- 450 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Şüphesiz yaşam, elde kalanlardan ibarettir.
Oysa dünlerin ardında kalan tüm beklentilerdi yaşamın kılavuzsuz beklentisiz...
Şimdilerde ardı ardına kendi kendime küskünleşirken, yaşamın yalnızlaşmış kısmından uzaklaşarak kendime haz beklentiler ile varlık savaşında yaşam düşleri kuruyorum.
Oysa dünler kendi kendime yaşam gücü verirken, yarınsızlık korkusundan kopuşarak, var olan sevgi bağı ile kendi nefesime güç katıyorum.
Aslında tüm umutlardı ardı ardına birleşip yaşamın içinde geçmişe aldırmadan, gelecek umudu ile varlık savaşı veriyorum.
Kendime karşı koyan dünlerdi aslında ve dünlerin vazgeçilmez anıları ile nefes almanın da saygıyı kendine güven hissederek var olan sevgi çemberinde dönüp duruyorum hem de pişmanlıksızca.
Sen sevgili, dünleri bana unutulmaz anılarla bırakarak, bu günlerdeki varlık savaşında sen de varsın şüphesiz.
Yaşamın kalabalık s-zamanlarında nefes alırken, kendime has direncim ile yaşama savaş verirken, oldukça güçlü duruşlar ve direnişlerle nefes almanın da başka bir güzelliğinin oluşunu bu günlerde kendimde korurken, var olan sevgi saygınlığı ile iç huzuru ile nefes almanın sevinçlerini yaşıyorum.
Zor olan unutmak ve de unutulmakla yaşam savaşı vermek.
Kendi iç korunmam ile nefes alma zorluklarını taşımak belki de geçmişe pişmanlık kopuşları yaşıyorum.
Zor olan sevdim demekti aslında yaşamın içinde var olabilmek için. Sahipsiz düşüşler ile gecelerin çoğul zamanlarında öfkeli düşüncelerle nefes almanın da zorluğunu öğrendikçe sadece kendime acılanma yaşıyordum.
Esas olan sevgiye dair sadakatle yaşamak uzun bir yaşam döneminde kendi kendime diren toplamış olmasan dünlerde kalacaktı tüm bağımlıklarım.
Kendi kendime konuşurken en öne çıkan cümle, iyi ki sende bu günlerde şikâyet etmediğin yaşantılarımda nefes almışım.
Şimdilerde nefes aldığım sevgi adına yaşarken olan zamanlara sadece minnet duygusu hissediyorum.
İyi ki bu nefes almalarla varlık savaşını verebildim.
Mustafa yılmaz
Mustafa Yılmaz 4
Kayıt Tarihi : 2.12.2022 17:26:00