- 276 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakem ithal etmek isteyen köşebaşı yazarları
Andımızı hatırlayanız kaldımı bilmem. Ama Türk milletini hiç bir şeye reva görmeyen çeteler devletin her yerinde. Ümmetçilikten ırkçılığa her türlü paçozluğu gevşek gevşek milletin gözüne sokan gürüh “her şey tamam kuşak da ellibeşe” modudunda hakem ithal edecekmiş.
“Türküm doğruyum” Hakikat, bir kişinin çalışma ücreti yoksulluk sınırının beşte biri açlık sınırının yarısı kadar. Bir millet vekilinin maaşı çalışanın on katı kadar üstelik devletin imkanlarından yararlanması devletin malı deniz yemeyen domuz miktarınca domuzlaşmış. Devleti yönetenlerin maaşlarını ve bir kaç yerden kendi kendine atamalarla aldıkları maaşlar ise züğürtün çenesini yoracak türden. “Çalışkanım” açlık sınırının altında temel ihtiyaç maddelerini almaktan yoksun çalışıp bu sürüyü bakan millet tabii ki çalışkandır. “ Yasam küçüklerimi korumak büyüklerimi saymak özümden çok sevmektir. Varlığım Türk varlığına armağan olsun.” Küçükleri sevmek ve korumak konusunda dünyanın hiç bir milletine bizden önce nasip olmamış bir bayramı hediye eden bu Necip milletin ve onun içinden çıkmış kurucularını saygıyla selamlıyoruz. Büyük olarak ecdadımızın Tabutlarını tekmeleyip kadınlarına tecavüz edenleri denize dökenleri rahmetle anıyoruz.
Aklınızda tutun keşke Yunan kazansaydı diyen bir it soyunu taltif eden, fetö mübarek adamdır diyen aşağılık bir insanı Gazi meclise Başkan yapan seçim kazandı diye milletin anasına küfür eden güruh dünyanın neresine giderseniz gidin lanetiniz sizinle birlikte gelecektir. Teröristlerin ne istedilerse isteklerini yaptınızda milletin çocuğuna mı musallat oldunuz… Değil anayasa değişikliği Firavun, Nemrut hatta İblis olup başınızı örtmek için yaptığınız riyakarlığın hesabını Allah size “Diri diri gömülen kız çocuğunun hesabı sorulduğu zaman” soracaktır. Hakem miş… köşebaşı tutan kaşara bak sen… Ülkenin ithal gazeteciye de ihtiyacı var diyormuyuz biz. Birazcık edep ya Hu..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.