- 217 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vehbi ilim yoksa...Kur'an ilmine sahibim deme.
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.Kur’anda şu yok deme...Küstahsın...
Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...de Kur’anı budama ...de "Kur’anda namaz yok..."diyene
Allah hususi kullarına ilim lutfeder.
Halk hazreti Ali (Radıyallahu Anh)’a “Resul-i Ekrem (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) sana bazı özel ilimler öğretti mi veya başkalarına söylemediği, sana ait özel vasiyeti var mı?” diye sorduklarında bu konuyu işaret ederek şöyle buyurdu: “Cenneti yaratan ve Vücuda can veren (Allah)a yemin olsun ki, bu (bende olan şey) Allah’u Teâlâ’nın kendi kelamını anlamak bir kimseye lütfettiği anlayıştan başka bir şey değildir.”
İbni Ebiddünya (Rahmetullahi aleyh) diyor ki: “Kur’an ilimleri ve ondan hasıl olanlar sahili olmayan deniz gibidir.”
Yukarıda anlatılan bu ilimler Kur’anı tefsir edecek biri için vasıta yerindedirler. Eğer bir kişi bu ilimleri bilmeden Kur’an’ı tefsir ederse, o kendi görüşüne göre tefsir yapmış olur k, bu yasaktır ve bunu yapanlar için tehdit hadisleri vardır.
Kimya-i Saadet’te şöyle yazılmıştır: “Kuran’ı Kerim’in tefsiri üç kişinin kalbine açılmaz.
1- Arapça ilimlerini bilmeyene
2- Büyük günah işlemekte ısrar eden veya bid’at işleyene ki, onun işlediği günah ve bid’at yüzünden kalbi kararır. Bu yüzden Kur’anı anlamaktan aciz kalır.
3- İtikadi meselelerde zahiri manaya inanmış olup Kur’an-ı Kerimin herhangi bir cümlesi inancına ters düşünce bundan hoşlanmayan kişiye de Kur’an’ı anlamak nasip olmaz.
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.
Kur’anda namaz yok deme...Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...Evet...Senin Kur’anında nur yok ekmel ilim yok...
Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...
Mitiloji o at ...deme.Her yaşam her mitoloji ekmel tefsire eriştirir...ekmel ilme eriştirir...
Hikaye anlatma deme...her hikaye esmanın sudurudur...Allahı ekmel teniak için elzem...
Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...
"İslamda o yok ..."deme sebeb-sonuç kuralı ereği...İslam sonuçtur...adaletsizlik sebebtir İslamdan uzaklaşırsın adalete tevbe et...cahillikten ilme tevbe et...İşte her ülkede nükler var yine de ABD ben baş olacağım ben jandarma olacağım diretmesinde...Nükler yer...Adalete hizmet etmeli ABD değilse nükler yer...Deccal mehdi tarafından öldürülecek adaletsiz olan deccaldir...nükler yer ...Israr etmekten vaz geçmeli...
Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...
Kur’anı budadık de sen ...şu Kur’anda yok deme...bir şey Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...yani İlahi ilimde var Kur’anda var.
Ekmel tefsirde var ekmel ilimde var takvada var...Kur’anı budadınız...de.
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.
Kur’anda yok demek senin haddine mi...Tefsir âlimleri, bir insanın Kur’an’ı tefsir edebilmesi için o kişinin 15 ilim dalında ihtisas yapması gerektiğini vurgulamışlar
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.
Akaid ilmi esma ilmi bilmeyen ekmel tefsire erişemez...Esma okumaları deney ile beslenmeli din ...akıl ile beslenmeli...zehirli mistiklikten ibaret oldu dinler...
Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme..
Kur’anı budadım ...de vehbi ilimden mahrum olan...Allah masum kullarına hediye eder ilmi...rızkı...Hz meryeme rızık hediye etmiş..hz İbrahim için Kimya kuralını değiştirmiş...ateş yakıcıdır" ama Allah izin verirse "şeytan da düşmandır insana ama Allah izin verirse...kimya kurallarını ilah sanma...ilah koydu onları.şeytanı ilah sanma nefsi ilah sanma ilaha sığınmazsan onalr ilah olur sana..
Evet...Vehbi ilim yoksa...Kur’an ilmine sahibim deme.Kur’anda şu yok deme...Küstahsın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.