- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Kabil-habil savaşı hep var.hazırola geçti habil kabilin elinde taş vardı çünkü...silahın yoksa dünya halifeliği"senden gider...hz İbrahim gibi ateşe razı ol değilse Ahireti de kaybederdi hz İbrahim...
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Ateşe koş ilk ben yanayım de değilse "Şirke hadim olacaksın ahireti de kaybedeceksin..."
İşte...Şirke hadim oldu dinin...ey tebliğci.."Para kutsal"desen nüklerliler seni enseledi..."BOR" şirketi kursan öldürüldün...silah şirketi kurduğunda da...1. cihan harbinin artçıları bunlar...
paraya kak"diyen ehl-i tarik...hastalık kutsal"diyen "Oy"çok kutsal para da sıhhat de çalışkanlık da...namazından daha kutsal namazın cihad değilse...çalışman cihadsa...cihad olsun "Oy" kullanman.Şirke hadim oldu dinin...Nüklerlilerden korktun.Namazındaki secde acaba kime senin ey nüklerlilerden korkanlar...
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Suudilerde şeriat var güya...rusyada da var o kadar şeriat...rusun savaşı kutsal ama suudun cihadı Ayasofyaya karşı...şte yunanı destekliyorlar...
Şirke hadim oldu dinin...
Evet...Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Nüklerin yoksa sömürülürsün...bor unu satamazsın zenginlik sana haram edilir...mistikliği İslam sanarsın.İnsanın uyuşturucuya kayar müşrik ülkelere benzersin giyimde de...ahlakta da...
Sömürü hiç bitmez.hz Ali-hz muaviye arasındaki savaş taht kaptırma savaşı oldu...ama şimdilerde şirke hadim oldu dinimiz...adam İslam ülkesinde örgüt kuruyor şirke hadim...etrafı şehadetli gafiller dolur...denklem içinde aldığı rol... islam ülkelerini şirke hadim ediyor..işte suudlar yunana hadimler...şirke hadimler yani...
Rusya diyor ki "Kutsal savaş benim savaşımdır"...Evet sömürüye savaş verenlerle iş birliği emreder islam.Bedir savaşında melekler bile yardıma geldi sahabeye...Şirk dininin mensubları da sömürüye karşı savaş verir...Ganimet adı altında sömürü var üç ilahi din arasında .Yahudi ırkımın kölesi herkes diyor yani sömürünün adını ganimet koymuş...yani hak koymuş.Müslümanlar da ganimet hak der.aslında hak saydıkları hak değil sömürü...İlahi dinler arasında kavga var.
1.cihan harbi de ...yani dinler arası savaş da...sömürü savaşıydı aslında...Ganimet savaşı.Ganimet eneye hadimse kötülükleri yok etmek için değilse teknoloji için ilim için değilse...adı ganimet de konulsa bal gibi sömürüdür...
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
1. cihan harbinde kazanan olsaydık Bor satışımıza engel olamazlardı...devrim otomobilimize de engel olamazlardı ama adı müslüman olan bizler şükredecekmiydik ki...İnsanlığın hayrına ne yapardık ki...1. dünya harbini kaybettik sebeb-sonuş işte...BOR kullanma"dediler ve başardılar hep.4.küresel gücüz.bu son bulmalı artık.Biatçıları yok etmeliyiz.Terörü de.Hukuk işlemeli artık.
Şirke hadim oldu dinin...
"Paraya kaka"dedik...dini bile bozduk.hangi denklemde para kaka...Cihad için harcanan para da mı kaka...
İşte...1.cihan harbi hiç bitmedi Türkiye için.İç siyaseti bu harb belirledi.Kalkınma hamlelerini de.Devrim otomobilini üretemedik
Müşriklerin işleri dinimiz gibi...İşte rusyanın savaşı kursal işler için...çünkü ABDnin insanı uyuşturucuya kayıyor...Afrikayı aç bırakıp insanını beslediler Allah gayrete geldi...Allahın kahrı gayrete geldi...
1: cihan harbinin kaybedeniyiz ama şartlar değişti.4. küresel gücüz artık...BOR şirketlerini petrol şirketleri öldürdü hep.2023ten sonra da aynı olmamalı.Misak-ı milli için herşey uygunlaşmalı.4.küresel gücüz çünkü...ama ABDnin insanı uyuşturucuya kayıyor...eğer müslüman ülkeysek farkımız olmalı...Şirke hadim oldu dinin...ey İslam ülkeleri...ABD nüklerini sömürüye kullanıyor senin farkın olmalı müslümansan...
Tefrikayı kovamadık nüklerimiz olsaydı kovardık...Suriyeden tefrikayı gel de kov nüklersiz...üç nüklerli ülke orada güç gösterisinde...Hangisini caydırırsın nüklersiz...Benim gençliğimde siyasiler"kitabımız bir peygamberimiz bir"diyorlardı ama pkk ile kavga ABD ile savaşmadan kazanılmadı.Nüklerimiz olmalı paramız olmalı tefrikayı kovup ümmet olalım...Nükleri olmayanın borunu sattırmazlar...etrafını sararlar.Nüklerin olsun artık...milyarlar harcadığın Afrikayı da kaparlar senden...Nükler ile...teknoloji ile denklemi ve dengeyi değiştir...
Şirke hadim oldu dinin...
İslam ülkeleri öyle denklemlerde dengelerde yer aldılar ki...şirke hadimler...ey şehadetli tevbe et...Şirke hadimsin.
Eski tefrikalar takva farkındandı ama yeni tefrikalar şirke hadimlik...işte İran Azerilere karşı ermeniyi destekliyor...bu nice denklem nice denge..ölmeyi yeğlemeliydi İran bunu yeğledi neden...Müşrik ülkeler nüklerli ülkeler nüklerin yoksa dininden de eder insanı...ismimizi dilimizi değiştirdiler baskılarla ne baskılar gördük nüklerimiz yok diye sebeb-sonuç belli...Nüklerin yoksa öl...
Evet...Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Hz Ali ile hz muaviyenin İslam algısı farklıydı...Taht kavgası değildi takva kavgasıydı aralarındaki.İndirilen din her takva için farklı.Cihada az kıymet veriyordu hz muaviyenin din denklemi...ama her iki denklemde de cihad var.cihad hepten yok bazımızın dininde.yani peygamberle bağı kopmuş bir din edindik.
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...
Şükür Allaha...İran Zengezura karşı çıkmamalıydı Mezhebten beslenmesi bitti.Arablar bile saldırır artık İrana.Ümmetin başı artık türkiye.Halifesi
Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...mezhebin devletin...kalkınman bile teknolojin bile...
Nüklerliye kafa tutamazsın nüklerin yoksa ve rezil olursun...Kazakistana "iki devlet bir millet olalım"dese iran.Red cevabı alır İran Türki cumhuriyetlerde bitti.Zengezura karşı çıkmamalıydı.
Bor madenini sat...İngiliz bankerine mi muhtaçsın...üret nüklerini...arpa üretmekle güçlü olurum sanma...çürütürler sattırmazlar arpanı...Nüklerin yoksa...sindirirler öl nüklerin yoksa...evet...4. küresel gücüz artık...Hamburgere muhtaç değiliz artık İngiliz bankerleri yanımızda olmasın artık...Katara git de deriz artık.İngiliz bankerler isteseler rusya gıda satmaz...Paraya kaka deme...artık.Muhtaç olma İngiliz bankerlerine...rusya cehennem şeytanıyla savaşıyor..zararlı zenginlerle savaşıyor...esir eden köle eden zenginlerle savaşıyor..."Kutsal savaş veriyor çünkü...
Hz Ali bir hileyle tahtı kaybetti...günümde tahtı kapan sana "Borunu"satırmayacak bir güç farkı gör.Şirke hadim olacaksın Kutsal artık "oy" savaşı da rus savaşı da...şeytanladır savaşın hz Ali devrinin şartları yok gününde...farkı gör..."Oy" önemli artık seçimlerde...Önce ben yanayım de sömürüyle savaşmak için.Aynı din aynı kitap aynı peygamber hiçbir zaman birleştirici olmadı hz Ali muaviye ile birleşmedi...Aynı denklem aynı proje elzem.Güçlü roma hz Ali ile -hz muaviyenin birleşmesine engel olabildi dün de...İbrahimi dinleri birleştiremezsin.Çin ve rusya denklem gereği birleşir.Kimyada da bileşim denklemleri var.Kimyaya arkırı .Hz Ali ile muaviyeyi birleştirme güçlü bir romaya rağmen...Nüklerili ol yani romadan güçlü ol ki hz Ali ile hz muaviyenin birleşmesinin denklemi oluşsun...Kimya derki buharlaşmış su soğuk hava ile karşılaşmadan yağmura dönüşmez...amacın hayal olur nüklerli ol...iranla türkiyeyi birleştirme amacın ...Müslümanın kardeşliğini korumasını istiyorsan nüklerli ol.suç müslümanda değil sadece.Takvada herkes hz İbrahim olamaz ki...
Evet...hz İbrahim ateşi seçti...Nemrudun ateşini söndürmeliydin...dost isen.Allah söndürdü hz İbrahimin ateşini...o güc sığınsaydın sana verilir...ateşi söndürdüm teknolojiye sarıl ...Kur’anın bu kıssada verdiği ümit bu...çelik kubbe ör ülkenin göklerine teknoloji ile bu mümkün...değilse savaşmaktan korkarsın...caydırıcılığın da olmaz...Para kaka demeyi bırak...Nüklerin yoksa öl...Şirke hadim oldu dinin...mezhebin devletin...kalkınman bile teknolojin bile...dünyada ki mevcut denge bu denklem bu...proje bu değilse cihad farz olmazdı...mistiklik değil cihaddır din...hz İbrahim olmaktadır İslam günümde...hz Musaya asa verildi asa verilmemişse hz İbrahim ol...Nüklerin yoksa hz İbrahim ol yani.değilse ahireti de kaybeddin...tevbe bari et...ateşlerden kaçışına...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.