- 949 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
NELER İKRAM ETTİNKİ BANA
Derin bir nefes alıp veriyorum ağır geliyor iç çekmekte zorlanırmı insan.Zorlanıyormuş çok ağır bir yükmüşte kendi nefesin bile.Bazen sorguluyorum çokmu iyi olduk bunca musubet başa sardı yoksa çokmu kötüydük bu kadar kıymetsiz kaldık.Kalpten yaklaşıyor en yumuşak yerini ikram ediyorsun yatağında sıcacık hiç bir denle rahatsız olmadan yatağında uyusun sevilsin hatda mustmutlu olsun dersin.Ama bir bakarsın ki kalbin altında gizli olan çivileri görürsün, ve gün geldiğinde o çiviler sırasıyla bir yerlerde batmaya devam edicektir.Sorarım sevenim neyde rahatsız oldunuz bilmek isterim kalbimin iyimserlik baş göstermesimi hataydı en yumuşak yeriyle sana yatak olmasımı dertti.Bilemedin değilmi susma konuş her çiviyi batırmasını bilen elbet konuşmasınıda bilirmiş.Sen beni yakmakta geri kalmadın konuşmandanda mahrum bırakma lütfen.Emin ol onada dayanacak güç vardır.Beni yakan ve vuranlar içinde vurulacak gün vardır sende sabret göz yaşların kalbin acısıda eksik olmayacak.Çünkü bunu seven ve isteyen sendin.Sabret sonu selamet olanların varda senin için bilemedim.Hayat bu yumuşak sert ve serin rüzgarla yaklaşır Allah kerim der izniyle ayağada kalkarsın.Yarabbi şükür der yolunada bakarsın.
Baharımsı
YORUMLAR
Hassas, duygusal kalpleri maalesef acımasızca kırıyorlar. Dengi dengine olan çok azdır. Hani milletin ağzında alışkanlık olmuş aşkım aşkım demeler. Belki onlar da mutsuzdur ama şık görünmek isterler aleme. Bir tencere kaynıyor da içinde yemek mi pişiyor dert mi? Bilemeyiz. Herkes kendi derdinde. Benim hayal ve umut ettiğim dünyada herkes mutlulukla, sevgiyle ve sağlıkla yaşayabilmeli. Hep karakteri düzgün ve kişilik sahibi insanlarla karşılaşalım. Temennim budur.
baharımsı
hayat sevgili şairem ve sevginin mucizesi ve meali
yorgun iklimlerden sektiğimiz bir bir yüreklere
kayıtsız kalamadığımız kadar kaybolmak da olası
en yüce meclis illa ki aşkın darp edildiği dünyadan çok öte varsa yoksa İlahi Sevginin rüzgarı
sevmeyi sevmekse ayrı hüner
sevgimlesiniz şairem