- 271 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
BENİ NE KADAR SEVİYORSUN?
Sevgisiz bir ailede büyüyen genç kız, delikanlıyla telefonda konuşurken duraksar ve beni ne kadar seviyorsun, der. Delikanlı sevginin ölçütü yoktur der ve soluksuz ekler.. “Sana gerçek bir hikaye anlatmak istiyorum, dinlemek ister misin?” Kız istediği cevabı alamayınca tekrar duraksar ve “Peki..” der.
Delikanlı başlar:
Bir aile küçük kızlarının gece kan kusması sebebiyle hastaneye giderler kızlarının mide kanaması geçirdiği anlaşılınca apar topar müdahale edilmesi gerekir ve acil kan ihtiyacı hasıl olunur. Doktorlar durumu aileye bildirir ancak aile üyeleri kan değerleri düşük olduğu için kanı çevrece aramaya başlarlar. Saatler geçer gecenin bir vakti kimseyi bulamazlar. Doktor aileye kızlarının kardeşi olup olmadığını sorması üzerine küçük kardeşinin olduğunu söylerler. Bunun üzerine doktor: Kardeşini getirin ondan alalım öyleyse, der. Alel acele dedesine bıraktıkları küçük oğullarını alırlar ve babası, doktor ile birlikte durumu oğluna korkutmadan kısaca anlatmaya başlar. Ablasının kana ihtiyacı olduğunu anlayan kardeşi, küçücük bedeniyle “Tabi doktor amca! Ablamın yaşaması için ne gerekiyorsa alabilirsiniz” der. Doktorlar müdahalenin gecikmemesi adına hemen çocuğun kolundan kan almak için iğne takacakları an, çocuğun doktora sorduğu soru şu olur: “Doktor amca ben kanımı verince hemen ölecek miyim, yoksa ablamı bir kez görebilecek kadar yaşayacak mıyım?” ... Doktorun gözlerinden süzülen yaş ve boğazına düğümlenen o yutkunuşla bir müddet sessizlik bürür etrafı. Meğer çocuk, ablasına kanının hepsini vereceğini ve kanını verdikten sonra yaşamayacağını düşünmüştür. Bu şekilde düşündüğü halde bile hiçbir tereddüt etmeden kan vermeyi kabul etmiştir.. Çocuğa durum tekrar izah edilir ve kanı alınıp kısa bir istirahatin ardından ablasının yanına götürülür. Küçücük olan , ama küçük adam dedikleri koca yürekli evlat işte budur.
Ben de seni, bu küçük cocuğun ablasına duyduğu sevgi gibi seviyorum…
Rahmetli Anamın, beni severken gökçe guzum dediği gibi bende sana gökçe guzum diyerek seviyorum.
Bana yine ne kadar seviyorsun, dersen...Bir ananın evladına olan sevgisi gibi yalansız ve içten, anlattığım hikayedeki küçük çocuğun sevgisi gibi, tereddütsüz ve saf ..
Genç kız dolan gözlerini saklamak için eğdiği başını kaldırır ve artık beni ne kadar seviyorsun diye sormayacağım. Beni yalnızca sev, der..
Yolunuzun hep güzelliklere varması ve sevgilerle demlenmesi dileğiyle. Yüreğiniz hep huzurlara gebe kalsın...
Meryem GÜNGÖR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.