- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
arkası yarın-1-(olay yeri)
Işık pencereden marazi bir sarı tonda süzülüyordu. Kim olduğu belirsiz bir cesede bakan savcı, doktor, polis, sağlık görevlileri hepsi sessizce cesetteki tuhaflığı anlamaya çalışıyordu.
Savcı "herkes güvenlik bandının arkasına geçsin, fotoğrafçı ve adli tıp otopsi yardımcısı gelsin" dedi gergin ses tonuyla. "Bir gün benden önce gelseler dişimi kırarım" dedi fısıltıyla.
Yüksek bir yerden düşmüş gibi görünen erkek cesetin sol kolu dirsek üzerinden kesilmiş ve daha önce aynı seviyeden kesilen bir kadın kolu buradaki cesedin koluna gelişigüzel kalın bir iplikle dikilmişti. Savcı Tarık otopsi yardımcısının geldiğini görünce:
"nerede kaldın, hemen ceplerini yokla, üstünkörü vücudunda kırıkları tespit et, sağını solunu kaldır, fotoğrafçıya fotoğraflarını çektir. Fotoğrafçı Akif gelsene özel davet mi bekliyorsun, haydi"
Fotoğrafçı işini yaparken savcı dikkatle izliyordu, Doktoru çağırıp:
"ne dersin" manasında bir göz işareti yaptı. Doktor:
"ilginç bir durum savcım, bir şey demek için erken, hastane de anlarız"
"inşallah, doktor, inşallah"
Katibine seslenen savcı Tarık:
"Bilgisayarı getir, olay yerini zapta geçirelim" dedi ve polislere dönerek "olay yeri inceleme her yere baksın, üst tarafı kapattınız mı kimseyi almayın hemen oraya bakacağım, bütün kamera kayıtları sokağa giren çıkanlar dahil herkesi istiyorum, olay yerinin namusu artık bize emanet, hava kararmadan ceset adli tıp şubeye kaldırılsın"
dedi ve katibine dönüp yazdırmaya başladı:
11.03.2009 tarihinde saat 14.18’de olay yerine gelindi. Olay yerinin kalabalık olduğunun görülmesi üzerine cesedin etrafı arındırıldı. Gerekli incelemeler başlatıldı..."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.