- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Benim bugün
Benim bugün, senin bugün, hepimizin bugün.. geride kalanların dün ve ileriye gidemeyen girmek isteyenlerinse istediği bir gelecek. Ne istiyoruz bu hayattan? Mutluluk biraz sex yapmak ve para kazanmaktan mi ibaret ? Bu kadar basit mi ya da bazılarımız için bu kadar zor mu mutluluk ? Basit insan diye bir kavram var mı? Bence var. Basit insan nedir ? Kısa bir tanım ve metaforlarla süsleyeceğim. Basit insan, basit düşünen insandır. Basit insan, ilişkilere önem vermez ilişkilerin getirdiği kâra önem verir. Basit insan, bir kağıt parçasının üstündeki parayla satın alınabilecek potansiyele sahip bir insandır ya da kendisidir mi demeliyim? Bilemedim, buna siz karar verirken ben biraz daha basit insanı basite indirgeyerek size anlatayım. Basit insan, güdü ve dürtüleriyle çalışır. Yemek yeme güdüsü ve cinsellik dürtüsü bunlardan birkaçıdır. Sizce basit diye tanımladığım insan bu mudur ? Dünya öldü artık herkesin birden fazla eşi birden fazla sevgilisi birden fazla kişiliği var. İnsanlar içerisinde bulunduğu kişilerin farkında değiller. Tek düzelik hakim günümüze. Bir markanın yeni bir ürünü mü çıkmış hemen alayım. Kız arkadaşımın arkadaşı ondan daha mi güzel hemen ona gideyim. Zihnimin, zihnimin içindeki düşüncenin pek bir önemi yok. Diğer insanlarda bunu yapıyor ben neden yapmayım? Tanrı kızar mı? Kızmaz,biraz tövbekar olduktan sonra tanrının affedemeyeceği günah yok. Yeter ki vicdanım rahat olsun. Bilemedim şimdi. Herkes herkesin istediği hayatı istiyor ya da herkes bir diğerinin yaşadığı hayattan şikayetçi. Tam olarak toplumun birbiriyle zihinsel örüntüsü ya da paradoksu bu şekilde ilerliyor. İyi günler basit insanlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.