- 365 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanlar Tarafından Çok Kez Aldatıldım
Olamadıklarımız
Sizler hikâyeleri internet ortamında ararsınız. Ahmet’in, Mehmet’in, Ayşe’nin, Fatma’nın hikayesi diye. Ama hiç kimse hikâyesini internet ortamında paylaşmaz. Siz de olsanız paylaşmazsınız, paylaşamazsınız.
Kendinize eş, dost, kardeş ararsınız. Sizden çıkarı olmayan yakınlık ararsınız.
Anne baba ararsınız ama bulamazsınız.
Çocuksunuz ve bir şey anlatacaksınız ama çocuksunuz ya; hiç kimse sizi kaye almaz!
Siz daha konuya başlamadan o’nlar bitirirler. Ve öyle kötü bir "Nokta" koyarlar ki; siz bir daha anlatmak için cesaret bile edemezsiniz.
Bir çocuk: (Önemli) olarak, ne anlatabilir ki?
Bir çocukken başlar hüzünler, kederler. Kursağına kadar birikir her şey. "Ne anlatırsan anlat. Ama sizi dinleyecek aileniz, en fazla 40 sn ayırır konuşmanız için."
Ama sizin anlatacağınız konu; belki saatleri aşacaktır. "Unuttum" der geçersin. O’nlar da merak etmezler zaten. Çünkü"Dinlememek" için işlerine bile gelmiştir.
Yarım yamalak bir hayat sürdürürsün. "Sen şoför değil, yolcusun." O yolu çekmeye, onların istediği yere gitmeye mecbursun. "İtiraz etme hakkın yok çocuksun"
Seni istemedikleri zaman, başından atmasını da iyi bilirler. Zannederler ki; kendilerinin verdiği zararı başkaları vermez! Ama aslında bu hikâye de buradan başlar. "Ezilmeye mahkum kölesiniz siz!" Çünkü bu hayatta hiçbir şey bilmiyorsunuz. Size her şeyi öğretecek aileniz, sizi boş vermiş. O yüzden hep bir yanınız (Eksik) kalacak. Siz neden eksik olduğunuzun farkına bile varamazken, eksikliğinizi tamamlamak isteyeceksiniz. En "Eksik" yanınız, "İlgi’dir, sevgidir." Arayışlarınız hep sürecek ama kararı kalbiniz verecektir. Her şefkatli dokunan elleri, tamam sayacaksınız. Aradığınız eksikliğin bulunduğunu sanacaksınız. Ama o "Eksiklikler" asla dolmayacak!..
Çocukluk içinizde kalırken siz kocaman bir insan olacaksınız. Yeni hayaller, yeni hayatlar, yeni umutlar kuracaksınız. Ama birileri çıkıp hepsini elinizden, gözünüzün önünden alıp götürecek. "Siz neyi niçin, nedenini anlayamadan."
(Herkes) sizi boş verecek, kimse sizi kaye almayacak, kimse size güven sağlamayacak, kimse sizi sevmeyecek. Ve siz hep sevilmek isteyeceksiniz. O yüzden de hep yenileceksiniz, daha çok kırılacaksınız, daha fazla üzüleceksiniz, daha çok kandırılacaksınız. Ve hep "İnsanlar" tarafından aldatılacaksınız.
Ben Çok kez Aldatıldım:
(Aldatılmak) denince; aklınız hep bir yöne kayıyor ve buradan da dedikodu yapacak çokça malzeme çıkıyor.
Küçücük beyinleri olan insanlar (Aldatılmak) kelimesini şöyle anlıyor; "Eşi veya sevgilisi tarafından boynuzlanmış." (Hayır efendim)
Beni aldatan kişi; sizin anlama kabiliyetiniz, beyniniz, cinsiniz, karakteriniz, şüpheniz, dedikodunuz, duyarsızlığınız ve ilgisizliğinizdir.
"Ben (Salak) değilim! Ama çok (Eksiğim) var."
Ve benim öğretmenlerim, öğrenmeden "Öğretmen" olmuşlar. O yüzden de insanlara hep (Köle) olmayı öğretiyorlar.
O yüzden dünya toplumunda; herkes birbirini eziyor, işkenceler ediyor, hayatları söndürüyor...
#OKANAKILLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.