- 270 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sanal dolandırıcılık
Bugün yaşadığım bir dolandırıcılık olayını anlatacağım…Bunu ben yaşadıysam birçok kişi de yaşayabilir…İlginç ,çok güzel kurgulanmış bir hikaye…Bu oyuna neden düştüm,nasıl düştüm anlayamadım…İnanın parayı hiç sevmedim…Bunun içinde para bende hep uzak kaldı…Kolay para kazanmadım…
Hayatımda hiç iddia oynamadım…Nasıl oynanır da bilmiyorum…Bir sosyal platformda gezereken bir sayfaya rastladım…Garantili maç diyordu…Rastlıyordum böyle sayfalara ama pas geçiyordum…İçime bir şeyler düştü…Baktım ve inceledim…İddia oranı çok yüksekti…Fakat sonuçlar çok olanaksız görünüyordu…İlk yarının sonucu deplasman takımına,ikinci yarı evsahibi takımına verilmişti…2.maçında hem ilk yarısı,hem de ikinci yarısı deplasman takına verılmişti…Dolayısıyla oran çok yüksekti…Dedim bir deneyim ne olacakki …100 tl lik oynadım…Kupon tutarsa 12400 tl alacaktım…Ve akşam 21 de maçlar başladı…Dakika 40 oldu her iki maçta berabere….İlk yarının bitmesine doğru 1. Ve ikinci takımların sonuçları tutuyordu…Tabi sonuçları sitenin ekranında takip ediyordum…Şaşırdım ve dondum kaldım…Böyle olunca ikinci yarıyı daha dikkatli takip ettim…Ve ikinci yarının bitmesine doğru her iki maçın sonuçları da tutuyordu…Gariptir sevinemiyordum…Bu işte bir tuhaflık vardır diyordum…Skor tabelası sanki bize çalışmıştı…
İnsanların umutlarını çalmak,ve tüm oyunu bunun üzerine kurgulamak başarıyı beraberinde getiriyordu…Okur yazar olmak dikkatli olmayı gerektiriyordu ama eninde sonunda aptallığın mektebi yoktu…Ama son anda durumu farketmiştim…Şimdi kazandığımız ödülün hesaba yatması zamanıydı…Yüksek miktarda para kazanmıştık…Normalde paranın hesaba yatması gerekiyordu…Ama bu aşamada paranın havale edilmesi için vestern union kullanacaklarını bunun içinde 1000 tl parayı sitenin hesabına yatırmamızı istediler…Ya ne oluyor dedim…Böyle bir şey yoktu…Sonra düşündüm ve siteye dedim ki masrafı kazancımda düşün geri kalan kısmını gönderin dedim…Karşı tarafta ses kesildi…Kısaca bilgisayarda maç ayarlanmış ve sonuca göre de skorlar verilmişti…Biz de oynanan bu oyuna alet olmuştuk…Neyse sadece 100 tl kayberek bu işten kurtulmuştuk…
Kolay para kazanmak işte bu kadar zordu…Siz siz olun bu tuzaklara düşmeyin…İnsanlar size bir nimet sunuyorsa NEDEN sorusunu sormayı unutmayın…İnsanın güzelliklerini ayaklar altına aldırmayın…Bu bir kumardır ve hep kasa kazanır unutmayın…Sevgimle…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.