YORUMLAR
Geç kaldım özür!
Maskemi taktım da geldim..
Üstünede biraz makyaj gerekti tabi, eğreti olunca ....:)
İnsanoğlu işiyle uğraşmaktan kadın kısmının işine yetişemiyor malesef..
Mazeretim bu:)
Neyse..
hazır maskem takılı iken;
Günün kutlu olsun hayatım...
Ay... ben kadınım!!!!
Nasıl utanmadan iki kuşu birden vururum ki bir taşla???
belki de anlamazsın ha?:))
sevgimle kalın...
Çok sevgili dostlarım, yazıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı önce çok teşekkür ederim. Bizler bu toplumun şanslı bireyleri sayılırız en azından yanlışların farkındayız ve bunları ifade edebileceğimiz olanaklara sahibiz ama kadın nüfusunun ne yazık ki azınlığını oluşturuyoruz. Elbette ki tek başımıza bir şeyleri değiştirme şansımız yok. Yazabilerek bir şeyleri ifade etmeyi başaranlar olarak, sesimizi ara vermeden duyurmaya devam edersek sanıyorum ki birilerine ulaşacaktır isteklerimiz. En azından yanlışların farkında olan
birilerinin varlığını hissettirebiliriz rehavet içinde olanlara.
Senede bir kere değil tabii dediğiniz gibi. Sizlere sevgilerimle, Mutlu kadınların yaşadığı, mutlu bir toplum diliyorum...
saygılarımla
Sedef Kandemir
metis tarafından 3/3/2007 11:44:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
konu kadın olunca hiç bir şey söylemek gelmez içimden...
sözün ötesindedir kadın. çok sevdiğim bir yazar, kadının hakkları kadına iade edilse buna önce kadınlar başkaldırır demişti. çok haklı. değil mi ki biz kadınlar yetiştiriyoruz toplumu o halde neden şikayet ediyoruz...
evet belki sorun kadının yetişmemiş olmasından kaynaklanıyor. kadın hakları nedir ne değildir hiç bilmem ...çocuk hakları nedir ne değildir hiç bilmem...bildiğim bir şey varsa gücü elinde tuttan güçsüz insanların ,görece zayıf olanları ezmeyi güç saydıklarıdır...
sizce erkekler çok mu memnun haytından.
eğer bir gün kutlanacaksa dünya insanlık günü olmalı bu...
kadın çocuk erkek diye toplumu kategorize eden zihniyet zaten sömürünün lideridir...
çok derin bi konu bu..
yine de kutlarım yazını...
Bence kadın hakkı değil sorun, bence sorun insan hakları ... Zaten böylesi günlerde sus payı gibi önümüze atılan ayrımcılıklardır. Sevmiyorum ben böyle günleri. Kanayan yara insanlıktır.
Güçlünün zayıfı ezmesi ... Zenginin fakiri ezmesi .... Çıkar meselesi .... Bencillik....
yasemin karahan tarafından 3/3/2007 9:19:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler...
Şu toplumumuzda hergun ayak altına alınıpta birgun baş tacı edilme olayı yok mu illet oluyorum!!Bugün seni dövmek yok,kızmak,kırmak,hakaret etmek yok,hatta su töre cinayetini de yarına erteledim namusumuz varsın yarın temizlensin bu günün hatrına sana bir gün daha bahşediyorum... ne lütuf değil mi!!!işte birgünlük bir saltanat.. Güzel yazı ve güzel ele alınmış tekrardan tebrikler.
Çok güzel... Öfke ,isyan, hatta başkaldırı... Ama dozu ustaca ayarlanmış... Sağol usta:))
Eveeet bayan olmam sebebiyle bir iki laf etmek isterim elbet...
Bayanların ikinci sınıf olarak görüldüğü-- her ne kadar metropollerde öyle davranılmasa da, hala öyle görülüyor-- bir ülkede "kadınlar günü" kutlamak... Dünyanın en büyük silah üreticisi ve satıcısı olan bir ülkenin "barış ödülü" vermesi kadar abes geliyor...:)))
Ne yapalım o zaman? Küsüp oturarak veya önemsemeyerek de bir yere varılmaz elbet... Yürümek için ayağa kalkmak gerek... 8 martta ayağa kalktığımızda, akşamına tekrar yerimizde oturmayalım derim ben.... Yürümeye devam edelim...
Herşey güllü gülistanlık olsaydı eğlence olsun diye bir günü şöyle güle eğlene kutlardık...Hatta o zaman çiçek günü böcek günü falan da yapardık... Amaç sosyalleşerek eğlenmek olsaydı...
Oysa şimdi ; Haydin kadınlı erkekli ayağa kalkalım, varsın bugünün adı kadınlar günü olsun... Sonrasında da devam edelim....
Duyarlılığın için ayrıca sağol...
Sevgimlesi bunu da bil...
yukarıdaki yazıda.. isyan kokusu var ya hani. belki bundan çok sevdim.
sanırım yazarıda kadın..
aslında yorum yazamıyorum ben.. gerçekten.
ama yorum yazmazsam şuraya iki kelam etmezsem bu yazının altına, eksileceğim sanki. kadınki yeri soframızda öküzümüzden sonra gelen..
ne bileyim aklıma düştü şiir işte.. valla ben metis yayınlarınıda çok seviyorum her daim içi dolu kitaplar basmıştır. sanırım bundan dolayı metis olması nickinin ilgimi çektide okudum yazıyı. iyikide okudum sevgili metis. şimdi bu sayfadan çııp ne kadar yazın varsa okuyacağım tek tek!!
gerçekten çok tebrikler... en önemli ve en güzel konuyu hem ele aldığınız için hem de bu kadar güzel anlattığınız için...bir acı gerçeğimiz ki kadınların gününden çektikleri sıkıntılardan bÎHABER yürekler ...ben de bu konuyu işlemek istıyodum..ama çok güzel anlatmışsınız tebrikler böylesine duyarlı bir yüreğe....TEŞEKKÜRLER..KALBİNİZİ SATIRLARA TAŞIDIĞINIZ İÇİN....