- 263 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aklı deneyi kuruttuk
Aklı deneyi kuruttuk
Adamların nükleri var...Emirler yağdırıyorlar bize...ah...Aklı deneyi kuruttuk
Amerikanın keşfi ne ki...Gökleri emrimize verdi Allah ama müsbet ilimleri arayan akıl mistik duygulara takılı kaldı.Aklı deneyi kuruttuk
Aklı deneyi kuruttuk...
"Nükleri olanı sıkıştırmaya gelmez."denilmiş...Nükleri olan emir verici olur...ah .Aklı deneyi kuruttuk
Atalarımız pozitif ilimlerde de üstündü...Mistikleştik .İslam mistiği değil bu.Pozitif ilimlere de vahye de ihtiyacı var Allaha kulluk amaçlı olanların...
Mistikleştik...İslam mistikliği müsbet ilimle teknolojiyle...insanlığa hizmeti emreder...işte ayet..."Kendinden (bir nimet olarak), göklerde ve yerde olanların tümüne (Allah) sizin için boyun eğdirdi. Şüphesiz bunda, düşünebilen bir kavim için gerçekten (sayısız) ayetler (ve alâmetler bulunmaktadır)."(Casiye /13) ah...Aklı deneyi kuruttuk...eksik bir mistikliği seçtik. dünyayı cennet edemedik...Zararlı bir mistisizmi din seçtik...Para kaka dedik...Hastalık kutsal dedik...esmaya asiliği kulluk sandık...
Ah ...Esmayı tefsire akıl yormadık...deney ve tecrübeye değil mistik rüyalara aşırı kıymet verdik...her şey faydalıdır mistiklik de faydalı ama denklemdeki değerinden fazla kıymet verme..."hiç ölmeyecek gibi dünyaya kıymet ver"değilse birileri cehennem eder dünyayı...korumak için kıymet vermeliydin dünyaya yani cihad etmeliydin...mistikliğine bir sınır koymalıydın...
"Şüphesiz, yerde ve gökte hiçbir şey Allah’a gizli kalmaz (kalacak değildir)."(Al-i İmran/5)Ah...gizlendi bizden Allaha aşikar olan ilim..Kur’anın emirlerini budadık mistiklik uğruna ruhbanlık uğruna...
"hiç ölmeyecek gibi dünyaya kıymet ver"değilse birileri cehennem eder dünyayı...dilini dinini ismini değiştirirler...
"hiç ölmeyecek gibi dünyaya kıymet ver"değilse birileri cehennem eder dünyayı...Fakirlik sana zenginlik Allah düşmanlarına ait oldu...ölmedin zenginlik uğruna...güçlü olmak uğruna...üstün olma uğruna ölümü de seçmeliydin razı olmalıydın ölümden o ölüm gül ölümdü...
Uzay çalışman olmalıydı...İnsanlığa hizmetti bu dünyayı cennet etmekti bu...araştırmacı ordun da olmalıydı...hem tıp alanında hem uzay alanında...Aklı deneyi kuruttuk...Ah müşrik zorladı biz korktuk...Aklı deneyi kuruttuk...gül ölümü seçmedik dünya diken oldu...dinini yaşayamaz oldun...
Evet...Aklı deneyi kuruttuk...mistiklik uğruna ama su bile gereksiz içilince zehirler der tıp ilmi...denklemdeki değeri kadar değer ver her şeye...Hz Adem vahdet denkleminde şeytandan üstün...Melekten de...der Kur’an melek secde etti der Kur’an hz Ademe öyleyse melekliğe değil insanlığa özen...Cihadı seç.öldürmek fiili yaratılmazdı izin verilmezdi faydalı ve gerekli hikmetliolmasaydı...Allah için öldürmek de kulluktur...ey mistiklik aşığı...Mistiklik cihada engel olduğu yerde bitmeli...Para kaka de ama cihada engel olduğu yerde bitmeli bu öğüdün...değilse birileri dilini ismini değiştiri de sesin çıkmaz...ezanını susturu da sesin çıkmaz Nükleri var adamın ...ABD nüklerim var dedi...Jandarması benim dünyanın dedi Osmanlıyı "Çanakkalede yenemese de şekillendirdi...nükleri olan şekil verir çünkü...şimdi herkesin nükleri var...herkes jandarma...OH...
Aklı deneyi kuruttuk...dünyayı cehennem ettiler...secdeli olan güçlü olmak zorunda...yorulmadan çalışmak zorunda...DİK DURMAK ZORUNDA secde etmemek zorunda Allahtan gayrıya...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.