- 168 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
BAL ARILARI İĞNELER
Son beşiklerin arı kovanları da varmış kedilerine yetecek kadar. Bizimki yaramazlık peşinde olunca başına olmadık işlerde açıyor haliyle. Bir gün arı kovanlarının yanına bir beşik yapar sallanır bebek numarası, sonra sıkılır bir de çadır kurayım der.
Bin bir emek çadırı da kurar içinde oynarken, kendinden büyük kardeşi onu korkutmak için çadırın etrafında vampir hareketleri yapar, sesler çıkarır, son beşik korkar ağlamaya başlar çadırdan dışarı kaçmak isterken o korkuyla arı kovanlarına çarpar ve arıların saldırısına uğrar. Elini salladıkça arılar sokar. Arılar ellerini çok iğnelemiş ki elleri davul gibi şişmiş.. Koşmuş annesine yanıyor elleri şişkinlikten, ağrıdan. Ana ne yapsın, süzülmüş yoğurt gelir aklına, onu sürer, Son beşik biraz rahatlar, bir iki hafta sonra iyileşti derken, bahçede koşarken ayağına otların arasına atılmış, dirgenin bir dişi saplanır. Yine toz şeker, temiz bez pansumanı, birkaç gün dinlen, sonra topal karga gibi yürümeye devam. Ama dirgenin açtığı yara ağrısı son beşiği biraz yavaşlatır, uslandırır, dikkatini toplamasına sebep olur.. Annesi yaramaz oğlum yürürken de, koşarken de adım attığın yerlere iyi bak dikkat et. Yılan olur, diken olur, kirpi olur, kirpilerin dikenleri hem çok acı verir..
Bir az akıllı, uslu ol. Bak her gün bir yerlerini kanatıyorsun, zararın kendine, sonra sakat kalırsın, baban gibi yürüyemezsin, oyunlar oynayamazsın……….