- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vay... Vay... Vay...
Vay anam vay neler dönmüş...
Tarikat adı altında ne fırıldaklar...
Ezan vakti geldi artık duyalım...
Huzurlarınızda Badelenmek..
BUNU BİL ve ANLAT doğru mu araştır bakalım ne olacak ki imtihan ölsün.. Domuz eti haramdır. Eşini kıskanmayan tek canlı domuzdur
Tarikatların neden kapatılması gerektiğini bir kez daha ortaya çıktı artık canımı yakıyor canlar merhaba #india..
677 sayılı kanun hükmünde kararname çıkarma yetkisi istiyoruz..
TARİKAT’I MUHAMMEDİYYE bir iyilik yapın lütfen dini bilgilerimizi güncelleyelim çocuklarımızı..
Tarikat jargonu sapkın look at what they do not
uyuşturucu,seks,rock ’n’ roll gibi mübarek..
Badelenmek olayı hakikaten çok ilginçti.badelenmek için can atıyorlar adamlar birbirleriyle yarışıyor muhteşem yüzyıl muhteşem yüzyıl muhteşemdi..
Belgeli... tutanaklı... gerçek bilgiler için teşekkür ederim..
passive form of the verb to bade. to be baded by hodja.
ekşi sözlük anlamı ne pekii..!?
Müge anlı programına konu olabilecek kadar katakulli çeviren tarikatlara verilen cezalara karşın..
Gönül isterdi büyük tarikatları, işleyişlerini, kurdukları çarkları anlatın bana yeter...
Sır gibi saklanabilir..
Şeffaflık stitch..
Diyanet işleri başkanlığı ile protokol imzalayarak bize temiz öz bir nesil için bir iyilik yapın ve saygılarımla..
TARÎKAT-I MUHAMMED’İYYE bir iyilik yap izi kalsın yol bir tek yoldur Peygamber Efendimiz Hz Muhammed’in yolu kendine gel ey Ümmet-i Muhammed’iz kalplerin derinliğinde iman tohumları yeşeren..
"Meşrep ehli ne olur, ne olur bana kızma
Ana yol ortadayken, tâli yollarda gezme…!"
Nokta Ünlem!
31 Ekim... Selam ve saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.