- 361 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Irkçı eksik ilimli..
Irkçı eksik ilimli..
Irkçı eksik ilimlidir.hz Ademin denkleminde şeytan ve melek cem edildi.Kabil şeytan habil melek.Her ırkın meleği şeytanı var.Allahı razı etmeyi seç...Uçkurcu mideci ırkdaşn da olsa kavga et onu razı etmek mümkün değil.Tek olmalı razı etmen için.İnsan "NANKÖR"dedi Kur’an çünkü denkleminde iki zıt var.Hz Muhammedi bile sevmedi ırkının yekünü...Irkçı mantıkça kendisiyle kavgalı.şeytan ırkçı
Uçkurcu eksik ilimli
İnsan denklemini bilmezse uçkurcu olur mideci olur...ama gönlü aklı ve zekasıyla kavgalıdır uçkurcu...ekmel insan değil ekmel ilimli değil...Ekmel tefsire erişmeyen toplum uçkurcu mideci olur...işte ülkesinin Bekasın patese-soğana tercih edenler var günümüzde içimizde "İçimizdeki beyinsizler yüzünden helak olacağız..."
Takvalı ol...Milli eğitim ekmel tefsire hadim olmalı
Takvalı ol ekmel akıl ekmel tefsir ancak ekmel takvaya eriştirir...
Hz Aliyi hileleriyle parmağında oynattılar...Hariciler sahabe değildi...uçkurcu mideci bir güruhtu...Kabildi firavundu nemruttu...Hz Ademden beri "Bir alimden bir zalim bir zalimden bir alim geldi"
Hz Osmanı uçkurcu mideci gürüh şehit etti...uçkurcu mideci...Allaha ırkına kendine zararlıdır eksik ilimlidir çünkü...ekmel tefsire erişememişler çünkü...Uçkur mide için para kazanırlar çalarlar çırparlar sömürürler stokçudurlar zalimdirler...ırkından da olsa ana-baba bir kardeşin de olsa tuzaklarından kaç haricilerin hilelerinden kaçmadı hz Ali ve hz Osman ve canlarıyla ödediler "Cahilden yüz çevir"dedi kur2an. uçkurcuya mideciye denir "cahil"ebu cehil uçkurcuydu mideciydi..."Kız çocuklarının diridiri gömülmelerinden rahatsız değildi..."yönetici uçkurcu ise mideci ise senin derdin ona dert mi...uçkurcunun midecinin idareciliğe yer yüzü halifeliğine hakkı yok...İşte ABD nükleri ile korkuttu uçkurculuğa mideciliğe hizmet etti...Kiliseyi de kullandılar...uçkura mideye...hevesi amacı yani midesi uçkuru ilah onların...Gönül dert değil onlar için ayıplarını kiliseye giderek gizliyorlar...Irakı ibadet hane çocuk yaşlı kadın ayrımı yapmadan bombaladılar...Ölmemek için onları öldür...köle olsan bile razı olmazlar mideci uçkurcu nankördür.."İnsan pek nankör "dedi Kur’an.Mideci uçkurcu ile kavganın adıydı Bedir...bedirin ruhu bu Kabilin taşını elinden alındı Bedirle...ABD nin nükleri tesirsizleşmeli teknoloji ilmi Bedir ruhuna hadim melek bize...Fransız gemisini kilitleyen tekniği bulduk...Nükleri de Kilitleyecek tekniği bulacağız...Kabilin taşını alacağız elinden işte günün BEDİRİ belli.Teknoloji de melektir...Bedirse amacın teknoloji bir melektir...
Nemrud galip geldi"dedi Kur’an
Hz Ali hz Osman hz Muaviye harici amaçlıların o Nemrutların o uçkurcu ve midecilerin...hilelerine kurban olmuş İbrahimlerdir...hz Muaviyenin ekmeği yağlıydı mideciler onu galip getirdiler...ama H z ali daha muttakiydi...hz Ali şehid edildi...harici amaçlıların hz Ademden beri Kabillikleri hiç bitmedi...İnsan nesline zararları bitmedi..işte yahudiler ırkları için dünyayı iki kez yaktılar...silah üretimi ve para ırka uçkura mideye hadim bilhassa son iki asırda...
Selçukluyu da uçkurcular mideciler yıktı..Osmanlıyı da...Rus hanedanlığını da...mideleri için uçkurları için dış güçleri kışkırttılar...Ezan değil onların dertleri...Karaman beyliği "Türk dili"dedi...Ziya gökalp türk dili dedi...ama türk yöresi demedi...Türkün yöresi demez uçkurcu ve mideci...Zekat vermiyor günümün uçkurcuları ve midecileri...Tam bir yıkım ekibi...Kabil gibi siyaseti demokrasiyi taş gibi öldürmeye kullandılar aş gibi diriltmeye kullanmadılar siyaseti taş yerine değil aş yerine kullan...Takvan belli...Zalim ile alim belli...uçkurcu mideci ile Allahı razı etmek isteyen belli günümde de...
Şeytan melek hz Ademde cem oldu...hz Adem gizli hazine...Allah "Gizli hazineydim" dedi...erkeği kadını üresin diye yarattı...mideyi de ama mide ve uçkur bazı insanlara onu yaratanı unutturdu...Cehennem uçkurculuktan midecilikten tevbe yeri...Tevbe ile tamir ile yani...yamukluları düzelecek onlar da düzgünlerden olacak...yamukluk yok olacak zıttı doğruluk kalacak tek...vahdet var yaratılan tek cemaat tek ümmet...Hakim olan Allah ikiliği yok edecek güçtedir...Dünya yuvarlak zıt yönde gidsen de aynı yerleri görürsün görüntü aynıdır tektir zıtlık tek amacı gerçekleştiriyor...Hakim olan zıtları teke düşürecek güçte çünkü...Zıtlar ve kesret...yokk olacak Hakim olan bu güce sahib çünkü...ama zıtlardan biri kazançlı diğeri kaybeden olur...günah işleyen Allaha zarar vermez sadece kendine zarar verir...uzak kalır Allahtan cehennemlikler cennetliklerden uzak olacak Allaha...Allahtan geldik Allaha döneceğiz ...ama geldiğimiz yer de gideceğimiz yer de aynı değil...uçkurcu mideci hakkettiği yer gidecek Peygamberliğin bir alametidir midesini ve uçkurunu bu iki şeytanını gönle kul etmiştir...Hz Haticenin malını mideye ve uçkura harcamadı peygamber...Esmaya kul etti hz Haticenin malını...malını canını evladını döstlarını dostlarının mallarını uçkura mideye harcammadı...kavgalıydı uçkurla ve mideyle...derdi mide ve uçkur değildi...ey mürşide müşrik diyen harici...uçkurcu mideci...sen sus Allahtan başka amacı niyeti olmayanlar belli uçkurcusun "Şeyhi şeytan göstermen kininden...
Ah bu hariciler ...uçkurcu mideci sahabe değildir...şehadetleri var ama müşrikler Allah uçkur ve mide diye üç ilahlılar üç putlu...Onların Allahı esma yönünden eksiktir yani Allaha imanları da puttur...Allahları da puutur...esması eksiltilen Allah da bir puttur...kilisenin Allahı babadır yani insana benzeyen bir puttur...Allah ismini verseler de bir put...lat ve uzza Menat da Allahın kızları sanılan eksik esmalı...varlıklardı...esmasını eksiltiğin zaman Allah da puttur...Hz İsa da...en ekmel varlık mutlak varlık gibi özleri eksiksiz ver Allaha ...kafanda bir Allah üretme o da pu olur...uydurduğun Allah puttur uydurduğun din şirk dinidir beşeridir uydurulmuştur ekmel tefsire göre eksikse bir şey Allah değildir ayet dediğin ayet değildir hadi sdediğin de kutsal dediğin de Kabe taş ev olur...Hakkettiği özleri kimyasından çıkardığın zaman...gönül çöplül olur uçkura mideye kul olduğu zaman ölçü esmadır...Eksiklik kusur verme Allaha ayete peygambere...Esmaya hadimdi de peygamber için ve tevbeliydi de...tevbesi şeytan ...eksiğim demez harici...uçkurcu mideci...haklıyım der...Ezan için değilde uçkura harcadın paranı...tevbe et...Ezana için harcasaydın sabah ezanı camiyi doldururdu...Ezan inanamışları toplardı...Paranı zamanını Ezan için harca veya tevbe et...
YORUMLAR
Hazreti Adem'den girip Ziya Gökalp'ten çıkmak. Nahoş. Hadi ben de düalizmden girip Kabil'den çıkayım madem...
Düzalizmi kozmosta bir işleç olarak da gözlemleyebiliriz, ahlaki olarak da öğretiler içerisinde ya da dinler içerisinde gözlemleyebiliriz. Yazınızda bahsettiğiniz de ahlaki düalizm. Yani iyinin kötüyle savaşı... İyi ve kötü göreceldir çoğu zaman. Kuran nerede nankör diyor bilmiyorum ama bu ahlaki düalizmi ilk olarak Mısır mitolojisinde görürüz. Seth ve Osiris... Sonra Hinduizm, Zerdüşilik, Taoizm, Konfüçyusçulukta da tartışılmıştır, nihayetinde Eski Yunan filozoflarının da konusu haline gelmiştir. İbrahimi dinlere dönüp baktığımızda ise Samael sadece hilelerine karşı dikkat edilmesi gereken bir varlıkken, Hristiyanlıkta o kötü "şeytan" kavramı ile karşılaşırız. Oradan da hop İslamiyete. Ancak burada garip bir ironi vardır, Hristiyanlar İslamiyet'i "şeytanın dini" olarak anarlar, öyle kabul ederler... Düalizmi odaktan çıkaracak olursak;
Habil ile Kabil... Sümer mitolojisinde Emeş ile Enten vardır, ancak orada hikaye bir uzlaşı ile sona erer. Enlil bu iki kardeşi oturtur, içirir, çiftçiyi de hiyerarşide üste koyar, yapmayın çocuğum böyle der, yollar.
Kitab-ı Mukaddes'e bakalım bir de...
"Adem karısı Havva ile yattı. Havva hamile kaldı ve Kayin’i doğurdu. “RAB’bin yardımıyla bir oğul dünyaya getirdim” dedi.
2 Daha sonra Kayin’in kardeşi Habil’i doğurdu. Habil çoban oldu, Kayin ise çiftçi.
3 Günler geçti. Bir gün Kayin toprağın ürünlerinden RAB’be sunu getirdi.
4 Habil de sürüsünde ilk doğan hayvanlardan bazılarını, özellikle de yağlarını getirdi. RAB Habil’i ve sunusunu kabul etti.
5 Kayin’le sunusunu ise reddetti. Kayin çok öfkelendi, suratını astı.
6 RAB Kayin’e, “Niçin öfkelendin?” diye sordu, “Niçin surat astın?
7 Doğru olanı yapsan, seni kabul etmez miyim? Ancak doğru olanı yapmazsan, günah kapıda pusuya yatmış, seni bekliyor. Ona egemen olmalısın.”
8 Kayin kardeşi Habil’e, “Haydi, tarlaya gidelim” dedi. Tarlada birlikteyken kardeşine saldırıp onu öldürdü.
9 RAB Kayin’e, “Kardeşin Habil nerede?” diye sordu.
Kayin, “Bilmiyorum, kardeşimin bekçisi miyim ben?” diye karşılık verdi.
10 RAB, “Ne yaptın?” dedi, “Kardeşinin kanı topraktan bana sesleniyor. 11 Artık döktüğün kardeş kanını içmek için ağzını açan toprağın laneti altındasın. 12 İşlediğin toprak bundan böyle sana ürün vermeyecek. Yeryüzünde aylak aylak dolaşacaksın.”
13 Kayin, “Cezam kaldıramayacağım kadar ağır” diye karşılık verdi, 14 “Bugün beni bu topraklardan kovdun. Artık huzurundan uzak kalacak, yeryüzünde aylak aylak dolaşacağım. Kim bulsa öldürecek beni.”
15 Bunun üzerine RAB, “Seni kim öldürürse, ondan yedi kez öç alınacak” dedi. Kimse bulup öldürmesin diye Kayin’in üzerine bir nişan koydu. 16 Kayin RAB’bin huzurundan ayrıldı. Aden bahçesinin doğusunda, Nod topraklarına yerleşti."
Yaratılış/Tekvin ayeti
Tanrıya bak, bari etin yanında biraz da marul filan doğrasaydı da diğer çocuğun da gönlü olsaydı... Bir de bunu isterken, acaba bilmiyor muydu hangisinin neyi getireceğini, kendisinin neyi seçeceğini, sonucunda da kardeş kanı döküleceğini... Neyse.
İslamda ise;
"Onlara Âdem’in iki oğlunun başından geçen ibret verici şu gerçeği anlat: Onlar Allah’a birer kurban takdîm etmişlerdi de birinden kabul edilmiş, diğerinden ise kabul edilmemişti. Kurbanı kabul edilmeyen kıskanıp: “Seni mutlaka öldüreceğim” deyince, öteki şu cevabı vermişti: “Allah ancak takvâ sahiplerinin ibâdetini kabul buyurur.”
“Sen beni öldürmek için elini uzatsan bile, ben seni öldürmek için elimi uzatacak değilim. Çünkü ben, Âlemlerin Rabbi Allah’tan korkarım.”
"Doğrusu ben isterim ki, sen hem benim günahımı hem kendi günahını yüklenesin de ateş ehlinden olasın. Zâlimlerin cezası işte budur.”
"Nihâyet nefsi onu kardeşini öldürmeye sürükledi; onu öldürdü de mahvolup gidenlerden oldu."
"Derken Allah, kardeşinin cesedini nasıl gömeceğini ona göstermesi için yeri eşeleyen bir karga gönderdi. Kãtil bunu görünce: “Yazıklar olsun bana! Şu kargadan daha bilgisiz, daha mı âcizim ki, kardeşimin cesedini nasıl ortadan kaldıracağımı bilemedim” diye dövündü ve pişmanlığa düşenlerden oldu."
"İşte bundan dolayı İsrâiloğulları için şu hükmü koyduk: “Bir cana kıymanın veya yeryüzünde bozgunculuk çıkarmanın cezası olmaksızın kim bir kimseyi öldürürse sanki bütün insanları öldürmüş gibi olur. Kim de bir canı kurtarırsa sanki bütün insanların hayatını kurtarmış gibi olur.” Şüphesiz peygamberlerimiz onlara apaçık deliller, mûcizeler getirdiler. Ne var ki, bütün bunlardan sonra onların pek çoğu hâlâ yeryüzünde taşkınlık yapıp durmaktadırlar."
Maide 27/32
Bakın, evren gerçekten böyle işlemez... Düalizm de bu değildir. Buradan Kabil'e çok fazla haklılık payı çıkar. Yani Tanrının anti-pedagojik yaklaşımından tutulur, ırkçılığın fitilini yer yüzünde ateşlemeye kadar gider.
İslami kaynaklarda Adem ve Havva'nın kaç çocuğu olduğuna dair de tam bir done yoktur. Yani hadisler ve Kuran'da... Bunu da ayrıca belirtmiş olayım.
Kabil'in torunları hala et yemiyormuş diyolla'