- 462 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kanallar,Sanallar ...
Yaşama sevinci pek kalmamış son zamanlarımda uzun yazıların,olayın çevresinde dolanıp vurguya en üst dereceden dalmanın kalemi değilim.
Kısa şiirlerim olur yazarım okurum şiirleri,yazıları.Severek...
Tam sayfadan çıkacakken tv den gelen seslerle irkildim..Oh my gosh didim (Anlamı esasından farklıdır burada :)
Kelimeler uçuşuyorağır şifreli olması gereken,sen ben demiş olsak astarından fazla yüzü olacak cezai sözler...Vay arkidiş didim.
+×÷%%__€£¥!!#$/^&*
Çok şey dedim de yazamıyorum,yazmıyorum.
Ama şu var imam osurursa cemaat sıçar.
Bu tv ler bu kanallar,kimin eli kimin nere ..şey cebinde ;kim kimle ne yapmış ...Müthiş kaliteli programlar...!!!!!!!! Tarafsız yayınlar...Bazen kimse bir şey anlamıyormuş gibi, kendimi mal yerine konulmuş gibi hissettiren olayları açıklayıcı kişlikler...Bu bunu bunun için mi yaptı!... Bu bunu yaptı baaakın bununla bunu kastediyorlar...Diye yapılan magazine dönmüş çoooh ciddi programlar...
Yani,ulen çocuklar var bu ülkede,zaten kafalar yorgun,hayat zor,ya düzgün örnek olun herkese,ya da bırakın herkes de sizin gibi özgürce küfürleşsin...Amma velakin olmaz eğitimli insan,ihlaslı insan ağzını bozmaz...
Bir abi, bir kardeş tavsiyesi okuyanlara:
Çocukları tv den uzak tutun.Çocuklar geleceğimiz.Çocuklarınızı Allah bağıslasın.Siz de Allah’a emanetsiniz.
Bu kadar.Hadi kalın sağlıcakla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.