- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YETTİ VE BİTTİ ARTIK NET SERT VE KESKİN
YETTİ VE BİTTİ ARTIK
NET SERT VE KESKİN
Bugüne kadar bilinip de söylenmeyen. Yetti ve bitti artık sözüne ihtiyaç duyuluyor. Bugüne kadar hatır gözettik, ortağız dedik, bazılarını yuttuk, bazılarını es geçtikse de artık yenilir yutulur değil. Bütün olup bitenlere rağmen hala dostluk olmuyor, ortaklık hiç olmuyor.
Her şeyin bir sınırı vardır. “Ne olur-ne olmaz” düşüncesi kısık seslerle bugüne kadar söyleye geldik ama demek ki yüksek tonajlı seslerle haykırmak ‘’Yeter artık’’ demek gerekiyor. Şimdi yüksek sesle ifade et. Köşeli kelimelerle. Ve en yetkili ağızlarla, söylüyoruz ki ‘’yetti, bitti artık’’. FETO’YU aleni vermiyorlar. Verin diyoruz vermiyorlar. Üstüne bomba patlatıyorlar. Sen PKK kölelerinle mesaj veredur. Alsana mesaj açık ve net geçmiş olsun dileklerini kabul etmiyoruz.
G20 Zirvesinde görüşürüz diyoruz. Yakındır, Bu millet sizin gibilerine gereken cevabı verecektir. Nasıl olacak diyorsan birlik ve beraberlik içinde Haziran 2023 verecektir. Verilen bu mesajlar yetmediyse bekle o zaman. Daha güçlüsü gelecektir. Kullandığınız maşaların miadı doldu, ömrü tükendi, çürüdü artık.Net ifadelerle reddedilen taziye bir sonun başlangıcı olur. “Amerikan Büyükelçiliği’nin taziyesini reddediyoruz” Bunda daha güzel bir ifade olamaz. Çok güzel oldu. ’’Net, Sert ve keskin’’ Mukaddes bir süreç başladı. Devamı olur inşallah. “Kobani’yi, terör bölgelerini besleyen ve oradan Türkiye’nin huzurunu bozmaya çalışan bu anlayışa, kendi senatolarından para gönderen bir devletle müttefikliğimiz elbette tartışılmalıdır “Stratejik ortaklık” iyi madem ortağız neden beslediniz PKK’yı “Önemli müttefik” madem önemli müttefik. Önemliyse neden hala yardımları kesmediniz.
“Kobani’yi, terör bölgelerini besleyeceksin.”
“Oradan Türkiye’nin huzurunu bozmaya çalışacaksın”
“Senatolarından para göndereceksin’’
‘’Eğitip üzerimize salacaksın’’
”EEEEE biz müttefikiz, biz ortağız diyeceksin. Yalanınız batsın emi. Biz bu yalanlarını biliyoruz. Bir gün gelip hesabı sorulacaktır. Bu yalanların hesabının sorulma vakti de gelmiştir. Bizi tarih bilir. Kimsenin toprağında gözümüz yoktur. Biz kimseyi sömürge yapmayız. PKK yı kim besliyorsa, PKK’ya kim iç istihbarat sağlamaya çalışıyorsa, bu bombanın failide o dur. Piyonlarla uğraşmayın, esas düşmana odaklanın derim. En garip olanda ne biliyor musunuz? Tüm muhalefet partilerin yetkililerinin sessiz kalması, kınasınlar da bir seslerini duyalım. “İçişleri Bakanı’nın açıklamasının arkasındayız, verilecek mesaj için; bakanımızın, devletimizin arkasındayız” desinler.
Fakat ne gezer. Bir siyasi kişilik diyor ki: Bu patlamanın yapılacağına dair on beş gün önce haber geldi. Geldi de sen neden sustun, neden uyarmadın. Geçelim bunları, bunlardan bize fayda gelmez. Muhalefetin olayın arkasındaki emperyal güçlere bir cümle ile de olsa eleştiri getirememeleri çok garip değil mi?
===YETTİ, BİTTİ, ARTIK ===NET;SERT VE KESKİN===ÖZRÜNÜZÜ KABUL ETMİYORUZ===
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.