan ve böcekler içindir...Allah bölüşmeyi paylaşmayı öğretiyor..."eve lazım olan komşuya haramdır"...ama acından da ölmesin canım...Allah onları da rızıklandıracak...
Evet...Şifaya aykırı Şarab şifaya secde için içilir mi içilir...Asisin deme adam şafi sıfatına secdeli işte ayete asi işte deme o ayeti sen esmadan bağğımsızlaştırdın ayet oldu senin sözün senin fikrin senin algın farklı Allahın muradı esmaya secde ama...yani kan sulandırıcı yoksa kanı sulandırarak hayat kurtarır...Allah ekmeldir ekmeliliği emrder izin verir ama eksikliğe de...şeytan işidir eksiklik...eksiklik tevbe için yaratıldı .tevbe yok eder eksikliği ekmelleştirir yani.yani tevbe güzelse günah da güzeldir tevbe ettiysen...6 yaşındaki kızla evlenenin üreme amacı yoktur yani eksik bir amaç bu...takvasızın işi münafığın işi 6 yaşındaki kızla evlenmek...esmadan bağımsız örf şeytan örfüdür ancak insana yakışmaz...üremek değilse amacın şifa olmalı...yani halık sıfatına secde değilse evliliğin bir başka esmaya secde olsun amaç esma değilse o evlilik o eylem o hal o düşünce o fikir o duygu asiliktir...esmaya asilik Allaha ayete hadise kıyasa icmaya asiliktir aaaayet hadis kıyas icma güzel ama sen algısı eksik birisin zarar verici yaptın o ayeti o hadisio kıyası o icmayı...en yılansız bal yesen de zehir üretirsin eksiklik sende ayette değil...esma terazin olsun değilse arı değil yılansız zararlısın ...euzusuzsun sen ...Allaha sığınmak euzu esmaya secdedir...
Ayeti esmaya asileştirme
Faiz haram olamaz mekke şartlarında...eğer olsaydı Allah mekke şartlarında indirirdi o ayeti...nüzul sebebinden ve şartlardan bağımsızlaştırmaya hakkın yok ayeti hadisi...esmaya saygın secden olsun değilse yılan gibi zehirli mistikliği zehirli tefsiri üretir yayarsın tebliğ diye...olmaz olsun tebliğciliğin...amacı elbette faizsizlik olack bu amaç farzdır ama şartlar ekke şartları ise ekmel akıl ekmeltecrübe ekmellik kınar Faiz haram"fetvanı...İlah mısın keyfine göre tefsir etme ayeti...
Tarihte Sınıfcı...ilahçılığa oynayanlar yani asiler bozucular...zalimler köleciler 6 yaşındaki kızlarla evlendiler...Meyveyi bile olgunlaşmadan yemez .üzümü bozarak içmez secdeciler.Esmacılar...Tek tanrıcılar."sen kız olsan tercih eder misin 6 yaşında evlenmeyi...empati mihenk taşıdır...fıtri ilimdir empati...
Evet...ekmelden ekmel sudur eder eksikten eksik sudur eder...
Evet empati yoktur Kurt da kuzu avlayamaz empati yapabilse...el Hakimdir işte Allah ona görevini yaptıracak eksik görevleri eksik fıtrrat verdiklerine yaptırıyor işte...sen anne karnında öldürülerek alınmak ister misin neden kürtaj yaptırdın...der uyarır empati insanı..."sen affetsen ben affetmem"diye asi oluyorlar "çocuk gelinler" çünkü ilimden meslek sahibi olmaktan her şeyden engellenmişler işte.
Ayeti esmaya asileştirme
Hasret ehlinin tefsiri ancak ekmel tefsirdir çünkü
Nisa 6. ayetteki rüşdün yaşla alakası yoktur...Oradaki rüşd, sefihliğin karşıtıdır. Sefih olmayan herkes reşittir.
Evet...ekmelden ekmel sudur eder eksikten eksik sudur eder...
Şeytan üstünlüğü ateşde dedi.ABD nüklerde dedi.6 yaşındaki kızla evliliği ödül saydı bazılrı Ödül Allah katındadır.
Hasret ehlini sev sadece...
Hasret ehli cennet hurisinden geçti...Allah uğruna..
Hasret ehline benze sadece...
Hasret ehline benze...paganlara yani tanrıcılığa oynayanlara nirvanacılara değil...
Hasret ehline güven sadece...
İşte...Esedi rusya ve İran destekliyordu..ikisi de buharlaşıyor ABD buharlaştırır...Allah zaten buharlaştırır...Rusya bir limana zaten razıdır.Esedden geçer
Hasret ehline secde et sadece...
Fikrini inancını inanç edin...duygusunu duygu edin...
Ödül Allah katındadır de...nefsinin ödüllerini elinin tersiyle it...
Şeytan üstünlüğü ateşde dedi.ABD nüklerde dedi.6 yaşındaki kızla evliliği ödül saydı bazılrı Ödül Allah katındadır.Esmaya secdede
Sen Allaha adam Avrasyanın zenginliğine aşık...sen Allah için savaşma onlar senin yerine de savaşır...
Avrasya uğruna Yunandan destek kesilir..Ermeniye de..İrana da...Hindistana da...Çin musallat edilir Hindistana.Zengezur açılır
"Savunma sanayi hamleleri" vatan sevdalıları oldukça yani vatan sevgisi devam ettikçe devam eder...siz ezanı sevenler siz yatın onlar sizin yerinize de çalışırlar...
Allaha da hasretliyiz hz musaya verilen asa verilmezdi değilse...
Natoda köle değiliz artık.Rusya da köle yapamaz bizi.4.küresel güç olduk pakistan ve Azerbaycan Türkiye birleşti artık...Avrasyayı savunma görevi gereği savunma sanaiyi kurmamıza izin verildi şükür...Allah asa verdi bu musaya da...
Ve bir şiirim...
Ay dost Sofrası dost
Ben dolunayın seyrine doyamam
O bir dostu hatırlatır bana
Dolunay yüzü
Yıldız yıldız sözü
Güneşlerle değişilmez özü
Gözleri şiir...
Ben gökteki o beyaz gülü çok sevdim
Dolunay ağlıyor göklerde
Dolunay en yakın dostum sofrası bal...
Dolunay bahar hediyesi
Kışına kalmışız zamanın
Dolunayın çiçekler var elinde
Dolunay bana çiçek fikirlerle gelir
Dolunay bana baharlarla gelir
Dolunay bahar yüzlü dostu hatırlatır...
Dolunay en hilesiz dost
Ey gönlümdeki dost
Ay yüzlü dost nerede
Zehir katılmış aşımıza
Geceler karanlık şimdi
Bulutsuz gecelerde
Ay neler neler
Söyler gidip-gelip
Bebelere
Gülümser bebeler
Fısılda en büyük sırrı bana ay
Penceremde beklediğim ay
Çok uzakta mısın
Ay tuzakta mısın
Ay av gibi bulutlar avcı...
Göklerdeki en uslu kuş gibi
Kanadında yük mü var bu gece
Gel her gece pencereme
Fısılda en büyük sırrı
Göz yaşım büyüsün
Sofram büyüsün aşım büyüsün...ay
Ay öğretmenime benzer en çok
Ay ay yüzlümü hatırlatır en çok
Yeni bir harfsin her gece
Nebinin parmak işareti
Hala hafızanda mı
Her gece oturmalıyım sofrana ay
Gönlüm bir bebe benim
Gönlüm kainata gebe benim
Ay en yakın dostum sofran bal...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.