- 390 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇİPLİ KÖLELER
Bir sürü derdin arasında boğuşan dünya; Birde Siyonizm’in saldırılarına, Ateistlerin tasallutuna, küfrün küfrüne karşı direnmeye çalışıyor.
Bu günlerde, Batının, ABD ile İsrail’in, Türkiye’ye karşı söylemlerine baktığımız zaman sanki bir yumuşama var gibi. Zira biraz sesleri nefes düzeyinde kısık çıkıyor. Zira kış geldi çattı. Doğal gaz vanası Türkiye’nin elinde onun için mi acaba? Sesleri kısıldı. Her neden olursa olsun pıstılar ya, oda yeter. Hele birde tahıl koridoru var ki gırtlaklarını sıktı. Sesleri ondan da çıkmayabilir.
Türkiye’den en çok korktukları konuda sınırları açıp mülteci akını olursa diyedir. Bence mülteci tezini ara sıra söylemleştirip akıllarını başlarından almak lazım. Batının hiçbir zaman gerçek yüzünü göremezsiniz. Her icraatlarında maskeli yüzleriyle karşılaşırsınız. Bu suskunlukları da bir başka maske çeşidi
olabilir. Güneyimizde ki Kuzey Irak ve Kuzey Suriye’de Konuşlanan militanlara ve kimliklerine baktığımızda, Ya ABD den gelen, ya da batı devletlerinin kayıtlı vatandaşlarıdır. Bunlar buralarda ne geziyor diye düşünmeden edemiyorum. Meğerse tatile gelmişler. Doğal olarak yaşamak istemişler. En çokta Menbiç, Kamışlı, Rakka gibi yerlerde beş yıldızlı yazlık otellerde tatil yapıyorlarmış. Yalana bak yalana. Tamam sen doğru söylüyorsun da ya MİT ya da Mehmetçiğin etkisiz hale getirdiği o teröristlerin kimlikleri sizin vatandaşınız olduğunu gösteriyor.
Birisi on bin kilometreden, diğeri beş bin bin kilometreden gelmişler, sömürü tuzaklarını kurmuşlar, vampir gibi emiyorlar. Biz sınırlarımızı korumak için girdiğimizde; Yok efendim biz varız. Git hadi şuradan, koyun postuna girmiş klablar. Bunlara tek laf etmeyenlerin, haklı ve meşru gerekçelerle terörle mücadele için bölgeye giren Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne saldırmaları, Türk Devleti’ne ihanettir!
ABD’nin ağzı ne ise, batının ve içimizdeki bazılarının da ağzı aynısıdır. Niyet başka, tuzak gizli ve eşet. Ama artık Türkiye uyandı. Klabı da bilir, kurdu da bilir, koyunu da bilir. Karşınızda milli ve güçlü bir devlet var. Size orada rahat vermez. Terör devleti de kurdurmaz NE EVANJELİSTLER istedi diye, ne İsrail, ne ABD’de ne AB istedi diye. Türkiye susmayacak artık. Turana geleceğiz. Ya çekilin önümüzden, ya da çekin gidin inlerinize. İsrail’in arzu mevut planın çökmesi yakındır. Bunu bir yerinize yazın. İsterseniz mabadınıza yazın. Fırat Dicle arası size mezar olacaktır. Rusya Türkiye’ye verilen sözlerini tutamadığı için için bazı yerlerden çekilmek zorunda kaldı. Batının ise menfaatleri için her şeyi yapacakları asla unutulmamalıdır. Bu şer güçlerinin hepsinin de planı aynı güneyimizde İsrail mandası terörist bir devlet kurdurmak. Olmayacak kuramayacaksınız. Kurdurmayacağız. Fırat kalkanı ile nerede kaldıysak oradan başlamak üzere kendi planımızı devreye sokacağız, çok yakındır.
Havadan sığınakları ve mühimmatları vuruldu. Şimdi karadan girilerek teröristleri yok edilecek. TSK üzerinden Devlet’i eleştirenlerin hangi safta yer aldıkları açıktır. Devlet’i eleştirenlerin Ermeni, Süryani, ABD’li, Sırp, Kanadalı, Danimarkalı, İsviçreli ve Fransız teröristleri eleştirmemeleri gayet doğaldır. Çünkü aynı amaca hizmet ediyorlar.
2023 seçimlerinin yaklaşması ve devletin güçlü bir şekilde seçimlerden sonra karşılarına dik bir şekilde çıkmalarını istemedikleri için, yurt içinde ajanları ve dışarıdakilerin içerideki anahtarlarıyla karışıklık çıkarmak ve kaos yaratmak. Siyonizm’in uşakları planınız çözüldü. Bu millet o sevinci size yaşatmayacaktır. Birlik ve beraberlik içinde tuzaklarınızı boşa çıkaracaktır.
Bunların amaçları Dicle ile Fırat arasında bir İsrail mandası hükümet kurmak, Irak ve Suriye’nin kuzeyinde terör devleti kurmak. Aynı zamanda Türkiye’nin içerisinde karışıklık çıkarmak ve yaklaşan seçimlerin yönünü değiştirmektir. Dünyada en çok genç nüfusa sahip olan bir ülke olarak size o sevinci yaşatmayacağız. Mabadınız sıkıyorsa buyurun gelin. Her birimiz sizin üzerinize intihar dalışı yaparak püskürtmesini biliriz. Ukrayna’nın yanında yer alan ABD ile Ukrayna’ya savaş açan Rusya’nın birbirine karşı oldukları düşünülmesin. Kuzey Suriye’de rejimle Türkiye arasındaki üsleri Rusya ABD ve PKK beraber kullanıyorlar. Bu aşamada olası bir tuzak için TSK çok dikkatli olmayı, kaos politikaları ile ABD, Rusya ve PKK teröristlerini yanıltması gerektiğini bilir.
Şu aşamada Türkiye Finlandiya İsveç’le yaptığı anlaşmayı ne kadar geciktirir ve ertelerse o kadar iyi olur gibi geliyor. Zira Finlandiya ve İsveç in NATO’ya kabulü Rusya’nın hiç işine gelmez. Durup dururken Rusya ile küsüşmeye gerek yok. Bu aşamada Türkiye, Finlandiya ile İsveç’in NATO üyeliğini onaylama sürecini uzatmalıdır. Zira bu aşamadaki bir imza, Rusya’nın kuzeyden de Türkiye’ye düşman olmasına neden olabilir.
Türkiye belki de iki bin yıllık tarihinde hiç olmadığı kadar stratejik ve güçlü bir konuma erişmiştir. Türkiye’nin durdurulması ve tarih sahnesinden çekilmesi, yukarıda adı geçen Haçlı devletleri, terör sevicileri ve çipi farklı bir ülkede kodlanan ÇİPLİ KÖLELERİN ümitleri, Türkiye’nin yok olmasına bağladılar. Bu nedenle hepsi birden saldırıyorlar. Bu nedenle içeride tek ses çıkması zorunlu! Seçim geldiğinde de tek millet tek devlet iradesini ortaya kayacak bir seçim olmasını sağlamalı.
Önümüzde iki yolumuz var. Birisi birlik olup top yekûn karşı koymak, tek ses olmak. Güçlü bir şekilden çıkarak kuduranların saldırılarına nasıl karşı koyarız hesabı yapmak. İkinci yol ise: Dışarıda çiplenenlerin galibiyetiyle her şeyi kabul edip bir yüz yıl daha köle muamelesini yaşamak. Bu saldırıların geri püskürtülmesi ancak topyekûn direnmekle mümkün olacaktır. Kimilerinin ikna odalarını unutup helalleşme söylemleri bizi aldatmasın. Kıyısından köşesinden geçmedikleri MABETLERİN ETRAFI dini kisveye bürünüp bizden biriymiş gibi davranışlar SERGİLEYENLER TARAFINDAN DOLDU TAŞTI. Bu bir takiyedir. Bu takiyeye de fırsat vermemek lazım vesselam
===========================AR===================================
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.