- 234 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KISASA güç yetiririz...
KISASA güç yetiririz...
Hayat kısasdadır...Müşrike köpeklik mü’mine yakışmaz..Adalete asiye köpeklik mÜ2Min ülkeye yakışmaz
Osmanlı kadar güçlüyüz...Osmanlı TURAN desteğinden mahrumdu ama Türkiyenin bu imkanı var...ve Pakistan katar kosava libya yanımızda suudun da Mısırında halkı yanımızda...Evet.4. Küresel gücüz...
4.Küresel gücüz.yani arık Osmanlıyız Ümmetiz...evet artık zıtların birinde bir ayağımız diğerinde diğer ayağımız olmalı.İsrail İran zıt...İran Arab zıt...Rusya ABD zıt.Nato Şengay zıt.Kısasa gücümüz var. iyilik yapsa İrana İyilik yapsa rusa iyilik yaparız...KISASA muktediriz.kölesi olmayız hiç bir zıttın.hatta ara bulucu oluruz adaletisiz ezerek hem de...Azeri-İrana zıt ezelim iranı adaletsiz iranı...İşgalcinin yanında saf tutu İran çünkü...
Allah habeşiştanı peygamberine hediye etmişti...Hiristiyan PUTİNİ ve ekibini 4. küresel güç olduk bize hediye etti...SOÇİ birlikteliği ABDyi bölgede durdurur.Ortak hareketler gelir artık ama GOLON PETROLÜ yine de Akdenize eriştirir.Paranın gücü bu
Nüklerli değilsen üretme...bize de üret diyorlar NÜKLERLİ üretirse efendisi gasb eder...der ekmel tecrübe...Nükler silahlıya borç versen alamazsın.Fransa nüklerli Afrikalılara borcunu vermez.Afrika devletlerine para basıyor ve yarısını vermiyor
Hayat kısas da...dedi Kur’an yani ekmel tefsir ekmel ilim ekmel tecrübe ekmel deney ekmel akıl...elhamdülillah Osmanlı gücüne eriştirk artık...Nüklerlinin çok nükleri var ama ölmeye niyeti yok .şehitlik bizi korkusuzlaştırır ve Israr ettiğimizde Zengerur açılır ...ısrar ettiğimizde adalar ıslah edilir...Akdenizin ve gazının kontrolü bize verilir...işte İsrail petrolüne bile köprü seçildik .İsrail nüklerli ülke ama bizim artımız var yani şehitlik ruhumuz var...Israr ettik "Van mınıt" dedik durdurduk...Bebek katili İsrail denilsin, kınansın...Israr edersek çocuk katilliğini de bıraktırırız...
KISASA güç yetiririz.Hayat kısasta değilse kölesin...dolarla petrol satarsın ümmete katıl afrikaya aca el uzat ey suud ey mısır...ırkçılığın batsın rezil ettin ırkını osmanlı ruhuna tevbe et...
KISASA güç yetiririz.
Kıyama güç yetiririz...kıyama güç yetirmeyenlerin namazı kıyamı rüküsü seçdesi...şirktir eğer tevbe barındırmıyorsa...cihad arzusunu beslemiyorsa...
Kısasın güncel uygulamasını seçmeliyiz artık çünkü... Kısas ilkesi eski toplumlarda suç işleyen kişinin veya ait olduğu kabilenin işlenen suça eş değer şekilde cezalandırılması anlamına gelmekteydi. Yani göze göz, dişe diş, kulağa kulak ve cana karşılık can. Eski toplumlarda bireysel sorumluluk ilkesi bulunmadığı için suçlu yerine bir başkası, örneğin en yakın akrabası cezalandırılabilirdi. Çoğu zaman da fiilin kasdi bir eylem olup olmadığı da göz ardı edilir, her can için bir can veya kan bedeli alınırdı.
Kısasta sosyal denklik şartı vardı, alt sınıfta bulunan bir kişinin üst sınıftan birini öldürmesi durumunda kısasın uygulanacağı, üst sınıftan birinin alt sınıftan birini öldürmesi durumunda kısas uygulanamayacağı, ancak "kan bedeli" ödenebileceği anlamına gelmektedir.
Fransa sömürüyor müslümanım diyen ülkeler seyirci...hatta ABD onları da sömürüyor...secdelerine ABD ortak bir çok müslümanım diyen ülkenin...Kısas en eski cezalandırma yöntemlerinden birisidir. İlk uygulamalar Hammurabi kanunlarına dayandırılır. Hammurabi kanunlarına göre bir insan başkasının gözünü çıkarsaydı onun da gözü çıkarılırdı, kemiğini kırsaydı onun kemiği, dişini kırsaydı dişi kırılırdı
Kısas yoksa eşitlik yoktur...ırklar nüklerim var üstünüm dediler...ezdiler...Kısas hayal oldu adalet hayal oldu dünyada "Nükler icad oldu mertlik hukuk bozuldu BM hukuku uygullayamaz oldu dünyada...işte yunan adalar konusunda lozanı deldi...İsrail suriyeyi eziyor işte...Nükleri var bölgeyi eziyor işte...İran rusyayı yardıma çağırıyor İsrailden korkup...yani Nükler eşitlik ilkesini kaldırdı hukuktan...mafya kuralı anayasa oldu...demokrasi de mafya için var bir çok toplumda...oysa... Eşitlik ilkesi ya da kuralı, bütün hukuk sistemlerinin temelini oluşturan en belirgin hukuk kuralıdır.
Nükler icad oldu eşitlik adalet hukuk yok oldu mertlik de bozuldu kısas yapalım 4. küresel güçüz...köleleşmeyelim güçlüyüz oamanlı kadar güçlüyüz küresel gücüz...Osmanlı yıkıldı ümmeti eğitmeksek yıkılırız...ilkeli olalım "Kardeş katli yapalım birlik adına kardeşimizi öldürelim sahabe babasını öldürdü birllik çekirek olma ümmet olma kardeş olma uğruna uçkurcuları midecileri her fırsatta öldürelim değilse osmanlı bile yıkıldı yıkılırız...birlik olalım diri olalım...
KISASA güç yetiririz. bu gücü kaybetmemek uğruna kardeşimizi öldürelim...Kutsal oln bu güç...kardeşin bozguncu...öldürmelisin...fesatçı yı hariciyi öldür artık...diriliğin sudur etsin...bir yere yumruk vurmayanı kardeşin olsa da öldür ...kana değil secdeye önem ver...Allahsa ölçün secdede seninle olmayanı cemaat olmayanı öldür...yık asi camileri asi ülkeleri asi toplumları Taife asilik sebebiyl yok etti efendimiz...asiye yer yok...Asi ölmeli...İslam ol diye değil asiliği öldürmek için öldür...cizye için öldür...müşrik cizye vermiyorsa öldür secde şart...müşrikde olsan asi olamazsın cizyeni verirsin...cizye almaya da kısasa da gücün yetiyor cizye al...veya cahili kov ...idarecilikten..."Oy" cahili kovan ok gibidir...idari makamlardan kov cahilleri asileri...Kapat bazı partileri...değilse yıkılırsın yıkılmamak için emek ver öldür cezalandır taiflileri haricileri cezalandır...yıkılmamanın şartı bunlar...
Osmanlı kadar güçlüyüz..osmanlıyı kıkanları cezalandıralım 1. cihan harbi bitmedi...cezalandır suçlularını 1. cihan harbinin...Kısa uygula...yaptıklarını dünyada da çeksinler...onların yanına ırakma yaptıklarını kan döktüler yanına kalmasın...sömürdüler yanına kalmasın işte Fransa hala sömürüyor...nüklerim var diyor...rusya sömürmüyor nükleri kötü amaçlara maşa etmiyorlar farkı gör...ehve-i şer olanın yanında ol ...habeşiştan kralı gibi Allahtan hediye putinin rusyaı bize...ekmel akıl böyle der...ekmel tecrübe de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.