- 236 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyada mekan ...
Dünyada mekan ...
Adam evim yok ama varsın olsun diyor.cenneti de isteme...Asilik değilse ev iste araba iste cennet istemek asilik değilde ev istemek mi asilik...
Dünyada mekan ...dünyada vatan...
Üzüntü kutsal diyecek adam neredeyse üzüntü kutsalsa cennette niye yok...
Dünyada mekan ...Ahirette İman ...fedakarlıktır ama iman...
Fedakar ol... Allahı razı etmek için feda ettiklerini ahirette bulursun ancak...Adam cennette huri istiyor...ama evliliğe karşı...cennet ödül yeri...huri de bir ödül...dünya kadınının kahrından kaçana huri verilir mi sanıyorsun...Sabrın sonucudur veya şükrün sonucudur ödül sen dünyanın en kötü kadınına katlanırsan huriyi hakkedersin.En çirkin kadını bile aldatmazsan da...veya cihad uğruna uykuyu kadını terk edersen ...Adam kevser istiyor...su diye yalvaran bir şehide su uzattın mı...
"Şeytan düşmandır"diyor adam...sen sana düşman olunca şeytan düşman oluyor sana...hz Adem secde etmedi Allaha... şeytan hz Ademe secde etmemekte haklıymış...İmam secdeli değilse imam değildir...hz Ademin üstünlüğü tevbede...Şeytanın asiliği değil tevbesizliği uzaklaştırdı Allahtan...asilik ortak özelliği yaratılanın..."beşer şaşar"imamıdır yaratılanın ama yine de şaşar...şaşdığı yerde uyma...Kibre hadim sözleri var bazı mutasavvıfların...savunulmamalı o sözleri..."Para kaka"diyorlar...Adam evim yok ama varsın olsun diyor...İslam neresinde bu sözün...ganimet helal diyor sömürü haram diyor...ganimet de haram sana...sen zanisin çünkü...Adam sömürüyor ama teknoloji üretiyor...sen zanisin ganimet de sömürü de sana haram çünkü sen bozuksun adil değilsin esmaya kul değilsin ilme hadim çalsa haram değil ama zani çalsa haram zaninin alın teri de haram...zani "eneye hadim rızaya asker ol..."değilse her helal sana haram...sömürü bile helal çalmak bile helal rızaya asker olan mal helal...ganimet rızaya harcanırsa helaldir harama harcayana haramdır...İyi ki İslam alemi sömürülmüş..iyiki hz Adem cennetten çıkmış...İslama sırt döndü hz Adem de İslam alemi de...dün hz Adem cenneti kaybetti...bu gün de İslam dünyası...İslama sırt dönen dün de bu günde cezalandırıldı ...adl sıfatının sudurunu öğren masal mı sandın Kur’anı...Hz Ademi cezalandıran Allah İslam alemini cezalandırı demeliydin sırtını dönmemeliydin İslama...İngiliz kraliçesini bile peygamberin kızı diye yutturdular İslam alemine...İslam esmada...peygamberin kızında mı sandın...masal mı sandın Kur’anı masal yerine koydun neden Kur’anı...Allahın kanunlarıydı o Kur’an...masal gibi hafife aldın cihad et dedi...etmedin...Nice sapık mutasavvıfa da evliya dedin...İngiliz kreliçesi senin peygamberin kızı ...cihad etme diyen mutasavvıflar evliya sana...Kılavuzu karga olansın sen...Para cihad içinse neden kaka olsun...cihada hadimdi Erkamın evi...neden evim olmasın diyorsun erkam da senin gibi düşünseydi ne olurdu...hz Ebubekir de savaşa karşı olsaydı ne olurdu...Kargaları kılavuz edindik...
Evet...BEDİR için parayı sev...evi arabayı sev...sömürüldün Nükleri gösterdiler korktun...ama hz İbrahim Nemrudun ateşinden korkmadı...İbrahimi dinler ne hale gelmiş...İngiliz kraliçesi peygamber kızıymış...yersen...
Evet...Dünyada mekan ... karga kılavuzluğu hakketmiyor...vur tekmeyi o kılavuza...hz Muhammettir kılavuz...O Bedir savaşına karar verdi sömürüye dur demekti o Bedir ve melekler geldi...çünkü sömürüye adl sıfatlı karşı melekler de esmaya hadim...Hz Adem hakketmeseydi...şeytan secde ederdi...Hz Adem de şaşan bir varlıktı şeytan o secde etmemeyde haklıydı...ama Allah tevvabtı...hemen tevbe etmeliydi...şeytanın hatası tevbesizliktir...hz Ademe secde etmemesi hakkı...Kargaları kılavuz ettik kendimize...olmaz olsun o birlik o vahdet o cemaat...İlmi mi bayraklaştırdık rahmeti mi adaleti mi hangi esmayı bayraklaştırdık sırt döndük esmaya hadimliğe İslamı namaz denilen beden eğitime indirgedik...tavuk da su içer Allaha bakar...İnsanın tavuktan farkı esmaya ekmel kulluktur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.