- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZDE KIYMETLİ OLANLAR
Bizde kıymetli olan, önce seçip başbakan yapıp, sonrada astığımız Adnan Menderes ile arkadaşlarının,ü mezarda ki kemikleridir.
-Bizde kıymetli olan ,ortalıkta görüldüğü zamanlarda onu anlamaya çalışmadığımız, kıymetini bilmediğimiz, ancak elimizden alındıktan sonra arkasından ağıtlar yaktığımız DEMOKRASİDİR.
-Bizde kıymetli olan, devrildikten sonra lanetlediğimiz, ancak yeniden politika sahnesine döndükleri zaman omuzlarımıza aldığımız politikacılardır.
-Bizde kıymetli olan, hayatta iken suratına bile bakmadığımız ancak öldükten sonra değerini anladığımız kişilerdir.
-Bizde kıymetli olan, her gün paramızın damla damla erimesine neden olan Amerikan doları ve Alman Markıdır.
-Bizde kıymetli olan, zamanında kıymetini bilmeyip, elden kaçırılanlardır.
-Bizde kıymetli olan, baştan kıymetini anlamadığımız ancak Avrupa yada. Amerika müzelerinde görünce hayran kaldığımız tarih eserlerimizdir.
-Bizde kıymetli olan, Türkiye’de iken kellesini istediğimiz ancak Avrupa’ya kaçınca kahraman yaptıklarımızdır.
-Bizde kıymetli olan, paralarımızı alıp yurtdışına tüyen en kral biçimde hepimizi kazıklayan bankerlerdir.
-Sonuç olarak zam anında elimizin altında iken kıymetini bilmeyip hovardaca harcadığımız her şey, elimizden kaçtıktan sonra bizde kıymetli olmaktadır.
-İşte bunun için bu sözler günümüzde bol miktarda kullanılmakta anlamını da hiç kaybetmemektedir.
ARŞİVDEN : SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 30 EYLÜL 1994 SAYI :1327
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.