- 360 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
T E Y Z E M (2)
Hayat kendi içinde hızlı bir telaş ile akıp giderken farketmeden bazı şeyleri kaçırıyorsun. Teyzemin kapısı uzun zamandır açılmıyor.
Bir taraftan bu aralar çokça gelen misafirler ile ilgilenirken bir taraftan da teyzemin kapısını takip ediyorum. Soracak kimse de yok. Çünkü yakın görüştüğü kimse yok. Kime sorsam aman bizden uzakta olsun modunda teyzem herkesi bir şekilde uzaklaştırmış.
O da ne teyzemin evinde tanımadığım biri temizlik yapıyor, çamaşır yıkayıp asmış. Hemen arka camı açtım seslendim. Teyzemin uzun zamandır görünmediğini, telefona da çıkmadığını ne olduğunu sordum.
Teyzem gece şekeri yükseldiği için düşmüş kalçası kırıldığı için ameliyat edilmiş, yoğun bakımda yatıyormuş. Kimsesi de olmadığı için de üst komşusu olarak ilgileniyormuş.
En kısa zamanda ziyaret etmek istiyorum.
Hastane ziyaretimde teyzemin başucunda yabancı bir kadının refakat ettiğini görüyorum . Teyzem uyanık. Beni görünce çok seviniyor Konuşma sırasında kimsesinin olmadığını o nedenle ziyaret ettiğimi bir ihtiyacı olup olmadığını sorduğumda: refakatçisinden vefaat eden çocuğunun dışında bir oğlu ve bir kızının daha olduğunu öğreniyorum. Ancak telefona dahi çıkmıyorlarmış.
Ne yazık ki teyzemin yanında komşudan başka kimse yok.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.