NEDEN BU SAVURGANLIK?
Değerli dostlar;
Ciddi olarak soruyorum sizlere
Yurtseverlik, Milliyetçilik-ülkücülük, İslamcılık bunun neresinde?
Meclise yolladığımız partilere verilen şu yardımları hangi devlet partilerine dağıtıyor?
Onca yıl Hollanda’dayım, ben böyle bir devlet parasının car çur edildiğine şahit olmadım!
Vatanseverlik, Milliyetçilik, müslümanlık devlet malına, mülküne, parasına gözü gibi bakan, koruyan demek, değil midir?
Nedir bu israf?
Sonra; sizin istedikleriniz mi meclise gidiyor, yoksa parti genel başkanlarının kendilerine kul-köle olacaklar mı?
Genel başkanların her dediğine sorgulamadan onay veren vekiller meslisimizde çoğunluğu var oldukça daha çoookkk ensemizde boza pişirerek savurganlığı kat be kat artıracaklar DUR demediğiniz müddetçe!..
Allah aşkına bir düşünün!
Hangi partili olursanız olun ama şu savurganlığa bir dur diyecek tavır sergileyin artık!
Yazıktır, günahtır devlete, memlekete, millete!
Bu paraların tüyü bitmemişlerin hakkı vardır!
Meclise gönderdiğiniz vekiller bu savurganlığa, kendilerine yapılan maaş artışlarına karşı geleni gördünüz mü? Göremezsiniz!
’’Devlet malı deniz, yemeyen domuz!’’ utanmazlığını ve arsızlığını devam ettirendir bunların ekseriyatı
Bu ülkenin insanı olarak gerekeni yapınız.
İster komünist, ister milliyetçi, ister islamcı, ister şu partili, bu partli olun ama memleket insanı olarak yapılan bu savurganlığa dur diyecek sesinizi gürleştirin!
’’Bu devran böyle gitmez, gidemez!’’ deyiniz.
Savurganlığın vebalinde sizinde katkınız var onlara her türlü desteğinizi vermekle.
Kendimize gelmeliyiz yarınlar geç olmadan!
Ülke batıyor, insanlar evine ekmek alamayacak noktaya doğru gidiyor.
Çalışanı, çalışmayanı, öğrencisi, çiftçisi cinnet getirerek intihar edenler, kendini yakanlar var bu ülkede.
Gündüzleri telaşınızdan düşünemiyorsanız, geceleri başınızı yastığa koyduğunuzda durumlasrı gözünüzün önüne getirerek düşünün!
Yarınlarda açlık ve sefalet olacağı apaçık ortada!
Ne diyelim?
Bu ülkenin savcıları, hakimleri, avukatları, gerçekten vatansever olan vekiller harekete geçmeli savurganlık karşısında!
Hiç bir partiye yardım verilmemeli!
Millet sustukça, savurganlıklar azarak çoğalıyor!
Bilin istedim!
Saygı ile şiir yüreklerimize.
Zafer Direniş
...
Hak, Adalet bu milletin hakkıdır!
YORUMLAR
direniş
Şakşakçı olmayanların yazıları okunmaz!
Yazımı değerlendirmeniz güç verdi bana değerli kardeşim.
Teşekkür ederim.
Var olasın
Allah'a emanet olunuz