- 428 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Yıllar geçti tek sesin kaybolarak ulaştı.
Sana vadim vardı sesini ömrümün sonuna kadar bekleyeceğim.
Yine bu gün de sayfamdayım. sesin yok, sadece bekleyiş de olsa, içimden titremeler dolanırken, sadecesesindi ömrüme uzayacak.
Biliyorum hastasın ve ben her an dualarımla seni andıkça, içimden umutlarım kopuşurken yoksun bu gün yine.
kaç kez sessizliğinle yaşadım, biliyorum sesin olmayacak ama varlığını hissetmem ömrüme yetecektir ki varlığını didiklerken anılar cümlelerinden, bu gün yine sen düşünceleri ile kendimi avutuyorum.
Varlığın nefes seslerinin dışında var sadece umut tu senin varlığındaki nefesleri düşlemem.
Biliyorum zor zamanlarını yaşıyorsun ben se hem zor hem de umut zamanlarımı yaşıyorum, sadece beklentim bir gün yürüyebilirken adımı haykıracak beklentisi ile dualarımdasın bu gün yine ayrıca.
Sadece gülümsemeni beklenti hislerindeyim, bana en son yazdığın cümlende saklıyorum. Var ol her şeye rağmen var kal değerli kalem, sesinle ,gözlerini kapat yatağından bana dua et çünkü sen dualarımdasın.
Mustafa yılmaz
YORUMLAR
Sessiz bir gecede çalınırsa eğer kapın
Bil ki yüreğimdeki prangaları kırdım.
Tenha sokaklarda yürürken
Adım adım
Ruhumdaki kin günahlarından arındım.
Sana dair kurduğum hayaller
Pus içinde
Anılara küstüm
Her mevsim döndüğünde.
Kördüğüme döndü umutlarım
Pervasız yüreğimde
Özlemini çektim yıllarca kahır içinde.
Savaşım çetin geçti, matemdi baharlarım.
İsmini her gün sayıkladım
Ayyuka çıktı feryadım.
Sessiz bir gecede çalınırsa eğer kapın
Bil ki yüreğimdeki prangaları kırdım.
h/köksal
Yüreğinize kaleminize sağlık Hocam. Sağlığınıza her zaman duacıyım.
Halide Köksal tarafından 13.11.2022 04:18:20 zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa YILMAZ
Sesin ömrüme sevinç ekler dualarımla varlığım yaşamında olur inşallah.
Bana yazman ömrüme sevinç katar emin ol.
Sağlıkla başarılarla geçecek ömrün olur inşallah dualarımla.
Mustafa yılmaz