- 258 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Mide kardeşliği...
Mide kardeşliği...
İslam ülkeleri günümde islamda değil...Din ve gönül kardeşliği buharlaştı artık Mide kardeşliği...var
İşte Tahıla MISIRIN DA ihtiyacı var.MİDE emretti sisiye Türkiyeye yakınlş.Libyayı destekle...Yunanı Akdenizde terk et...
Mısırında petrolünü Türkiyeden nakletmeye ihtiyacı var...artık ceb kardeşliği devrede...
Allaha karşı adil değiliz...Gafiliz cahiliz...nankörüz...ABD de mide ile cep ile bağlı...her ilkeden geçer...cepten geçmez...Ne yunanı destekler ne terör örgütlerini tarihinde yok bu.Hileci bir ırk onlar...Köle lazım köpek lazım ona...Menfaati için çalışmazsa terörörü kötekler...Sanılmasın ABD askerini öldürtür hedefleri için...Başkalarını kullanır menfaatleri için...onlar ölür o yaşar...Çin dikildi çine zeytin dalı uzattı savaşmaz ki...Tayvanı hindistanı savaştırır çinle...değilse çinle barışır...ilkesizler...Rusya nükler kullanmasın diye ukraynaya inat rusya ile dostluğu seçer...vefa arama müşrik ABD...
Dün ABD tehdit etse de sopa gösterse de Türkiye 4.küresel güç artık.ABD bunu biliyor.Bölgeden gider Türkiyeye yakınlaşmaya mecbur.Bükemediği bileği ABD öper...bir askerini öldürtmez hiç bir hedef için...teknolojiye milyarlar harcar savaşlardaki başarısı mertlikleriyle kazanılmadı "Tüfek icad oldu mertlik bozuldu"...Nüklerliyle zıtlaşmaz bile ABD...maşa kullanır ateşe ...
Allaha secde etmeyenler nüklere secde eder...Güce secde eder...
İnsan tiplerinden bahseder Kur’an...Esmadan payı nasibi ölçüsü farklıdır her insan tipinin...Dava insanı vardır...peygamberimiz bu insan tipine en güzel örnek "bir elime ayı bir elime güneşi verseniz davamdan vaz geçmem"demişti...
Vefasız tipler vardır "Evinde köpek besler ama "anne babasına bakmaz" hain vefasız evlatlar buna örnek...
Vatansız tipler...rusyadan kaçtılar askerlikten kaçtılar bu tipe örnek bunlar...
Din kardeşliğini kan kardeşliğinden üstün tutan tipler var...uçkurcu tipler var...mideci tipler var...
Allahu teala Allahtan ümit kesen tipleri sevmez...İşte ayet... “İnsanlara bir rahmet tattırdığımızda ona sevinirler. Şâyet yaptıklarından ötürü başlarına bir fenâlık gelse, hemen ümitsizliğe düşüverirler.” (er-Rûm/36)
Takva farkı var her insanın diğerinden..."Gerçekten biz Âdemoğullarını şerefli kıldık, onlara karada ve denizde kendilerini taşıyacak vasıtalar lutfettik, onları temiz ve hoş nimetlerle rızıklandırdık ve onları yarattığımız varlıkların bir çoğundan üstün kıldık."(İsra/70)
"Onun mala karşı tutku derecesinde sevgisi vardır."(Adiyat/8)Allah her kulu için söylemiyor Kur’anında bunu...Mala kadına tapmak bu...bazı insan tipleri mal için kumar oynar...hırsızlık yapar...helal çizgisini çiğner Allah kınıyor o tipleri...
İnsan melek +şeytandır...cüz’i irademiz olmazdı denklemimizde şeytan var cüz’i irade şeytana ait özelliklerdendir insanda.Evet...Cenâb-ı Hak, insan fıtratına fücûr ve takvâ tohumlarını ekmiş ve ona her iki alanda da terakkî ve tedennî imkânı sunmuştur. Bu bakımdan insan hâlet-i rûhiyesinin müsbet ve menfî olmak üzere iki vechesi bulunmaktadır. Kur’ân-ı Kerîm’de insanı nefsin vartalarına düşmekten korumak, onu hayra ve takvâya istikâmetlendirmek için daha ziyâde insan psikolojisinin zaaf noktalarına temâs edilmiştir.
Allaha karşı adil değiliz...Cahil ve gafiliz...onun ululuğundan gafiliz...“Biz emâneti, göklere, yere ve dağlara teklif ettik de onlar, bunu yüklenmekten çekindiler, (mes’ûliyetinden) korktular. Onu insan yüklendi. Doğrusu o, çok zâlim (ve) çok câhildir.” (el-Ahzâb/72)
Allaha karşı adil değiliz...para gelecek kapıya köpek olan ama sevap kapısına hiç uğramayan insanlar var...günümde sayısı arttı...“Biz bu Kur’ân’ı bir dağa indirseydik Allâh korkusundan onu baş eğmiş, parça parça olmuş görürdün. Bu misâlleri düşünsünler diye insanlara veriyoruz.” (el- Haşr/21)
Melek şeytan karışımı bir denklemdeyiz temizlenmeliyiz...temizlenince melek oluruz..."Fenafillah"demiş tasavvuf bu makama meleklikten üstün bir varlık oluruz çünkü şeytanımızı terbiye ettik...adl gereği melekten daha çok ödülü hakkettik...
Yaşasın " Mide kardeşliği..." inşallah ileri de gönüler arasında da yollar örülür...sömürgeci ABD ye kıyam eden her ülkeyi alkışlayalım bu gün...Rusya sömürüye ilk karşı çıkan ülke oldu işte...4.küresel güç olarak biz de KISAS gücündeyiz.ABD dişimizi kırsa dişini kırmalıyız...artık