- 353 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRK VE İSLAMİYET
ATATÜRK VE İSLAMİYET
Dr. Sadık Özen
Gazi Mustafa Kemal Atatürk; Türk Ulusu ve tüm dünya uluslarının kendisini ölümsüzleştirdiği ve siyaset üstü bir varlık haline getirdiği en büyük liderdir. 100 yıl önce söylediği sözleri 100 yıl sonra doğru çıkan büyük bir filozof, geometri teorisi ortaya koyan bir bilim adamı, tarihçi ve kültür adamıdır. Tüm dünyaya özgürlük ve bağımsızlığın örneğini vermiştir.
Atatürk, haşa bir tanrı değildir. Bir Peygamber de değildir. O sadece içi insan sevgisi, vatan sevgisi ile dolu tüm insanları eşit gören, tanrının verdiği ve devletin sağladığı tüm olanakların eşit paylaşılmasını isteyen, kadın-erkek eşitliğinden yana olan, kadınların haklarının tanınmasına öncülük eden, Yüce Allah’a ve Peygamberimiz Hazret’ i Muhanmet Efendimiz’ e yürekten bağlı, ibadetlerini göstermelik olarak değil içinden yapan, imanlı, inançlı, iyi ahlaklı, insanların inançlarına saygılı büyük bir devlet adamıdır.
Laiklik ilkesini, Yüce Dinimizi, hurafenin, gerici ve yobazların, Cumhuriyet düşmanlarının kişisel, siyasi ve ticari çıkarlarına alet etmemeleri ve bu tür kişiliği bozuk insanların tasallutundan kurtarabilmek için gerçekleştirmiştir.
Atatürkçü olduğumuzu ve O’nun yolunda ve izinde olduğumuzu söyleyen bizler; Atatürk’ü kesinlikle İlah ya da Peygamber olarak görmüyoruz. Onu; bize gösterdiği doğru yolda, yalan söylemeden, kimselere iftira atmadan, kindarlık duymadan, ayrılık ve bölücülükten uzak, Milli Birlik ve Beraberliğimizin sağlanması uğruna, her türlü çıkar duygusundan uzak olarak, kimseye yardakçılık etmeden, hür vicdanımızla, ahlaki değerlere bağlı kalarak yolumuza devam ediyoruz ve etmeye de devam edeceğiz.
Elhamdülillah Müslümanız ve böyle Yüce bir Dinin mensubu olmaktan büyük onur duyuyoruz. Hiç kimseyi din adına yargılama hakkına sahip değiliz. Başkalarının da bizi bu şekilde yargılama haklarının olmadığı inancındayız. Çünkü insanları yargılama hakkı sadece Yüce Allah’ındır. Büyük Atatürk’ü ve bizleri dinsizlikle yargılayanlar bulundukları gaflet ve ihanetin hesabını mutlaka Yüce Allah’ın huzurunda vereceklerdir. Buna yürekten inanıyoruz.
Yüce Milletime saygı ile arz ederim...
30 Mayıs 2021 / Antalya
Not: Siteye yazı koyarken birtakım olumsuzluklarla karşılaşılıyor. "Dosya seç" menüsünden resim eklenemiyor. Daha önce yaptığınız imla hatalarınızı düzeltemiyorsunuz. "Yazıyı düzelt" menüsü kullanılamıyor. Kopyaladığınız bir yazı da binbir güçlükle başka bir yere aktarılıyor. Bu durumlarla bu günlerde karşılaşılıyor. Ayrıca "Bugün okunan şiirlerimiz ya da yazılarımız" komutu da çalışmıyor. Bilgilerinize saygı ile sunuyorum. ,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.