- 148 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akıl manevi göz
Akıl manevi göz
Kör Kur’anı görmez...Akıl manevi göz...deney aklın mihenk taşı...
Kur’an hz İbrahimi ateş yakmadı...dedi...ateş de Allahtan bağımsız değil...der akıl.
Hz Musanın asası sihirleri yuttu der Kur’an...Allahı ölçü alan esmayı ölçü alan akıl amenna der...
Dört kadınla evlenin dedi deme Kur’an o zaman bir adem dört Havva yaratırdı...deney böyle der...deneye ters olana akıl inanma der...
Evet..Kur’an akıldan üstün diyen Kur’anı akılsızlaştırdınız.Bozdunuz.zekasızlaştırdınız.Keyfileştirdiniz...Akıl manevi göz
Ölçün Allah değil...hırsızlığı tanıtımın ilahi olmaz senin...Hırsızlık nedir...eneciliktir...Allahtan çalar eneci... Allahtan al Allaha ver hırsız olmak istemiyorsan ...Ölçü Allah yani esma
Evet...Hırsızlık nedir...eneciliktir...Allahtan çalar eneci... Allahtan al Allaha ver hırsız olmak istemiyorsan ...Ölçü Allah yani esma
Ölçün Allah değil...kutsalık tanıtımın ilahi olmaz senin...
Ölçün Allah değil...zinayı evliliği... tanıtımın ilahi olmaz senin...
Ölçün Allah değil...ahlakı tanıtımın ilahi olmaz senin...enen ölçü Ahlak anlayışın ahlak olmaz senin..adalet anlayışın da ...İlahi olmaz...bir sana beş bana dersin ticaretin ilahi olmaz senin
Ölçün Allah değil...Esmaya kul değilsin uçkuruna midene gurura kulsun...zenginlik tanıtımın ilahi olmaz senin...Nimet dediklerin zehir senin cehnemde anlarsın..
İsraillerin yahudiliği ırkı din...ŞİAnın üstün ırkı Fars sünniliğin Arab...Türk sunni olunca Arab Vehhabi oldu...Allahın dini nerede
Ölçün Allah değil...İslam tanıtımın ilahi olmaz senin...Farsa köle ol...Allah cennet verir sana ...dedin deney mantık akıl neresinde bunun...Vahiyle göz boyama bu...vahiyle kör etme bu.Vahiy akla mantığa deneye ters tefsir edilemez kuraldır bu...esma okumaları ilimdir vahiy yeterli değildir ilim olarak .din olarak bilgi olarak.bu da kural...vahiy çekirdektir akıl deney mantık topraktır onu ağaç eder yani ekmel tefsirdir yeterli ilim...Tepinme vahiy yeter diye...hadis vahiy değil diyeceksin...Kur’anı hira dağına indirmedi Allah peygamberin aklına gönlüne esma bilgisine indirdi...Tecrübesine indirdi esbabı nüzul bilgisine indirdi...anlaşılacağı sahneye indirdi...sahne-ayet kuralı var ayeti keyfince manalandıramazsın...sahneden koparamazsın..kafirleri konu edinen ayetle mü’mini tokatlayamazsın...hilecisin...
Vahyi ne sanıyorsun Vehhab kapısından gelen ilimdir.Deney de akıl da gelen o ilmi doğru anlamaya çalışır.Keyfi anlayışlar var bir de
Senin Kur’an dediğin neden kur’an ...neden ilahi..ilahiliğin özellikleri belli esma belli...ilme hadim olmayan bir evlik diğer esmalara hadim olmayan bir evlik zinadan neden kutsal olsun...Namaz öğret evladına midesi boş da gönlü dolu mu...
Zikiri dil papağanlığı sanma...Yapmadığını söyleme...dedi Kur’an .hileci...dolandırıcı...tacir...
İşte günümün din mezheb tarikat tacirleri...hilecileri...uyan ey Turan...Zengezur mezhebi değil cebi ilgilendiriyor.İranda olsa İran ırkçıları zenginleşecek.Azerbaycan zenginleşsin de ey Turan
Evet...Zengezur vadisi Türkün kadim toprağıdır...İpek yoludur.zenginlik kaynağıydı...ey Turan...
Evet...Kur’anın kaynağı İlim sıfatıdır...deney de ilm sıfatına erişiyor yani akıl..masum gönle o ilim vahiy denilen emeksiz yolla geldi
Evet hileleri gör...İngiliz hanedanlığı yıkmadı...Cumhur mu hanedan mı denildi yetmedi demokrasiden inançlıları kovdular siyasetten inançlıları kovdular...Ticaretten de...İlimden de...İnaçlıyı yani Allahın askerlerini kovdular...İlahiliği kovdular ilahı kovdular...enelerine kul ettiler Allahı ...
Günümde kölelerini savaştıran savaştırana kölem ölsün benim için...Allah için kölem ölsün diyendir inançlılık ancak...evet...Ey Ukrayna dökme suyla değirmen dönmez...silahın biter paran biter güvenme dost sandıklarına güvenme dayına
Peygamber uygulamasını hz Ömer bozdu ama geliştirmeliydi...kaldırmamalıydı.ölçü peygamber olmalıydı hz ömerin ictihadı ölçü oldu olmamalıydı...evet...Zekat kime verilir mi kalpleri islamı özlere ısındırmak için verilir hasta annesinin babasının bakımını üslenene verilir mesela...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.