- 251 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KINIYORUZ
Unutmayalım 13 yıl önce ki karışıklıklar 12 Eylül darbesinin sebebi diye gösterildi. "Vatan elden gidiyor" diye ayağa kalkıp, yönetime el konmuştu. 13 yıl sonra sil baştan deniyorsa, çok yazık. Onca emek, onca şehit demek boşa verilmiş.
-Bilindiği gibi bizim ülkemiz bir konuşan Türkiye ve biz de bulunduğumuz mevki ve yerlerden fikir özgürlüğümüzü kullanıyoruz. Bu bizim tabii doğal hakkımız olduğu gibi kınamakta bir çare neyi kınıyoruz.
-Teröristler Suriye’den ve Irak’tan sınırı geçerek gelir. Türk topraklarına girerler. Ama nasıl girerler? Türk vatandaşlarını veya güvenlik güçlerine mensup askerlerimizi, polisimizi öldürürlerse biz ne yapıyoruz? Suriye ve Irak’ı hemen en sert bir dille kınarız ama kınamakla iş bitiyor mu?
-Unutmayalım: vatandaşların can güvenliği devletin teminatı altındadır. Nasıl teminatı altındadır? Güneydoğuda yapılan her terörist saldırıdan sonra hemen zanlılar yakalanır kimsenin kanı yerde bırakılmaz, bu terörün kokü kazınacak diye bas bas bağırarak ölenlere rahmet kalanlara sabır ve başsağlığı dileyerek olayın sıcaklığı üzerinden gidene kadar meydana her çıkan bir şeyler söyler böylece olayın sıcaklığı üzerinden gider her şey unutulur ve biz sadece yine terörü kınarız.
-Sevgili Uğur Mumcu’nun ölümünden bu yana tam bir yıl geçti büyük bir araştırma komisyonu kurulmuş ve zanlıların yakalanması için operasyonlar yapılmıştı. Ne oldu? Bir yıl geçmesine rağmen en ufak bir belirti bile bulunamadı. 24 Ocak’ta Uğur’u büyük bir sevgi ile andık ve elimizden tek gelen şey yine terörü kınadık, kınadık çünkü başka yapacak bir şeyimiz yok..Saygılarımla.
ARŞİVDEN: SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 15 EYLÜL 1994 SAYI: 1326
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.