- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kardeş katline devam edelim değilse parçalanırız.Ümmet olalım...
Kardeş katline devam edelim değilse parçalanırız.Ümmet olalım...
Kardeşlerinizin arası açılınca barıştırın...yani barışmayanları öldürün...işte ayet...“Mü’minler kardeştir. Öyleyse kardeşlerinizin arasını bulun.”( Hucurât/10)hariciler hakem olayından memnun olmadılar yani küreselcilere maşa olanlar hariciler barışmadan rahatsız olurlar barışmadan rahatsız olanları da öldürelim...
Haricileri hangi ırktan olursa olsun öldürelim...Parçalanmamak için dün böyle bir uygulama vardı...
Küreslciye maşa olanları öldürelim Türk Kürt demeden.Osmanlı kardeş katlini caiz gördü.Maşalarını kıdı Küresel şeytanın.Parçalayıcının.sömürmek için parçalayanlara maşa olan Arabdır Farstır deme öldürmeliyiz.Ümmet birliği korunsun.Haricileri öldür değilse İktidarla -muhalefet iç savaşa girer...hz Ali -Hz muaviye savaşı Haricilerin başarısı...SOÇİ birlikteliğimize düşaman olanı öldürmeliyiz...Üç devlet bir millet ekibine düşman olanı öldürmeliyiz...kardeşim olsa öldür.bu ekipler parçalanmasın diye...Ümmetin çekireği bu iki ekptir...diğer şehadetliler müşriktir...haricidir taht için Arab kralları ABD ye petrol hediye ediyorlar dolar para değil altınla satmalılar çünkü...hediye değilse gasptır bu...
Kardeş katline devam edelim değilse parçalanırız.Ümmet olalım...Bir görevimiz var...
Evet...Allah Teâlâ mü’minleri, belli bir gâye için yaratmış ve o hedefi birlikte gerçekleştirsinler diye onları kardeş yapmıştır. Birbirine darılan fertler veya toplumlar, o ulvî hedefe varamazlar. Bu durum karşısında diğer mü’minlerin yapacağı tek şey, birbirine darılan mü’minlere kardeş olduklarını hatırlatmak ve aralarını bulmaya çalışmaktır.
Kardeş katline devam edelim değilse parçalanırız.Ümmet olalım...Bir görevimiz var...
Görev yapmayanları harici say ve öldür...Tahtını korusun diye ABD ye cizye verenler ölümü hakkederler...değilse ümmet olmamıza engel olurlar...hayırlı işlerimize engel olurlar...Hayırlı işlere karşı çıkanları öldürmeliyiz..atalarımızın örfü buydu...
Öldürmeden insanlar barışmıyorsa hayırlı eylem hal fikir ve duygulara yanaşmıyorsa...öldürülmeli mürted öldürüldü ecdat örfen bunu seçti...her yöntem güzeldir "Kardeş katli"de olsa en kötüsü parçalanmaktır hiç bir hayırlı iş yapamaz oluruz çünkü parçalanırsak ölelim hayırlı işler yapamaz olmaktansa...Ölelim öldürelim secde uğruna...secde görevimizdir öl -öldür secdeye faydası olacaksa der ekmel akıl salıh akıl salim akıl...
“Onların gizli konuşmalarının birçoğunda hayır yoktur. Ancak bir sadaka vermeyi veya bir iyilik yapmayı yahut insanların arasını düzeltmeyi isteyenler böyle değildir.” (Nisâ/114)
“Sulh dâimâ hayırlıdır.” (Nisâ/128)Kıbrısa sulh harekatı yaptık huzursuzluk bitti...Suriyeye de harekatlarımız sulh getiriyor...Öl-öldür sulh uğruna sulh da hayır var...Hayra itiraz haricilerin işidir çünkü onlar iki kişininde düşmanıdır savaş sürsün ister...Ukrayna -Rusya kıyamete kadar sürsün isterler ikisinin de düşmanı olanlar...Yani hariciler...şeytana secdesiz küreselcilere maşa olanlar...
Ermeninin de Azerinin de düşmanı olanlar Türkiye olmazsa devredeler...Müşrikle bile cizye vermek şartıyla düzelt der Kur’an...işte ayet...“Allah’tan korkunuz. Aranızı düzeltiniz.” (Enfâl/1)ADL sıfatı müşrikten cizye almayı gerektiriyor...müşrik ülkelerden cizye al...Onlara mesela ermeniye azeriye saldırma dost olalım ...de...cizye illa para değildir...İçkiyi yasakla dost olayım demeli ermenilere Türkiye...
Sadakanın beş şekli var Türkiye bölge ülkelerinde soçi ekibine sevgiyi artırmalı...soçi ekibi huzur için tek ilaçtır...ABD şeytanını ve maşalarını ermenistandan da temizlemeliyiz azerbaycandan da irandan da ıraktan da suuddan da...mısırdan da...AKdeniz türk gölü olmalı soçi ekibi durmamalı yola devam demeli...üç devlet bir millet ekibi durmamalı Akdeniz Huzur gölü olmalı...İsrai nüklerli ülke yok sayılmamalı...Uzlaşma sağlanmalı İsraille de...değilse Akdenizde Armagedon devam eder...1. cihan harbi bitmedi...Uzlaşmacı olmalıyız..Uzlaşmayan ülkeyi buharlaştırmalıyız...Bölgemizin armegedonla yanmasına dur demeliyiz...bu hayırlı hedefe hadim olmayanı öldürmeliyiz...Huzur kolay gelmez...ameliyet elzemdir şifa için...Nush ile uslanmayanın hakkı kötektir...ölmelidir...
Sadakanın beş şekli var Türkiye bölge sadakacı olmalı...
1- İki kişinin iki ülkenin...arasını bulman, (haklarında adaletle hükmetmen) bir sadakadır.
2- Bir kimseye bir ülkeye...bir ırka...mesela Venezuellaya...bineğine binerken yardımcı olman veya yükünü hayvanına yüklemesine yardım etmen bir sadakadır.
3- Güzel bir söz söylemek sadakadır.
4- Namaza giderken attığın her adıma bir sadaka sevabı vardır.
5- Gelip geçenleri rahatsız eden bir şeyi yoldan alıp atman bir sadakadır.”tahıla gaza köprü olmak sadakadır yani...Türkiye sadaka sevabı alan bir ırk...bir inanç sahibi...(Buhârî, Sulh 11, Cihâd 72, 128; Müslim, Zekât 56. Ayrıca bk. Müslim, Müsâfirîn 84, Ebû Dâvûd, Tatavvu 12, Edeb 160)
Evet...öldürmek de sadakadır...Kıbrıs harekatı Suriye harekatları Irak harekatları sadakadır...Kardeş katline devam edelim değilse parçalanırız.Ümmet olalım...Şeytan maşalarını öldürelim...secdesizliğe kul olmuş küreselcilere maşa olanları öldürelim...secdeye bir hizmettir bu...Öldürmek var asilitiri öldürmek var secdedir...sadakadır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.