- 241 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
yeni bir gün
Yeni bir gün ve yeniden aranızda olmaktan mutluluk duyuyor gibiyim. Hislerimizi karşımızdaki insanlara göre karar veririz. Onların bize bakış acılarına göre onlara bakış açıları oluştururuz. Dünya görüşü örtüşen insanlar bir arada olmayı sever. İlişkiler fizik gibi değildirler. Zıt kutuplar birbirini çekmezler. İlişkiler bilimle açıklanamaz. Bir düşünce, bir an, bir duygu durumunu ifade eden insan arası etkileşimleri ilişki olarak tanımlıyorum. Gündelik ilişkilerimiz, haftalık ilişkilerimiz, unutmakta zorlandığımız İlişkiler vardır. İnsan her zaman her daim aynı şeyler ama etkileşim içinde olan sosyal bir varlıktır. İletişim olmadan etkileşim, etkileşim olmadan iletişim olmaz. Bu bir paradoks gibidir. Birbirini destekleyen her zaman birbirinin yanında olan ve birbiriyle devinim kazanan kavramlar ya da olgulardır. İlişkiler bir elmanın iki parçası gibidir. Elmayı elmayla bütünleştirmemiz gerekiyor. Aksi takdirde sağlıklı bir ilişkimiz olmayacaktır. Bu sağlıklı olmayan ilişkide beraberinde psişeyi olumsuz etkileyecektir. Birbirimizle ne kadar anlaşıyorsak birbirimizi o kadar seviyoruz. Birbirimize o kadar güveniyoruz. Tam tersi olaylar içinde tam tersi durumlar geçerli. İnsan bir an ve anlamdan ibarettir. Kendi anını ve anlamını bir başkasına yüklemek isteyecektir. Yalnızlık bir sorumluluktur ve İnsan bunu yüklenemeyecek kadar güçsüzdür. Saygı ve sevgiyle fu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.