- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fikri Hür, Vicdanı Hür, İrfanı Hür insanlar ve Yalancılar
Cumhuriyetin 100.yıl arafesinde hala devrimlere saldırmayı kendine şiar edinmiş kerameti teröristlere yardım ve yataklık edenlerin cüreti şeytanın gör dediğidir. Pkk ya çadır mahkemesi kurup, fetö terör örgütüne ne istedilerse verenlerin millete ve milletin şahsında devrimlere saldıranlar akıllarında tutsunlar, sokakta yüzünüze tükürülmüyorsa edepsizliğinizi görmemezlikten geliniyor diye değil devlete zeval gelmesin diyedir.
Hala yalan hala hırsızlık yolsuzluk ve basiretsizlik… Yalan çünkü harf devrimi kimseyi cahil bırakmamıştır. Okuma yazma bilen bir toplumun alfabe değişti diye cahil kaldığını söylecek kadar akıldan yoksun bir tesbiti ancak bir yalancı söyler. Hırsızlık çünkü faizin haram olduğunu söyleyen bir iktidarın anaparadan daha fazla faiz ödüyor olması Allah ile dalga geçmek değil ise milleti soymaktır. Yolsuzluk çünkü 22 yıldır devleti yöneten bir iktidarın halkını geçim düzeyinde Afrika’nın geri kalmış ülkeleri ile aynı seviyeye düşürmüş olmasıdır. Bir ülkenin çalışan nüfusünün yarıdan fazlasının açlık sınırının altında çalışıyor olması omurgası olan her insan için utanç vericidir. Bütün bunları bunca yıl çözme becerisi gösterememiş olmak ise basiretsizliktir.
Eğitimden sağlığa adaletten ahlaka ekonomiden kültüre tam bir kokuşmuşluk… Söylüyoruz bilin “aynası iştir kişinin lafa bakılmaz” Boş konuşmayın…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.