ANITKABİR GÜN BOYU IŞIL IŞIL IŞIDI
Yüreği Atatürk sevgisiyle atan Genci- yaşlısı her birey anıt kabirde On Kasım iki bin yirmi ikide.Saat dokuzu beş geçe zaman durdu,sevenleri durdu.Ata’ya ’’dimdik ayaktayız ’’diyordu.Gözler çakmak çakmak her gözden sevdiği Atası için göz yaşı akıyordu.Hüzünlü ve nemli gözlerle ellerini açmış Yüce Allah’a Atası için rahmet okuyordu.Mozolesine saygıyla çiçek bırakıyordu.
Biliyorduk Atayı görmek demek onun eserlerine sahip çıkmak ve çizdiği çağdaş uygarlık yolundan sapmadan ilerlemektir.Atanın ilkelerini yaşamak ve yaşatmaktır.Yaktığı meş’aleyi söndürmeden nesilden nesile teslim etmektir.Naçiz vücudu toprak olmasına mukabil, yüreklerde sevgisi yaşatılıp yaptıkları inkar edilmeyecektir. Türk’e ve Türklüğe ilgisi heyecanlandırır her bireyi.
O, öyle bir deha ki; kimse onun kadar eser okumamış ve incelemede bulunmamıştır.Her alanda kendisini yetiştiren Lider Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bildiği Yabancı dil sayısı yedidir.(Rusça, İngilizce, Fransızca, Almanca, Bulgarca,Farsça, Arapça.) Matematik ve geometri alanında eseri vardır.Askeri dehası zaten tartışılamaz.Siyaset ve protokol alanında eline kimse su dökemez.Dünya liderleri Atatürk’e gıpta etmektedir.Böyle bir lideri bizlere gönderen Allah’a ne kadar şükretsek azdır.
O, zor günlerde aramızda olmasaydı eğer kim bilir ne zor durumda ve kimlerin esaretinde olurduk.Düşünmesi bile korkunç.Minnettarız Atam.Özgürlüğü hediye ettin bizlere ve cennet bir Vatan.Müreffeh bir Türkiye..Mekanın Cennet kabrin pür-nur olsun.Allah gani gani rahmet eylesin.Sen Yüce Allah’ın bizlere armağanısın.Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olarak saygıyla selamlıyoruz seni.
Yüreğimiz attıkça kimse sökemez sevgini yüreğimizden.Ayıramaz kimse hedefimizde.Rahat uyu Büyük Komutan -Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk!..
YORUMLAR
Sayenizde "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kafidir."
Ya da "Benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti, ilelebet payidar kalacaktır." Gibi sözleri anımsadım bir kez daha
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hanımefendi hocam
Mübarek Cuma gününüzü tebrik ederim
Nice 10 Kasımları idrak etmek dileklerimle birlikte
Sevgiyle kalın, hoşça kalın.